مدیرعامل غله لرستان در گفت و گو با لرستان خبر مطرح کرد

مدیرعامل شرکت غله لرستان گفت: به‌طور تقریبی افزایش قیمت نان‌های مختلف در لرستان حدود 30 درصد بوده است که بعد از دو سال این افزایش قیمت رخ می‌دهد و از سال 91 تاکنون قیمت نان ثابت بوده است.

 

 

فرشاد بهاروند در گفت‌وگو با لرستان خبر، در مورد افزایش قیمت نان در استان لرستان اظهار داشت: قیمت نان در کل کشور مقداری تغییر کرده است که در استان لرستان نیز این اتفاق رخ‌داده است.

 

وی با اشاره به مقدار افزایش قیمت نان در لرستان افزود: به‌طور تقریبی افزایش قیمت نان‌های مختلف در لرستان حدود 30 درصد بوده است که بعد از دو سال این افزایش قیمت رخ می‌دهد و از سال 91 تاکنون قیمت نان ثابت بوده است.

 

بهاروند تصریح کرد: در 30 ماه گذشته افزایش قیمت نان نداشتیم و خبازی‌ها هرکدام یک کارگاه هستند و هزینه‌های این کارگاه که سالانه افزایش می‌یابد سبب شد برای جبران این هزینه‌ها قیمت نان افزایش یابد.

 

 

مدیرعامل شرکت غله لرستان با اشاره به میزان افزایش قیمت در هر نمونه نان گفت: افزایش قیمت در نمونه‌های مختلف نان متفاوت بوده و نان سنگگ سنتی از 400 تومان به 540 تومان، لواش از 125 تومان به 165 تومان، تافتون معمولی و ساجی از 250 تومان به 325 تومان و سنگگ ماشینی نیز از 400 تومان به 500 تومان افزایش‌یافته است.

 

بهاروند با اشاره به افزایش قیمت نان بربری از 340 به 445 تومان عنوان کرد: نان تافتون 500 گرمی نیز از 340 تومان به 445 تومان تغییر کرده است.

 

وی اظهار داشت: قیمت‌ها تعیین‌شده نانوایی‌ها نمی‌توانند قیمت را بیش از این مقدار تعیین‌شده افزایش دهند.

 

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات