لرستان خبر گزارش می دهد/1

در هفته های گذشته خبری مبنی بر زد وبند 500 میلیونی یکی از ادارت دولتی استان با یکی خبرگزاری خاص در فضای استان مطرح شده است

به گزارش لرستان خبر، درگیری بین رسانه های استان لرستان و مدیران روابط عمومی ها به ویژه استانداری اتفاقی است که همیشه آن راشنیده و دیده ایم.

 

اما شایعه شده این بار در مجموعه ادارات لرستان اتفاقات دیگری رخ داده و منابع آگاه در یکی از بزرگترین ادارت دولتی لرستان جایی اعلام کرده که روابط عمومی این اداره در تابستان گذشته ملبغ 110 میلیون ریال به یکی از خبرگزاری ها که در این پول گرفتن ها سابقه  طولانی دارد داده تا خبرها را منعکس کند.

 

 

هنوز سروصدای این موضوع نخوابیده بود که در هفته های گذشته خبری دیگر در شهر پیچید که مجموعه روابط عمومی جدید این ادره کل که بیش از چندماه است شروع به کار کرده به همان خبرگزاری معلوم الحال قرار است مبلغ 500 میلیون ریال  برای انعکاس اخبار پول دهد.

 

برملا شدن این شایعه موجی از درگیری در بین رسانه های استان راه انداخت که در حالیکه تمام رسانه های استان لرستان مشغول انعکاس خبری ادارات استان هستند چرا فقط باید به یک رسانه پول داد.

 

مدیر مسول یکی از نشریات استان که نخواست اسمش فاش شود به لرستان خبر گفت: متاسفانه زد و بند و بی عدالتی در بین تعدادی از مدیران روابط عمومی و ادارت به یک امر عادی تبدیل شده است و ما در پول چاپ نشریه خود مانده ایم و بعد یک خبرگزاری مدام در حال ..... است.

 

وی عنوان کرد: مدیر روابط عمومی این مجوعه دولتی که در تمام دولت ها پست دارد تبعیض شدیدی راه انداخته و با چند خبرگزاری که وضعیت آن ها در بین تمام رسانه ها مشخص است در ارتباط است.

 

مدیر یکی از خبرگزاری های لرستان که از اتفاقات رخ داده شدن دلخور است می گوید: بر اساس قانون مجموعه دولتی نباید بین رسانه ها در پاداش و کمک کردن تبعیض قائل شود ولی ما می بینیم که در پشت پرده اتفاقاتی رخ می دهد.

 

وی افزود: عکس هایی از این خبرگزاری با مدیران اداره مربوطه و سندهایی از بعضی اقدامات داریم که اگر ناچار شویم به زودی آن ها را منتشر می کنیم تا خیلی اتفاقات مشخص شود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • عابدین

    شما هم اگه عرضه دارید برید از این پول ها بگیرید وقتی خودتون روابط عمومی خوبی ندارید و نمی تونید حق خودتون رو بگیرید چرا به بقیه حمله می کنید اگه خودتون از این پول ها می گرفتید اون وقت جیکش رو هم در نمی اوردید بسه دیگه بابا به جای اینکه رضای خدا رو در نظر بگیرید دنبال رسوا کردن هم دیگه هستیم به جای این کارها کیفیت خبرگزاریتون رو بالا ببرید تا سایتتون مقبول مردم باشه

    • سعید

      سلام اقاعابدین،اگر خلاف قانون باشه دیگه افتخار و عرضه داشتن نیست،غالبا اینها بودجه های فرهنگی هستند که باید در پیشبرد فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی مصرف بشن ، وقتی در مجرای خودش مصرف نشه ،برادرانی مثل لرستان خبر وظیفه شرعیشون هست که مطالبه کنن ، چرا اینجوری شده !

      • ناشناس

        با سلام بر شما اونی که دم از روابط عمومی و عرضه داشتن میزنید برید نگاه کنید پشت سر این روابط عمومی داشتنتون چه صحبت های شده به نظر من شرافت رو به آسانی و با روابط عمومی قویتون زیر پا گذاشتید آبرو سخت جمع میشه و آسان با این نوع روابط عمومی ها میریزه

  • سعید

    عابدین جان سلام .
    چرا دستگاه های اجرایی استان وظیفه خودشونو به خوبی انجام نمیدن تا اون خبرگزاری ها باافتخار خبرها رو تیتر کنن ؟
    چرا باید بودجه فرهنگی ادارات استان در مجرای خودش که ارتقاء سطح فرهنگ اسلامی ایرانی هست ،مصرف نشود ؟
    چرا باید یک عمل خلاف توسط شما افتخار و عرضه تلقی شود ؟
    چرا پیگیری دوستان لرستان خبر باید با مغالطه بی کیفیتی خبرگزاریشون توسط شما مواجهه شود ؟
    چرا مطالبه گری نسل جوان که مورد تاکید امام امت بود و هست باید تخطئه شود ؟
    امیدوارم پاسخ این سوالات را با منطق علوی علیه السلام جواب گو باشید . باتشکر

  • مریم

    سلام. من از صحبت بالا چند نکته به ذهنم رسید.

    اینکه فکر کنم متوجه شدم کدوم خبرگزاری رو میگن

    1- به نظرم نباید یک رسانه از مسولان پول بگیرد و یا از اونها اتو بگیره و گزارش علیشهون کار کنه تا پول بهش بدن.

    2- پول زیر میزی و پشت درهای بسته خوب نیست چه این پایگاه باشه و چه خبرگزاری... و فلان خانم خبرنگار

    3- اره نباید اسم افراد رو آورد و ابرو کسی را بر د مگر دیگه راهی نباشه

    4- چطوری میشه فهمید یک سایت مقبول مردم است؟ تا جایی که من خبر دارم مردم عادی اهل سایت و ... نیستند بلکه این مدیران هستند که تو سایت ها میگردن تا ببینن کی عکسشون رو میزنه

    من هم شنیدم که یک خبرگزاری رسمی با یکی از نشریات استان با تعدادی از مدیران رده بالای استان زدو بند داردند تا گزارش و تعریف تمجید و یا گزارش های انتقادی با خطی مشخص کنند و از اون طرف چند میلیون بهشون میدن.

    مثلا یک خبرگزاری روزانه به فاضلاب و توالت گیر میده ولی از حضو فتنه گران در پست های استان و یا .. گزارشی نمی نویسه

    جالب اینجاست که هز این روزنامه و خبرگزاری هم همه اتو دارند و میشناسنشون

  • ناشناس

    نننننننننننننوووووووووووووووووووووووووووووشششششششششششششششششششششششش

    جوننننننننننننننننننننننننننننننشششششششششششششششششش

  • شهباز

    من با نظر عابدین موافقم.
    هرکس عرضه داره پول میگیره از مدیران

    داره خبرشو کار میکنه و باید هزینشو هم بده.

    نوش جوووووووووووووووووووووننننننننننننننننننننششششششششششششششششش

  • سپهوند

    چه شود ...خدا به مملکت امام زمان رحم کنه وقتی این همه هجمه ی بین المللی هست اینجوری داخلیا ازپشت خنجر میزنن و به نظر من داخلی هایی در روز قیامت وحشتناکتر مود بازخواستن..

  • لرستانی

    آقا عابدین نکنه خودت همونی که پولو گرفتی که اینقدر آتیشی شدی

  • 236

    این همه برچسب منفی زدن نتیجه اش بدبینی وعقب افتادگی بیش نیست.غلطه غلطه غلطه .به هیچ وجه صحت نداره.

  • بالاگریوه

    آقا یا خانم 236 چرا این اندازه عصبانی شدی؟ اگرحرف حساب داری مطرح کن و گرنه بسیاری مسائل دررابطه با گردانندگان خبرگزاری خاص ویک نشریه اظهرمن الشمس است.چرا یک نشریه صدها میلیون تومان درآمدآنچنانی و پشت پرده دارد ونشریه ای دیگر حق الچاپ تمام شماره ها را بدهکاربه چاپخانه؟
    درود خدا برعزیزان ومجاهدان خاموش لرستان خبر

    • 236

      آقا سعید،بنده با رسانه خاص کاری ندارم این خبر که 500میلیونر یالی شایعه ای بیش نیست،فقط برای بهره برداری تبلیغاتی نشرداده شده،اصلا این نویسنده جزء خبرنگاران مهم نیست ،با این دروغ پراکنی میخواد خودشو مطرح کنه. مثل بعضی ها .

    • 236

      آقا سعید،بنده با رسانه خاص کاری ندارم این خبر که 500میلیونر یالی شایعه ای بیش نیست،فقط برای بهره برداری تبلیغاتی نشرداده شده،اصلا این نویسنده جزء خبرنگاران مهم نیست ،با این دروغ پراکنی میخواد خودشو مطرح کنه. مثل بعضی ها .راستی چرا نظر بنده رو نشون ندادید فقط جواب دادید. بزارید همه بینندگان همه نظرات همدیگه رو ببینند شاید کسی نظر دیگه ای داشت.

  • غلام

    آدمهای مریض فکرو اندیشه شان هم مریض هست.این خبر به هیچ وجه صحت ندارد.

  • خبرنگار

    بنده چند ساله که در فضای خبری استان هستم و بارها به چشم خودم دیدم که چنین اتفاقاتی بین ادارات مختلف استان و برخس نشریات و خبرگزاری ها دیده میشه و در مورد این خبرگزاری که لرستان خبر اشاره کرده کاملا مشخص و علنیه

  • ا

    وایی به روزی که نمک بگندد
    شما دیگه چرا؟
    نکنه احساس میکنی جا موندی؟

  • سرباز

    این دوره زمونه
    هرکسی دزدی کوچیک میکنه دستشو قطع میکنن
    هرکی دزدی متوسط میکنه میندازند زندان
    هرکسی اختلاس میکنه میفرستن تور کانادا

  • احمد

    سلام تقدیر و تشکر از انعکاس درست و به موقع دلسوزان نظام واقعا این خبرگزاریی آبرو و حیثیت هرچه خبرنگار هست را برده و اونقدر پرو شده اند که کتک کارها و سوابق ننگین گذشته خودشون را فراموش کرده اند؟ ااینا دیگه جای ندارند؟

  • ناشناس

    سلام تقدیر و تشکر از انعکاس درست و به موقع دلسوزان نظام واقعا این خبرگزاریی آبرو و حیثیت هرچه خبرنگار هست را برده و اونقدر پرو شده اند که کتک کارها و سوابق ننگین گذشته خودشون را فراموش کرده اند؟ ااینا دیگه جای ندارند؟

  • رضا

    واقعا جای تاسف داره

    به نظرم دوستان لرستان خبر بهتره بدون ترس و واهمه اسامی این خبرگزاری و روابط عمومی رو منتشر کنن که به خودشون اجازه چنین سوئ استفاده هایی ندن

  • صادقی

    برید 16 میلیون تومن این نشریه، 12 میلیون تومان ... ها، فاکتورهای چندین میلیون تومانی سازمان ...، فاکتورهای چندین میلیون تومانی... خرم آباد، فاکتورهای چندین میلیونی ... و متاسفانه حمایت های برخی معاونان ... از این نشریه را پیگیری کنید/

  • ناشناس


    سلام
    وای بر استانی که اینقدر به شایعات و حرفهای بی اساس اهمیت میدن
    خداوند شفانون بره

  • ناشناس


    راستی منبع خبر رو نگفتین ها

  • امرایی

    سلام کار خوبی کردید راستی 16 میلیون تومن منظورتون اعضای ...خرم آباد به این نشریه است؟

    اگه اونه صحت داره تازه اون خبرگزاری از ... گذشته چندمیلیونی برای تعریف و تمجید گرفته، فاکتورهای چندمیلیونی ... لرستان به این نشریه را پیگیری کنید؟ این خبرگزاریی محترم هرکه پول بهش نده می کوبدش

  • در پاسخ به ناشناس

    منبع نمیخواد همه خبرنگاران این قضیه را میدونن همین که اشاره شده دیگه میدونن به نظر من منبع این خبر وجدان بیدار بچه های دلسوزه

  • رضایی

    وقتی خود اهالی رسانه به زدوبندهای برخی ادارات و خبرگزاری ها اذعان دارند نمیدونم چرا برخی پیام میدن که اینچنین و آنچنانه

  • ستاره

    این درسته که همه کسانی که اومدن و پیگیر خبر شدن به نیت دلسوزی اومدن حالا یکی دلش برا استان و جونای بیکارش میسوزه و یکی (از سر ناآگاهی) دلش به حال جیب پر پول بعضی دزدها.


    در کل همه باید تلاش کنیم حق استانمون رو بگیریم حالا یکی جرأت داره از موقعیتی و سایتش مایه میذاره یکی میاد نظر میده و با پیامش دزد رو محکوم میکنه یکی هم تو دلش مهم اینه که به گوش مسئولای خدا ترس برسه که تا حالا کیا چه بلایی به سر لرستان و مردم ساده دلش اوردن و منت سرشون گذاشتن که داشتیم براتون خدمت میکردیم شاید اونا کاری کردن یا دزدا از کارشون شرمنده شدن شاید.


    اما از همه میخوام با تحلیل و دلیل حرف بزنن.

  • الهه

    سلام. رسانه های استان تو همین سایت حرفایی زدن که همه چیزو معلوم کرد.

    تیترش: قطعی بودن زدوبند بین برخی ادارات با رسانه‌های لرستان// بازرسی ورود کند

    برید بخونید حرفا مهمی است

  • استاد دانشگاه

    سلام شب بخیر.

    هم یاددشات را خواندم و هم دو خبر دیگری که در این زمینه کار شده است و هم نظارت مخاطبان عزیز را.

    با توجه به صحبت های بقیه مدیران رسانه ها ادم احساس می کنه که واقعیت دار. چون معتبرترین خبرگزاری های کشور یعنی فراس و تسنیم و قوی ترین نشریه لرستان یعنی آفتاب با قطعیت حرف زدند.

    اما..

    حالا باید لرستان خبر این افراد را به جامعه معرفی کنه و اگر سستی کنه و عقب بشنیه خیانت کرده است.

    چون رسانه ها وظیفه دارند بر عملکرد ادارات و مدیران نظارت کنند و مطالبه کنند و انعکاس بدهند.

    یک وقت شما عین این دولت ها نشید که میگن اسامی داریم ولی منتشرذ نمیکنن.

    تکلیف شرعی و قانونی شما است که اسامی رو منتشر کنید و مطمئن باشید سبب رضای خدا و بندگان خدا می شوید.

  • ریحان

    بنظرم بهتره اگه سند و مدرکی در این رابطه وجود داره منتشر شه تا صحت و سقم این قضیه مشخص شه. در غیر اینصورت نميشه باور کرد همچین مبلغی رو.واقعا زیاده. اگه واقعیت داشته باشه بی انصافیه

نظرات