واکنش رئیس دادگستری لرستان به اتفاقات استان:

رئیس دادگستری لرستان گفت: برخی رسانه‌ها در استان لرستان رسالت اصلی خود را فراموش کرده و به دنبال فعالیت اقتصادی هستند، بنابراین اگر خبرنگاری در راستای اهداف شخصی خود و امتیازگرفتن از مسئولان باشد، قلم او را از وی می‌گیریم.

به گزارش لرستان خبر، جعفر بدری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در پلدختر اظهار داشت: در برخی سایت‌ها و مطبوعات استان، مطالبی جهت‌دار درج می‌شود.

 

وی ضمن هشدار به برخی سایت‌ها و روزنامه‌ها، افزود: اگر روزنامه یا سایتی به‌گونه‌ای عمل کند که عامل ایجاد شرایط بدی در استان شود، مجوز آن لغو و فیلتر یا تعطیل می‌شود چرا‌که این شرایط در استان قابل تحمل نیست.

 

رئیس کل دادگستری لرستان عنوان کرد: در صورتی‌که رسانه‌های استان مواردی نظیر ترویج فرهنگ غیراسلامی را در فعالیت خود داشته باشند، به شدت برخورد می‌شود.

 

وی تصریح کرد: برخی رسانه‌ها در استان لرستان رسالت اصلی خود را فراموش کرده و به دنبال فعالیت اقتصادی هستند، بنابراین اگر خبرنگاری در راستای اهداف شخصی خود و امتیازگرفتن از مسئولان باشد، قلم او را از وی می‌گیریم.

 

بدری بر تحلیل صحیح از سوی خبرنگاران تأکید و بیان کرد: خبرنگاران حق دارند تحلیل صحیح از مسائل داشته باشند چرا‌که رسانه ها و نظارت آن‌ها بر عملکرد نظام اداری یکی از ارکان سلامت اداری است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات