چوب حراج به مجموعه بی نظیر خدماتی؛

بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان به دلیل فروش مشکوک قسمتی از اموال غیر منقول دانشگاه لرستان، بیانیه ای صادر کرده است

به گزارش لرستان خبر، چند وقتی است که دانشگاه لرستان آبستن مسائلی بوده است که شائبه های را در ذهن دانشجویان نسبت به مسئولان دانشگاه ایجاد کرده است که آخرین مورد آن فروش مجتمع کم نظیر خدماتی رفاهی داخل دانشگاه است؛ در همین راستا بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان خطاب به مدیریت این دانشگاه نامه ای سرگشاده نوشته است.

 

بسمه تعالی

 

ریاست محترم دانشگاه لرستان؛ جناب آقای  دکتر عزیزی

سلام علیکم

 

 

گویا سیر اتفاقات ناگوار برای دانشگاه لرستان پایانی ندارد. در اندوه قربانی شدن رشد علمی دانشگاه به واسطه  سیاست بازی در قضیه بورسیه ها،علی رغم تاکید رهبری بودیم که خردادماه رسید و خبری، آتش به جانمان انداخت.

 

یکی ازدانشجویان این دانشگاه در اثر سانحه و تصادفی مشکوک دار فانی را وداع گفت. اما این حادثه مثل سایر حوادث ناگواری که سلسله وار برای دانشجویان این دانشگاه اتفاق می افتاد، نبود و رنگ و بوی دیگری داشت و آن رنگ غفلت و بی خبری  مدیریت دانشگاه از گستاخی برخی از متصدیان خدماتی  دانشگاه بود.

 

با خود گفتیم که اندوه بارترازاین دیگرچه!؟ که خبر مزایده ی مجتمع رفاهی دانشگاه لرستان رسید. خبری که نشان داد تدبیر خیلی ها را! وقتی خبر این عقبگرد عجیب به گوش ما رسید پیگیر شدیم تا بلکه دریابیم متصدیان امر با کدام منطق دست به سوزاندن فرصت های دانشگاه زده اند. آنچه بدان رسیدیم پاره ای از توجیهات  بی پایه ای بود که شرح آن خواهد آمد.

 

 

عمده ترین توجیه برای فروش مجتمع گردشگری، تفریحی، اقامتی، پذیرایی و رفاهی دانشگاه لرستان که نه تنها در استان بلکه در کشور، مجموعه ای کم نظیر و دارای ویژگی های منحصر به فرد است؛ نبودِ بودجه برای محصور نمودن دانشگاه و ساخت سازمان مرکزی دانشگاه است! شگفتا از این تدبیر!!! مجتمعی که سنگ بنای آن از طریق فروش تعدادی از خانه های سازمانی دانشگاه گذاشته شد و بنا بود که در جهت رفاه حال اهالی دانشگاه و همچنین منبع درآمد عالی برای دانشگاه باشد، امروز برای انجام کارهایی مانند محصور نمودن و احداث سازمان مرکزی که ردیف بودجه ی ملی دارد، باید قربانی شود!

 

فوریت اقدام برای محصور شدن فضای دانشگاه برکسی پوشیده نیست و بسیج دانشجویی براساس رسالت خویش یعنی دفاع از حقوق دانشجویان در امر مطالبه ی این مهم سردمدار و پیشگام است؛

 

 

ولی گویا برخی آن را چماقی کرده اند تا بدان وسیله برسرمخالفانِ حراج کردن دستاوردهای دانشگاه بکوبند.

 

سوال این است که در این آشفته بازار بودجه و نبود منابع مالی براساس کدام منطق تصمیم به ساخت فازِ دو دانشکده  کشاورزی گرفته شده!؟

 

حال آنکه ظاهراً نه تنها قرار است این دانشکده از دانشگاه لرستان جدا شود بلکه ردیف بودجه ای برای اجرای فاز دو این دانشکده وجود ندارد!؟

 

 چرا این منابع را برای کارهای فوری تری مثل محصور نمودن فضای دانشگاه نمی کنید؟ راه حل های بسیاری از این دست وجو دارد که درصورت درخواست مدیریت دانشگاه بسیج دانشجویی حاضر به ارائه  آنهاست.

 

 

این مجتمع به گواهی آگهی مزایده  فروش کلیه  عوارض آن پرداخت شده، تمامی مجوزهای قانونی لازم آن اخذ شده و همچنین با هزینه  حدود 3 میلیارد قریب به 45% از نظر ساخت، جلو رفته و براساس برآورد در بدبینانه ترین حالت می توان آن را با حدود 5 الی 6 میلیارد تکمیل کرد – نه 10 میلیارد، آنگونه که برخی بیان می کنند– آیا حفظ مجموعه ای با ویژگی های مذکور از حراج آن عاقلانه تر نیست!؟

 

تا هم آبرویی برای دانشگاه باشد و هم یک منبع عظیم درآمد که می توان پشتوانه ی عظیمی برای دانشگاه در انجام کارهای علمی، عمرانی و رفاهی باشد چرا که طبق قانون، بودجه مجوز ساخت مهمانسرا دیگر صادر نخواهد شد.

 

ردپای مشکوک استانداری که د رزمان مدیریت شما در مسائل مختلف دانشگاه دیده می شود، در اینجا نیز قابل مشاهده است. سوال اساسی در این رابطه اینجاست که اساسا چه ارتباطی بین استانداری و فروش این مجتمع است؟!

 

 آیا دخالت استانداری به معنای هیچ انگاشتن مدیریت دانشگاه و درجهت سواستفاده برای تامین منافع شخصی و جناحی نیست؟ استانداری لرستان برمبنای کدام حق وعده فروش این پروژه را قبل از هرگونه اقدام قانونی به برخی سرمایه داران خارجی می دهد؟!

 

 آیا استانداری صاحب این مجتمع است که وعده آن را به این و آن می دهد!؟ مگر استانداری لرستان از این فروش چه عایدش می شود که تمام توان خود را درجهت تسریع در فرآیند فروش این مجتمع بسیج کرده است؟!

 

این دخالتها و دخالتهایی از این دست این شائبه را به وجود می آورد که مبادا پول فروش این مجموعه اصلا به جیب دانشگاه لرستان نرود؟! آن وقت چه باید کرد؟!

 

این روزها گویا بعضی مدیران استان به زمین های دانشگاه لرستان به دید آش نذری نگاه می کنند! چرا بذل و بخشش هایی از اراضی دانشگاه آغاز شده است؟ آیا این بذل و بخشش ها مطابق با چشم اندازعمرانی دانشگاه لرستان است؟! گویا درحال حاضر دانشکده کشاورزی به جای آغاز ساخت فاز دو باید به فکر حفظ زمین های نبش جاده اش باشد!!!!!

 

در برابر این منطق روشن برای برخی چاره ای نمی ماند جز آنکه به این بهانه واهی تمسک جویند که هتل داری در شان دانشگاه لرستان نیست!!! به این جماعت باید گفت که خوابگاه داری و اداره ی مهمانسرا در شان دانشگاه است ولی هتل داری خیر؟!

 

 آری ایده آل برای دانشگاه کسب درآمد از راه تولید علم است اما امروز که ما با این مهم فاصله داریم چه باید کرد؟ همچنین کسب درآمد از راه مجتمع رفاهی می تواند زمینه ی بسیار عالی برای حرکت در راستای تولید علم باشد و البته  این مطالبه به قوت خود باقی است که مدیریت فعلی دانشگاه برای ارتباط با صنعت چه کرده؟ که پرداختن به این موضوع خود مجال دیگری می طلبد .

 

 

درپایان به شما عرض می کنیم که چرا همانطور که برای تکیه حضرتعالی برکرسی ریاست دانشگاه نظرسنجی صورت گرفت برای این امر مهم نظرسنجی نمی کنید؟ ما حاضریم در تریبون آزاد به صورت شفاف نظرات خود را به جامعه  دانشگاهی لرستان عرضه داریم تا سره از ناسره برهمگان روشن شود.

 

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • همشهری

    دوستان واقعاجالب بود از انتشار واقعیت متشکریم استانداری جدیدا داره زمینی دولتیم بقیمت مفت میده به اقایان خاص مانند زمین پشت تالار نسل باران چطوره زمین تو اون محله متری یه ملیونه بعد زمین دادن اقای خاص متری پانصد هزار بعدشم اگه یه نفر تالار عروسی جایی میزنه اول باید فکر پارکینگش باشه نه بعد چند سال فکر پارکینگ کنند بعدشم کجایی دنیا تالار عروسی تو منطقه مسکونی و جفت مسجد بیمارستان

  • محمد


    سایت محترم لرستان خبر دوقدم تشریف ببر دانشگاه لرستان ببین زمانی در یال 84 دکتر عزیزی رئیس وقت دانشگاه با تلاش فراوان 310 از راضی دانشگاه را تعیین حدود و محصور نمودند در دولت مهرورز که شما سفت و سخت حامی آن بودید عین گوشت قربانی 85 هکتار به مسکن مهر بخشیده شد
    بخشی به سایر دستگاهها حال جالب است در خبر می اورید که زمین های دانشگاه شده است آش نظری نه جانم اشتباه به عرضتان رسانده اند
    زمانی که رئیس وقت دانشگاه خونه سه طبقه را بصورت حراج و با سوء استفاده از جایگاهش برای خودش سند زد چرا برادران عزیز بسیج بیانیه یا نامه ننوشتن
    از قدیم گفته اند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است دانشگاه اتاق برای استاد و آزمایشگاه ندارد آقایان رفتن هتل بسازند
    بنظر من دانشجو یکی از با تدبیر ترین تصمیمات دکتر عزیزی همین مزایده است که شما تیتر بو دار زده اید
    دریغ از کمی انصاف و وجدان
    به قولی لری جونم بپرس و بکش

    • ناشناس

      سلام
      دوستان عزیز بسیج دانشجویی
      نکات زیر را جهت تنویر ذهن مبارکتتان سوالات زیر را مطرح نموده و امیدوارم منصفانه جوابگوی وجدان خود باشید:

      ۱- آیا زمانی که بخشی از خاک دانشگاه لرستان برای ساخت مسکن مهر به یغما رفت باز شما اینقدر تیتر هیجانی زدید؟
      ۲- آیا شما می دانید چه مشکلاتی بخاطر نبود حصار اطراف دانشگاه لرستان در زمان کوچ عشایر به وجود می آید؟
      ۳- آیا اطلاع دارید که باغات اطراف این هتل متعلق به چه کسانی است؟
      ۴- آیا زمانی که رییس وقت دانشگاه عواید حاصل از فروش منازل سازمانی را دریافت کرد از کسی( کارمندان و اعضا هییت علمی) برای مصرف این عواید نظر سنجی کرد؟
      ۵- معتقدم هتلداری فی النفسه کار بدی نیست اما زمانی بد جلوه میکند که اساتید جدید الاستخدامی که خود آقایان زحمت استخدامشان را کشیده اند جایی برای استراحت ندارند تا چه رسد به اتاق کار( آیا این در شان دانشگاه لرستان است؟)
      و اما در مورد بورسیه ها
      ۶- برادران عزیز شما می دانید که افرادی که بورسیه دریافت کرده اند حتی یکبار در جلسه مصاحبه علمی گروه تخصصی شرکت کرده اند؟ آیا این توهین به علمی ترین نهاد دانشگاه نیست؟
      ۷- شما می دانید برای استخدام در رشته خاص( که افراد ورد نظر در آن رشته بوده اند) دست به دامن استان مجاور نشده اند؟ آیا در استان لرستان فوق لیسانس رشته حقوق و علوم سیاسی کم است که دست به دامن استان مجاور شویم؟


      چه خوش است گر محک تجربه آید به میان
      تا سیه رو شود هرکه در او غش باشد


      والسلام

  • محمد

    چرا پیامی برایتان فرستادم چون خلاف نظرتان می باشد تحملش رو ندارین پیام را ارائه دهید

  • حسيني

    دوست عزيزي كه با نام محمد پيام دادي
    به نظر نميرسه شما دانشجو باشين

    • ناشناس

      مهم نیست محمد دانشجو باشد یا نه مهم آن است که حرف حق می زند

  • انصاف

    با سلام و خسته نباشید
    خیلی خوب بود این دوستان در بیانیه ایی که دادن می گفتند این هتل از چه درآمدی ساخته شده غیر از این است که هزینه ساخت هتل از محل فروش منازل سازمانی که هنوز هم اصل آن زیر سیوال است ساخته شده چه کسانی آن منازل را به چه قیمتی بردن مگر خود مدیران وقت همان منازل را تصاحب نکردن دوستان عزیز که الان دغدغه بیت المال را دارید چرا آن زمان سکوت کردید آیا این هتل بهمزایده فرمایشی مانند آن منارل دارد واگذار می شود یا م یران دانشگاه به رسم عادت دوره قبل قصد تصاحب آن را دارند.انصاف و وجدان چیزی است که متسفانه بعضی از آن محرومند خدا همه را به راه راست هدایت کند و خدا بسیج را آن طور که حضرت امام آن را پایه نهاد راحفظ نماید و این نهاد مقدس را ازجناح بازی نجات دهد

  • ناشناس

    دانشگاه لرستان که دانشگاه ممادر استانه در راستای تولید علم و ارتقای صنعت و کارآفرینی و اشتغال زایی چه کرده؟؟
    استانداری هم در جریان خوابگاههای خودگردان دخترانه نشون داد که غیرت نداره

  • منصف

    سلام
    دوستان عزیز بسیج دانشجویی
    نکات زیر را جهت تنویر ذهن مبارکتتان سوالات زیر را مطرح نموده و امیدوارم منصفانه جوابگوی وجدان خود باشید:

    ۱- آیا زمانی که بخشی از خاک دانشگاه لرستان برای ساخت مسکن مهر به یغما رفت باز شما اینقدر تیتر هیجانی زدید؟
    ۲- آیا شما می دانید چه مشکلاتی بخاطر نبود حصار اطراف دانشگاه لرستان در زمان کوچ عشایر به وجود می آید؟
    ۳- آیا اطلاع دارید که باغات اطراف این هتل متعلق به چه کسانی است؟
    ۴- آیا زمانی که رییس وقت دانشگاه عواید حاصل از فروش منازل سازمانی را دریافت کرد از کسی( کارمندان و اعضا هییت علمی) برای مصرف این عواید نظر سنجی کرد؟
    ۵- معتقدم هتلداری فی النفسه کار بدی نیست اما زمانی بد جلوه میکند که اساتید جدید الاستخدامی که خود آقایان زحمت استخدامشان را کشیده اند جایی برای استراحت ندارند تا چه رسد به اتاق کار( آیا این در شان دانشگاه لرستان است؟)
    و اما در مورد بورسیه ها
    ۶- برادران عزیز شما می دانید که افرادی که بورسیه دریافت کرده اند حتی یکبار در جلسه مصاحبه علمی گروه تخصصی شرکت کرده اند؟ آیا این توهین به علمی ترین نهاد دانشگاه نیست؟
    ۷- شما می دانید برای استخدام در رشته خاص( که افراد ورد نظر در آن رشته بوده اند) دست به دامن استان مجاور نشده اند؟ آیا در استان لرستان فوق لیسانس رشته حقوق و علوم سیاسی کم است که دست به دامن استان مجاور شویم؟


    چه خوش است گر محک تجربه آید به میان
    تا سیه رو شود هرکه در او غش باشد


    والسلام

  • منصف

    نظر مرا درج کن

  • همشهری

    اره دوستان راست میگن چطور مدیران قبلی خونه ها رد بنصف قیمت صاحب شدن وریس وقت بهترین خونه رو با کمترین قیمت صاحب شد نهادهای نظارتی باید برخورد کنند

  • منصف

    دبیر محترم خبر
    پس چرا کامنت منو درج نمی کنی؟
    دارم به بی طرف بودنت شک می کنم

  • منصف

    پس از گذشت ۲۴ ساعت چرا نظر مرا درج نمی کنی؟
    دارم یقین پیدا می کنم که فقط در سایتتان اخبار خاصی را برای جریان خاص درج می شود .
    ان الله بصیر بالعباد

  • لرستان خبر

    سلام و وقت بخیر.
    دوستان حدود 48 ساعت در قسمت نظرات پایگاه خبری-تحلیلی "لرستان خبر" مشکل فنی پیش آمده بود که نظرات دو شبانه روز گذشته با تاخیر ثبت شد.
    از همه مخاطبان عزیز عذرخواهی می کنیم.

  • ناشناس

    وقتی کسی با حمایت باندهای سیاسی خارج از دانشگاه به یک جمعیت نخبه تحمیل شود وضع بهتر از این نیست. کافی است به افراد دورو بر ایشان نگاه کنید تا مفهوم شایسته سالاری معلوم شود. سلسله پلدختریه و اصحاب فتنه همه کاره شده اند

  • مسلمان

    دوستان تا کی دینتان را می فروشید.

    منازل سازمانی طبق موصوبه هیت امنا در یک مزایده حضوری با حضور نماینده سازمان باز رسی با یک رقابت سالم و دو برابر قیمت کارشناسی واگذار شدند.

    . موضوع توسط چندین نهاد مو شکافانه بررسی شده و فاقد خدشه بوده است .

    مثلا برای خانه ای که خیلبها به ان اشاره می کنند 46 قیمت ارائه شد در اخر به بالا ترین پیشنهاد واگذار شد شما را به خدا این قدر دینتان را راحت نفروشید.

    زنده باد راستگویان ننگ ونفرت بر منافقان و دروغ گویان بی عرضه

  • سلام

    میگن مزایده یک نفر شرکت کننده داشته اون هم همون موردیه که تو این بیانیه بهش اشاره شده تازه قیمت کارشناسی رو هم خیلی پایین تر زده؟
    دمتون گرم با این پیشبینیتون.
    حالا باید منتظر موند ببینیم این ملک مثل خانه های سازمانی با دو برابر قیمت به فروش میره؟ یا دستور میدن قیمتکارشناسی بیاد پایین؟

  • وای چقد ناراحت شدن آقایان

    میخواید لیست بورسیه های دانشگاه لرستان رو که از همین مسیر فعلی بورسیهبورس شدن را با ذکر محل تحصیل و طول دوره تحصیل تو همین سایت بزنیم تا برا همه روشن بشه که چند درصد از این آقایان از بورسیه بدون آزمون در دوره دوم خرداد استفاده کردن؟

  • وای چقد ناراحت شدن آقایان

    میخواید لیست بورسیه های دانشگاه لرستان رو که از همین مسیر فعلی بورسیهبورس شدن را با ذکر محل تحصیل و طول دوره تحصیل تو همین سایت بزنیم تا برا همه روشن بشه که چند درصد از این آقایان از بورسیه بدون آزمون در دوره دوم خرداد استفاده کردن؟

  • وای چقد ناراحت شدن آقایان

    چرا کسی از رئیس نمیپرسه بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد بورسیه ها های دانشگاه لرستان که بیش از صد نفرند چکار کرده با توجه به نامه های متعددش برای جلوگیری از بکارگیری بورسیه ها که طبق نظرات وزیر در سایه (دکتر توفیقی) انجام داده و میده

  • ناشناس

    چرا کسی از رئیس نمیپرسه بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد بورسیه ها های دانشگاه لرستان که بیش از صد نفرند چکار کرده با توجه به نامه های متعددش برای جلوگیری از بکارگیری بورسیه ها که طبق نظرات وزیر در سایه (دکتر توفیقی) انجام داده و میده

  • بورسیه دانشکده کشاورزی

    راستی چرا بورسیه های دانشکده کشاورزی رو لغو کردن بعد تو همون رشته ها فراخوان زدن تا افراد خاص جذب بشن جزئیات بیشتر در آینده اعلام میشه

  • بورسیه دانشکده کشاورزی

    اینها که این همه داد میزنن زمین مسکن مهر زمین مسکن مهر چرا الآن که رئیس داره 8 هکتار رو میبخشه به یک مجموعه بیرونی بخاطر ینکه رئیسش اون مجموعه پلدختریه کسی حرف نمیزنه چرا چرا چرا

  • به به

    چون مسکن مهر مال دولت قبل بود و آقایان میرحسینی تشریف دارند

  • منصف

    از این قیل و قال ها بگذریم کار اشتباهی شروع شد و مزایده ای برگزار شد و شرکت کننده به حد نصاب و قیمت کارشناسی نداشت آقایان اعلام کنند که موضوع مختومه است

  • مربی

    از تعداد پذیرش های جدید مندرج در دفترچه انتخاب رشته که دستپخت تیم جدیده خبر دارید مقایسش کنید با پارسال خیلی از رشته هارو صفر کردن بابا وضع مملکت که داره خوب میشه چرا شما خلاف جهت میرید

  • باوجدان

    مگه نمیگید توافق شده تبریک میزنید مگه نمیگفتید اگه توافق بشه پولها آزاد میشن خوب حالا که توافق شده و پولها و طلاها آزاد شدن چرا داد میزنید دانشگاه پول نداره وبه بهانه بی پولی دارید دانشگاه رو میفروشید که یه قسمت دیگه رو بسازید بابا پاشید برید تهران اعتبارات جدید جذب کنید شما که همش استانداری اید شب و روز . بخدا دانشگاه هم مجتمع رفاهی میخواد هم حصار

  • قدیمی

    نذارید آمار یازده ماهه سرپرستی ..... رو تو سال 83 رو کنم همشون هر 23 نفر رو موضوع رو شخصی نکنید
    به نفعتونه

  • روحشون شاد

    راستی میدونید که سال 94 اولین سالیه که چهار ماه اول سال تو این دانشگاه چهار دانشجو فوت شدن البته بیرون از دانشگاه سه تاشون بین خرم آباد الشتر و یکی تو بیشه و هیچ کی حرف نزد آخریش که دیگه افتضاح بو د بخدا این دیگه جای بررسی داشت

  • منصف واقعی ـ اولی نه منصف ساختگی دومی

    جوابیه:
    روحشون شاد: از شما می پرسم دانشجویی( با سن قانونی بیش تر از ۱۸سال) که روز تعطیل با دوستانش به بیشه می رود و یا هر جای دیگر بایستی رییس دانشگاه همانند طفلی نوپا براش قیم تعیین کنه؟ خداو کیلی جواب بده .

    قدیمی:
    لطفا آمار را رو کنید تا ما هم بیشتر به حقانیت شما صحه بگذاریم!!!!!

    با وجدان:

    استانداری نماینده دولت در هر استان است . لابد سربازی تشریف نبرده اید سلسله مراتب را نمی دانید. در ضمن بودجه تعیین تکلیف شده لست دیگه گذشت آن زمان که رییس جمهور وقت بی حساب وکتاب پول بیت المال را حیف ومیل می کرد الان در راس وزارت علوم یکی از پاکدست ترین افراد مملکت داره زحمت می کشه . البته اگر متهم به ریاکاریش نکنید

    به به:
    اگر مسکن مهرتان تاراج زمین های دانشگاه نیست پس فروش مجتمع هم تاراج بیت المال نیست پس چرا دلواپسید

    بورسیه دانشکده کشاورزی:
    اگر بورسیه دانشکده کشاورزی هستید پس چرا از حذف افراد خاص که شما هم جزش نیستید نگرانید.

    وای چقدر ناراحت شدن:
    لطفا لیست را هر چه زودتر رو کن فقط این را اویزه گوشت کن در ان زمان دانشگاه کمتر از ۱۰۰ هییت علمی داشت و میبایست

  • منصف واقعی ـ اولی نه منصف ساختگی دومی

    جوابیه:
    روحشون شاد: از شما می پرسم دانشجویی( با سن قانونی بیش تر از ۱۸سال) که روز تعطیل با دوستانش به بیشه می رود و یا هر جای دیگر بایستی رییس دانشگاه همانند طفلی نوپا براش قیم تعیین کنه؟ خداو کیلی جواب بده .

    قدیمی:
    لطفا آمار را رو کنید تا ما هم بیشتر به حقانیت شما صحه بگذاریم!!!!!

    با وجدان:
    استانداری نماینده دولت در هر استان است . لابد سربازی تشریف نبرده اید سلسله مراتب را نمی دانید. در ضمن بودجه تعیین تکلیف شده لست دیگه گذشت آن زمان که رییس جمهور وقت بی حساب وکتاب پول بیت المال را حیف ومیل می کرد

    الان در راس وزارت علوم یکی از پاکدست ترین افراد مملکت داره زحمت می کشه . البته اگر متهم به ریاکاریش نکنید

    به به:
    اگر مسکن مهرتان تاراج زمین های دانشگاه نیست پس فروش مجتمع هم تاراج بیت المال نیست پس چرا دلواپسید

    بورسیه دانشکده کشاورزی:
    اگر بورسیه دانشکده کشاورزی هستید پس چرا از حذف افراد خاص که شما هم جزش نیستید نگرانید.

    وای چقدر ناراحت شدن:
    لطفا لیست را هر چه زودتر رو کن فقط این را اویزه گوشت کن در ان زمان دانشگاه کمتر از ۱۰۰ هییت علمی داشت و میبایست سطح علمی دانشگاه بالامی رفت

    مسلمان:
    امیدوارم مومن هم باشی وجواب بدی مالک زمین های اطراف مجتمع رفاهی کیه؟ شما جواب بدید تا من دینم را نفروشم. بله لعنت خدا بر منافقان و دروغگویان

    جهت یاداوری به ان برادری که نوشته با سیاست بازی رییس انتخاب شده باید عرض کنم برادر جان یا فراموش کرده ای یا خودت را به فراموشکاری زده ا ی ایا رای گیری را بیاد داری؟

    این جماعت فتنه گر کجا حکمشان صادر شده که شما می دانید اما قوه قضاییه نمی داند . ایا استعلام این فتنه گران را شما انجام می دهید تا مراجع ذیصلاح دیگر ؟

  • ناشناس

    لطفا نظرات را درج نمایید

  • ناشناس بی طرف

    والا به نظرم بی انصافیه که درمورد خدمات زمانیان در دانشگاه لرستان اینطوری قضاوت ناعادلاته کنیم.بعد از یک عمر بی کفایتی بعضی از مدیران اسبق در استان آنچه ما از زمانیان دیدیم عملکردی قابل دفاع و درخشانتر از بقیه بود. خدا عمر پر برکت بهش بده که کلاس دانشگاه لرستان رو تو سطح کشور بالا برد

    • منصف اولی

      ایشان خود بازی نیابتی را شروع کرده اند.
      دوستان جواب سوالات مرا پاسخ دهند.
      خداوند به همه خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی عمر باعزت و پر برکت عطا نماید.

  • غیرمنصف

    آقای منصف همه میدونیم که زمینهای دانشگاه در زمان مدیریت دکتر صادقی به مسکن مهر واگذار شد.

    بهتره اطلاعات و آمار رو دقیقتر بگیری. د

    درضمن تاحالا از عملکرد مدیریت جدید چیزی ندیدیم بجز ناعادلانه رفتار کردن و غرض ورزی حتی با طرفدارن این دولت با اعضای هییت علمی و سایرین.

    فعلا که مزایای دانشگاه فقط به جیب اطرافیان مدیریت میره آقای منصف!!!!!!!

  • دانشجو

    به نظرم این بسیج دانشگاه لرستان واقعا بیکاره. هر نامه ای منتشر میشه اینا پایینشو امضا زدن/بابا کمی به فکر درستون باشید. اولویت دانشگاه درس نه این کارا. همتونم میشناسم.از دم 10 ترمه شدید.

    • رضا

      سلام دلسوز بچه های بسیج به خاطر امثاله تو ده ترمه شدن

  • منصف

    غیرمنصف جان
    منظور تان غرض ورزی با کیا؟
    چرا مهمل می بافی؟
    این مدیریت باید ید بیضا نشان بده؟
    همین که بر روی خرابه های جنگ ۸ ساله رییس جمهور سابق داره شرایط را مدیریت میکنه دمش گرم.
    طرفداران دولت؟ منظورت را واضحتر بگو

  • علی

    درود بر بسیجیان امید دل رهبرمان حامیان ولایت. بسیج شجره طیبه است. وظیفه او در صحنه بودن است مخصوصا الان که نوچه های توفیقی فتنه گر حاکم شدهاند و بجای گرفتن بودجه از تهران اموال دانشگاه را قصد دارند زیر قیمت کارشناسی بفروش برسانند. عجب هنری. به بقیه داشگاه ها هم این ابتکار را یاد دهید.

  • تدبیر

    این افرادی که می گویند چرا بسیج دانشجویی در مورد مسکن مهر کاری نکردند، پیشنهاد میکنم موضع بسیج در مورد مسکن مهر در آن زمان را مرور کنند و بعد حرف بزنند...من خود اون موقع شاهد این موضع گیری بودم...همین

  • تدبیر

    این افرادی که می گویند چرا بسیج دانشجویی در مورد مسکن مهر کاری نکردند، پیشنهاد میکنم موضع بسیج در مورد مسکن مهر در آن زمان را مرور کنند و بعد حرف بزنند...من خود اون موقع شاهد این موضع گیری بودم...همین

  • لبیک یا خامنه ای

    باسلام واقعا منصف باشیم دکتر عزیزی تا به حال دربحث مشکلات دانشجوی واقعا عالی بوده

  • لبیک یا خامنه ای

    باسلام واقعا منصف باشیم دکتر عزیزی تا به حال دربحث مشکلات دانشجوی واقعا عالی بوده

  • رضا رشیدی

    درود بر دوستان جان
    سپاسگزارم از حساسیت های شما
    دکتر عزیزی و دکتر رشیدی واقعا بر پایه های خراب دولت قبلی که گریبانگیر همه سازمانها شده دارن تلاش میکنند
    بنده شخص خودم با فروش مجتمع مخالفم و حتی با واگذاری زمین به مسکن مهر (که در زمان ریاست دو دوره قبل دانشگاه که بقول حضرت سعدی شنیدم سه کس را غیبت رواست و یکیش همین آقای ص است) و فروش منازل مسکونی هم مخالف بودم
    ولی دوستان عزیز رسیدن و توزیع پولهای بلوکه شده وظیفه رییس دانشگاه نیست و فوت دانشجویان که متاسفانه دو تن از این عزیزان دانشجوی بنده بودن، تقصیر رییس وقت یا قبل دانشگاه نیست
    در مورد پذیرش دانشجو میل و رغبت دانش آموزان به دانشگاه به سبب مسائل افتصادی و فرهنگی کمتر شده بنابراین بعضی رشته ها به حد نصاب نمیرسن و پذیرش آنها نیز در اولویت های جنبش علمی کشور قرار ندارند.
    اما در مورد استاندار هیچگونه دفاعی ندارم و شما عزیزان پیگیر تعویض ایشان شوید چون ماهم از در و دیوار حرفهایی به گوشمان می رسد و انشالا با تعویض ایشان دست کسانی که به حقوق مردم دست درازی میکنند کوتاه بشه
    در مورد حمایت احزاب سیاسی خارج از دانشگاه از دکتر عزیزی باید عرض کنم اگر به حمایت این احزاب بود باید شخص دیگری رییس میشد این را خالصانه عرض میکنم چون همانطور که میدانید ایشان حمایت و رای دانشکده کشاورزی را تقریبا بطور کامل داشت و آرا دانشکده کشاورزی هم بر کسی پوشیده نیست ضمنا بخاطر سابقه دوران سرپرستی شان در سایر دانشکده ها هم مقبولیت داشتند
    بنده هم مانند شما ذینفع از هیچکدام از روسا نبودم و نیستم
    خواهش بنده این است که تمام دانشجویان و اساتید دانشگاه با همفکری و آزاداندیشی و دموکراسی و دلسوزی برای توسعه و پیشرفت دانشگاه کوشا باشیم، آنچه که ماندگار است دانشگاه است نه روسای دانشگاه
    و من الله توفیق
    رضا رشیدی

  • عادل

    باسلام عزیزان مشکلات سلف و خوابگاهها یادتون هست....
    چرا و به چه دلیل دکتر عزیزی و همکارانشکه واقعا تلاش بیشترنسبت به مسئولین قبلی دارند را زیر سوال میبریم....
    درسال همدلی وهم زبانی هستیم نه در سال توهین و تهمت و افراط...
    در سالهای قبل دانشجویان با بتو جلودقتر ریاست یادتون هست......
    دکترعزیزی بهترین خصلتش انتقادبذیری هستش و صاق با همه......

  • خودتان قضاوت کنید

    دکترعزیزی یازمانیان.......

    وضع نابسمان سلف رو کی درست کرد.....

    چه کسی جلوورود ماشینهای شخصی به دانشگاه را گرفت......

    چه کسی وضع خوابگاههای خودگردان را عالی کرد.....

    چه کسی ظرفیت خوابگاههای دولتی را زیاد کرد.....

    چه کسی فضای مرده ی بالای سرویس را به قسمت بزشکی و روانشناسی تبدیل کرد....

    چه کسی های زیادی هست ....

    از مرد انتقاد بذیر این روزها که یکسالی نیست که اومده لطفا همیاری کنیم ..نه سنگ اندازی.....

    خداقوت بر دکترعزیزی و همکارانش

نظرات