معاون امور عمرانی استاندار :

معاون امور عمرانی استاندار عنوان کرد: مزایده هتل صخره‌ای 17 اسفند برگزار و واگذار می‌شود و پرونده آن مختومه می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، محمد اصلانی شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی قرارداد شهرداری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا که در سالن جلسات شورای اسلامی شهرستان خرم‌آباد برگزار شد،  ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: خوشحال هستم که سال 94 مصداق همدلی و هم‌زبانی را داشت درحالی‌که در سال 93 این همدلی و هم‌زبانی کمرنگ بود.

وی افزود: هیچ‌کدام از ما نیاز به اثبات خود برای همدیگر نداریم چراکه هدف همه ما خدمت‌رسانی به مردم است.

معاون استاندار لرستان بابیان اینکه کارهایی هستند که چه بخواهیم و چه نخواهیم انجام می‌شود ولی مهم انجام کار ماندگار است، عنوان کرد: ترافیک به خاطر رشد جمعیت و عدم همگام بودن زیرساخت لازم با نرخ رشد جمعیت، ورود وسایل نقلیه زیاد ترافیک معضل اصلی در همه شهرها شده و تنها مختص به شهرهای بزرگ نیست.

اصلانی بابیان اینکه با قرارگاه خاتم‌الانبیا توافق‌های خوبی داشتیم، تصریح کرد: درحالی‌که این قرارگاه، قراردادهای کوچک انجام نمی‌دهند ولی ما تفاهم‌نامه یک هزار تخت در استان بسته‌ایم که 500 تخت آن در مرکز استان است و در این رابطه زمین تحویل داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه در راستای رفع مشکل خانه بهداشت در تمامی روستاهای حواشی شهر بسته ایم که در این راستا  50 درصد وزارت بهداشت و درمان، 20درصد استانداری، 20 درصد دانشگاه علوم پزشکی‌  وقرارگاه خاتم‌الانبیا نیز 10 درصد آن را متقبل شده‌اند.

معاون امور عمرانی استاندار گفت: در زمینه طرح‌های شهری نیز بنا شد 70 درصد املاک و 30 درصد وجه نقد که استانداری پرداخت می‌کند، داده شود، که هزینه 70 درصد صرف سه پروژه می‌شود.

وی افزود: رنگ کردن جدول، اسفالت کوچه‌ها کارهای اثر گذار  و ماندگار نیستند چراکه مشکل ترافیک مشکل مهم استان است .

اصلانی بیان کرد: به فکر این باشید که یک پروژه اقتصادی در استان ایجاد شود چرا که موجبات افزایش درآمد سرانه می‌شود و اگر ما کاری کردیم که وضعیت اقتصادی شهروندان بهبود پیدا کند همه‌چیز رونق می‌گیرد.

وی بابیان اینکه امروز سد مخمل کوه را مصوب کردیم، تصریح کرد: این سد چیزی حدود بالغ‌بر 250 میلیارد هزینه می‌برد و اثرات اجتماعی و اقتصادی در این پروژه وجود دارد.

معاون امور عمرانی استاندار عنوان کرد: مزایده هتل صخره‌ای 17 اسفند برگزار و واگذار می‌شود و پرونده آن مختومه می‌شود.

وی تصریح کرد: هتل میدان کیو مقداری زمان‌بر است اما دو هتل دیگر که در سطح شهرداریم در بازه زمانی  در اسرع وقت انجام می‌دهیم و طبق برنامه زمان بندی ما در هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری میرسند.

اصلانی در رابطه با پروژه‌های قرارگاه خاتم، خاطرنشان کرد: در این رابطه تفاهم‌نامه با هر متنی که شورا بخواهد استاندار و من امضا می‌کنیم.

وی افزود: پروژه نیمه‌تمام روند طبیعی خود را طی می‌کند و هنر ما باید در این باشد که با شیوه‌های تأمین منابع، کارهای مهم و اثر گذاری بگذاریم.

معاون عمرانی استاندار گفت: به وزارت راه و شهرسازی قبولانده‌ایم که یکی از پروژه‌ها را انجام دهد و ما نیز 30 درصد کل سه پروژه را می‌دهیم و این‌یک فرصت طلایی برای شهر است .

وی اظهار داشت: پروژه‌هایی که بابت اجرای آن به پیمانکاران بدهی دارید روند عادی خود را طی می‌کند و این پروژه‌ها گام ارزشمندی در راستای توسعه استان است چراکه پروژه‌هایی ضروری و اثر گذار برای توسعه شهر و رفع معضلات ترافیکی است.

اصلانی گفت: اول سال 12 میلیارد برای بازگشایی وانتهای بلوار و تملک آن منظور کردیم ولی برخی از افراد راضی نمی‌شدند و ما نیز پول را صرف کار دیگر کردیم که اگر رضایت دهند از ماده 180 استفاده می‌کنیم.

وی بیان کرد: ماده 180 امسال ما 220 میلیارد تومان بود که تا به امروز یک ریال آن را تخصیص ندادند .

معاون امور عمرانی استاندار تصریح کرد: بعد از تصویب پروژه‌های قرارا گاه خاتم الانبیا در این جلسه علاوه بر 30 درصد این پروژه‌ها 50 درصد هزینه تملک پروژه اتصال بلوار 60 متری به ولایت را پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • شهروند خرم اباد

    اقای نماینده محترم خرم اباد که تقریبا یکسال پیش همراه با کارفرمای خلع ید شده هتل صخره ای بازدیدی از این هتل نیمه کاره داشتند و در مصاحبه با رسانه های محلی اعلام کردند هتل در شهریور ماه 94 به بهره برداری می رسد و با این کارش مانع از برگزارشدن مزایده این هتل شدند حالا کجایند بیاید و پاسخگوی مردم باشد این هم که گذشت و به قولی جلوی ضرر را هر وقت بگیری منفعت است از معاونت محترم عمرانی استانداری تقاضا داریم بر روند صحیح برگزاری مزایده نظارت کامل داشته و کار را به اهلش بسپارند و این نباشد همانند دیگر کارخانجات واگزار شده در دولتهای قبلی همچون پارسیلون و یخچالسازی وو.. از چاله به چاه بیافتند

  • فرزاد

    هیجده سال پیش که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت برای کلنگ زنی این هتل امدند من فیلمبردار اون بازدید بودم. طرح هتل خیلی قشنگ بود و یک اسانسور شیشه ای از پایین تا بالا داشت. متاسفانه اون طرح توسط صاحب هتل یا هر نهادی تغییر کرد. این هتل بخاطر موقعیت خاصش میتونست جز زیباترین هتل های ایران باشه. اما متاسفانه وام کلان هتل و فرصت پذیرش جهانگردها این سالها از دست رفت. الان خیلی از توریست هایی که خرم اباث میان به دلیل نبود مکان اقامتی مناسب به شهرهای دیگه مراجعه میکنن.

نظرات