مسئول ستاد تبلیغاتی رئیسی در لرستان:

رئیس ستاد تبلیغاتی حجت‌الاسلام رئیسی در لرستان، گفت: دکتر رئیسی به طور فراجناحی و مستقل وارد عرصه انتخابات شده است.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام محمدرضا خدایی در نشست با اصحاب رسانه از سفر حجت‌الاسلام رئیسی به استان خبر داد و افزود: چهارشنبه هفته جاری دکتر رئیسی به مرکز استان سفر می‌کند و این سفر در مسیر سه استان ایلام، لرستان و مرکزی اتفاق خواهد افتاد.

وی اضافه کرد: ایشان صبح چهارشنبه بعد از دیدار با مردم ایلام از طریق راه‌های مواصلاتی غرب در ساعت چهار بعد از ظهر به لرستان وارد می‌شود و ضمن تجدید میثاق با شهداء و به‌خصوص شهید رحیمی، در مجموعه ورزشی شهید چاغروند با مردم فهیم استان دیدار و سخنرانی می‌کند. همچنین با نماینده ولی فقیه در استان نیز دیدار می‌کند.

خدایی خاطرنشان کرد: به دلیل فشردگی برنامه‌ها در کشور، دکتر رئیسی تنها با مردم خرم‌آباد دیدار می‌کند.

رئیس ستاد تبلیغاتی حجت‌الاسلام رئیسی در لرستان تصریح کرد: وی راهبرد خود را پیرامون انتخابات اعلام می‌کند و به چگونگی تحقق مطالبات دولت کار و کرامت می‌پردازد و موانع پیشرفت نظام جمهوری اسلامی را تبیین می‌کند.

وی ادامه داد: رئیسی در رابطه با برنامه خود برای مبارزه با فقر، فساد و بیکاری در کشور و به‌خصوص استان صحبت می‌کند.

خدایی از تشکیل چارت کلی ستاد خبر داد و گفت:  شورای راهبردی و چندین معاونت مانند پشتیبانی و مالی، شهرستان، بانوان، علمی و نخبگان، تبلیغی و تخصصی، حقوقی، اقشار و... در این رابطه تشکیل شده که وظایف هر کدام مشخص است.

رئیس ستاد تبلیغاتی حجت‌الاسلام رئیسی، محل ستاد مرکزی را واقع در سبزه میدان، کوچه مرحوم کمالوند اعلام کرد و افزود: در ستاد از چهرهای شاخص و مطرح سیاسی و خوشنام استفاده شده و حتی از سوی برخی جبهه‌های اصلاح‌طلب نیز اعلام آمادگی برای حضور در ستاد و حمایت شده است.

وی با بیان اینکه دکتر رئیسی به طور مستقل و فراجناحی وارد عرصه انتخابات شده است، گفت: وی موضوعات عمده کشور را مورد هدف و برنامه قرار داده و فکر می‌کنیم پیروزی او قریب‌الوقوع است، امیدواریم شاهد یک دولت اسلامی که متکی به آرمان‌های امام راحل و انقلاب است به روی کار بیاید.

خدایی یادآور شد: حجت‌الاسلام رئیسی آمده تا تحولات ارزشی و انقلابی و همه‌جانبه‌ای در کشور رقم بزند و تحولی اساسی و مدیریتی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام رئیسی فریاد تغییرطلبی و تحول‌طلبی مردم را پاسخ خواهد داد و به صورت فراجناحی اقدام می‌کند، افزود: در ستاد از تمامی احزاب مختلف برای حمایت از دکتر رئیسی استفاده می‌کنیم و از آنان استقبال می‌شود اما این به معنی مطلوب دانستن رفتار سیاسی گذشته برخی افراد نیست.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات