فرمانده انتظامی لرستان از توقیف محموله ۸ میلیارد ریالی تجهیزات مخابراتی قاچاق و دستگیری یک نفر در خرم آباد خبر داد.

به گزارش لرستان خبر، سردار «محمد قنبری» از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده و کشف انواع تجهیزات مخابراتی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در خرم‌آباد خبر داد و گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر عبور خودرو حامل بار قاچاق در محور مواصلاتی خرم‌زال با توقیف یک دستگاه کامیون و بررسی بار آن انواع فیبر کلمپ، چمپر آنتن، پکیچ، ویندر باکس و دی یو آدابتور خارجی قاچاق فاقد مجوز قانونی به تعداد ۲۱ هزار و ۶۹۸ عدد کشف و ضبط شد.

   سارق ریل‌های قطار در خرم‌آباد دستگیر شد
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک سارق و کشف ۴ تن ریل قطار در خرم آباد خبر داد.
به گزارش همشهری، سرهنگ «عباس نظری» گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر معاملات غیرقانونی در یکی از ضایعات فروشی‌های خرم‌آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت. با احراز اصالت خبر دریافتی و هماهنگی مقام قضایی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه وارد پارکینگ محل فروش ضایعات شده و با دستگیری یک سارق موفق به کشف ۴ هزار کیلو ریل‌های سرقتی قطار شدند.

   کشف ۳۸ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
فرمانده انتظامی بروجرد از ‌ کشف بیش از ۳۸ کیلوگرم مواد مخدر و انهدام سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش همشهری، سرهنگ «علیرضا دلیری» گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر بروجرد با همکاری کلانتری و پاسگاه‌های شهرستان بروجرد، در دو ماه نخست سال جاری موفق به کشف مقدار ۳۸ کیلو و ۶۷۸ گرم انواع موادمخدر شدند.

   دستبند پلیس بر دست سارق حرفه‌ای خرم‌آباد
فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری مجرم حرفه‌ای و سابقه‌دار با ۱۶ فقره سرقت، زورگویی و اخاذی در این شهرستان خبر داد. به گزارش همشهری، سرهنگ ‌«صفی‌اله بیرانوند» اظهار کرد: با تلاش ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ خرم آباد یکی از مجرمان با سابقه و حرفه‌ای که اقدام به اخاذی از بانوان و زور‌گویی می‌کرد دستگیر شد. این فرد تاکنون به ۱۶ فقره جرم شامل ۱۱ فقره سرقت گوشی موبایل، سه مورد زورگویی و دو فقره اخاذی از بانوان اعتراف کرده است. تاکنون ۱۱ دستگاه گوشی سرقتی، سه قبضه قمه، دو جلد شناسنامه سفید به همراه مهر جعلی ثبت احوال، ۱۳ عدد رم و فلش از این مجرم کشف شده است.

انتهای پیام/

منبع: همشهری

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات