رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از آمادگی پذیرش سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با شرایط ویژه واگذاری زمین و با کمترین قیمت خبر داد.

به گزارش لرستان خبر، "بختیار رازانی" اظهار داشت: سرمایه‌گذاران صنعتی و تولیدی می‌توانند با حضور خود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از مزایای استقرار و تسهیلات آن بهره‌مند شوند.
 وی افزود: شهرک‌ها و نواحی صنعتی از بستر مناسب و پتانسیل‌های لازم در سرمایه‌گذاری و کاهش هزینه تولید برخوردار است که از تمامی سرمایه‌گذاران درخواست می‌کنیم تا با حضور در شهرک‌های صنعتی استان و استفاده از مزایا و تسهیلات لازم، گامی بزرگ در جهت توسعه و شکوفایی استان لرستان برداریم.
 مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر امکانات و شرایط خوبی جهت حضور سرمایه‌گذاران بخش صنعت و اصناف تولیدی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فراهم است که امیدواریم با حمایت از تولید و صنایع کوچک و متوسط در جهت رشد و ارتقاء رونق اقتصادی عمل کنیم.
 رازانی همچنین اضافه کرد: سرمایه‌گذاری در محدوده شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بستر مناسبی برای دسترسی آسان و سریع به امکاناتی از قبیل راه، آب، برق، گاز، فاضلاب صنعتی، مخابرات و اینترنت، استفاده از خدمات نرم‌افزاری (مشاوره‌ای فنی، مهندسی و مدیریتی) مراکز خدمات فناوری و کسب‌وکار می‌باشد.
 وی در خصوص واگذاری زمین در نواحی صنعتی نیز گفت: واگذاری زمین در نواحی صنعتی به نحوی است که صرفاً هزینه زیرساخت‌های ایجادشده با قیمت بسیار پایین اخذ می‌شود و به عبارتی زمین محل طرح تقریباً به‌صورت رایگان واگذار خواهد شد و قیمت حق انتفاع در نواحی صنعتی به‌صورت درصد بسیار کم نقد و مابقی در اقساط بلندمدت از سرمایه‌گذاران اخذ می‌شود.
 مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: استان لرستان دارای 21 شهرک و نواحی صنعتی مصوب دولتی می‌باشد که یکی از این شهرک‌ها، شهرک صنعتی تخصصی پتروشیمی لرستان است که به‌صورت خصوصی اداره می‌شود مابقی شهرک‌ها دولتی هستند که از این تعداد 16 شهرک به بهره‌برداری رسیده و آمادگی استقرار واحدهای صنعتی را در خودشان دارند این 16 شهرک دارای امکانات زیر بنایی اصلی آب، برق هستند که 13 شهرک و نواحی صنعتی نیز دارای گاز می‌باشند و خوشبختانه منطقه ویژه اقتصادی لرستان نیز که متولی آن شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان هست به‌عنوان یکی از مناطق مهم کشور، آمادگی استقرار واحدهای صنعتی را دارا می‌باشند.

 

انتهای پیام/

منبع: یافته

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات