مدیر کل هواشناسی لرستان:

لرستان خبر: مدیر کل هواشناسی لرستان گفت: در سال ۹۳ و با مجوز صادره از سوی دولت، اقدام به جذب و استخدام نیروهای جدید و مجرب و تحصیل کرده می کنیم.

نورالدین سپهوند در گفت و گو با خبرنگار لرستان خبر در  خرم آباد ، اظهار کرد: در سازمان هواشناسی لرستان ۱۵ ایستگاه سینوپتیک و ۱۰۰ ایستگاه  باران سنجی به صورت شبانه روزی  در سطح تمامی مراکز شهرستان های استان فعالیت دارند.

وی افزود: سازمان توانست با اعتبارات محدودی که در اختیار داشت کلیه این ایستگاه ها را از لحاظ تجهیزات و تعمیرات و نگهداری آنها به خوبی پشتیبانی کند.

رئیس سازمان هواشناسی لرستان بیان کرد: سازمان هواشناسی لرستان توانست با تلاش ها و پیگیری هایی که با سازمان هواشناسی کشور داشت در شهرستان رومشکان، ایستگاه سینوپتیک تکمیلی را افتتاح کند.

وی تصریح کرد: این  سازمان در سال جدید و با توجه به شعار سال تمامی تلاش خود را در جهت افزایش حجم کاری و خدمات رسانی بهتر به هم استانی های عزیز و صرفه جویی در کلیه امور خود با اتکا به توان و تخصص نیروهای مجرب سازمان  به کار می گیرد.

سپهوند با اشاره به کمبود نیرو در این سازمان عنوان کرد: در خصوص بحث اشتغال هم با کمبودهایی مواجه هستیم، به گونه ای که در ایستگاه های ما حدود ۵۰ درصد ساختار سازمانی  با پست های بدون تصدی مواجه هستیم.

وی افزود: با پیگیری ها و جلساتی که با معاونت توسعه و برنامه ریزی استانداری لرستان داشته ایم بنا شده که در سال ۹۳ و با مجوز صادره از سوی دولت، اقدام به جذب و استخدام نیروهای جدید و مجرب و تحصیل کرده کنیم.

رئیس سازمان هواشناسی لرستان گفت: در سال ۹۳ ایستگاه خودکار هواشناسی کشاورزی  در دشت سیلاخور شهرستان درود را راه اندازی و افتتاح می شود.

وی افزود: سازمان علاوه بر این در نظر دارد تا سامانه هواشناسی فرودگاهی را در سطح استان تکمیل و بهسازی نماید.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات