معاون وزیر جهاد کشاورزی در خرم اباد مطرح کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: سند دیگری به تصویب رسیده که بر اساس آن در سال‌های آینده استخدام فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی در دستور کار قرار می‌گیرد و در سال آینده استخدام‌های جدیدی در تمام کشور خواهیم داشت.

به گزارش لرستان خبر، محمد علی جوادی عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، ن اظهار داشت: سند تربیت مدیران جوان بخش کشاورزی یا جایگزین پروری توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب و مرحله اجرایی رسیده است که بنا بر این سند نیروی های جوان و کارآمدی که پتانسیل مدیریتی دارند در یک طرح پایلوت در سراسر کشور در حال اجرا است.
وی گفت: در اجرای این طرح، کارگاه های آموزشی و کلاس های آموزشی متعدد ی برگزار می شود که طی آن نیروهای جوان و تحصیل کرده بخش کشاورزی با توانمندی مدیریتی به منظور تربیت مدیران آینده بخش کشاورزی شناسایی می شوند تا در جایگاه مدیریتی از راس وزارت جهاد کشاورزی گرفته تا درون دستگاه های سازمان جهاد کشاورزی سراسر کشور به کار گرفته شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به استخدام ده هزار مهندس ناظر با تصویب قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و با هماهنگی دولت در این استخدام گفت: سندی دیگر مصوب شده است که بنا بر آن تا اواخر سال آینده استخدام جدیدی از مهندسین ناظر و فارغ التحصیلان جوان کشوردر بخش کشاورزی صورت خواهد گرفت.
جوادی در خصوص سهم استان لرستان در این استخدام ها گفت: در استخدام سال گذشته مهندسین ناظر که 10 هزار مهندس ناظر از سراسر کشور استخدام شدند استان لرستان بیشترین سهم را داشت که با تلاش مدیران استانی امیدورایم در استخدام سال آینده نیز لرستان جز اولین ها باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: استان لرستان با توجه به قابلیت های شاخصی که در بخش کشاورزی از جمله قابلیت هایی همچون خاک حاصلخیز و آب فراوان از ظرفیت سرمایه گذاری مناسبی در بخش کشاورزی برخوردار است.
جوادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آرامش، ثبات، اخلق مداری و قانون مداری حاکم بر جامعه گفت: با رویکرد دولت تدبیر و امید به فاصله دو سال روش قانون مداری و اخلاق مبتنی بر قانونی در کشور جاری شد که در عرصه بین المللی نیز با رسیدن به یک ثبات کشور توانسته است به جایگاه مناسب و قابل قبولی دست یابد.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات هفتم اسفند و مشارکت 62 درصدی مردم در این عرصه گفت: حضور و مشارکت گسترده مردم در این انتخابات در پرتو رهنمود های مدبرانه بزرگان نظام ؛مقام معظم رهبری و تدبیر دولت حاصل شد که با امانت داری از رای مردم انتخاباتی آرام و با مشارکت بالا برگزار شد.
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به ثبات قدرت نظام جمهوری اسلامی در منطقه گفت: دولت توانسته است شرایطی مناسبی را برای رونق اقتصادی آینده کشور فراهم کند که امید رونق اقتصادی کشور در سال های آتی را بیشتر می کند.
در این مراسم بنا بر حکمی که از سوی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی صادر شده بود عبدالرضا بازدار به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان منصوب شد و از مهرداد غضنفری رئیس پیشین جها کشاورزی لرستان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • هاشمی

    سلام اگر میشود جزییات بیشتری از جمله رشته و گرایش های ازمون را مطرح کنید،با تشکر

  • جودکی

    آقایی که گفتی ستاد چراغی روزهمایش چندین برابر همه کاندیدها بود حتما شب کوری گرفتی عزیزم.حتماستاد سید رو ندیدی که اینجوری میگی.درد سید به جون همتون.حیف نیست که کزادوند بشه نماینده که میر و جودکی بکنن.جودکی نمیزاره میر حکومت بکنه روشون

نظرات