معاون وزیر جهاد کشاورزی در سفر به لرستان مطرح کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: پاداش همه بازنشستگان کشوری و لشکری که چهار هزار و 500 میلیارد تومان است، سال آینده پرداخت می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، محمدعلی جوادی عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، اظهار داشت: متوسط پرداخت حقوق کارمندان وزارت جهاد کشاورزی از متوسط حقوق بسیاری از کارمندان دولت کمتر است.

وی افزود: وزیر جهاد کشاورزی در مکاتبه‌ای که با ریاست جمهوری داشته، جدول مقایسه حقوق کارمندان وزارت جهاد کشاورزی و سایر کارمندان دولت را ارائه کرده و خواستار رفع این شکاف شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: بر اساس پیشنهاد محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور قرار شد که در سال آینده، پاداش همه بازنشستگان کشوری و لشکری که چهار هزار و 500 میلیارد تومان است، پرداخت شود، بنابراین بازنشستگانی که در بحث پاداش، طلب دارند، می‌توانند سال آینده پاداش خود را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از پیشنهادات محمدباقر نوبخت که به تصویب نیز رسیده، افزایش 35 درصدی حقوق کارکنان دولتی و حاکمیتی کشور است که این ردیف برای همه دستگاه‌ها به‌طور مجزا دیده شده است.

جوادی خاطرنشان کرد: در بحث افزایش حقوق بازنشستگان نیز، هر چه حقوق فرد بازنشسته کمتر باشد، درصد افزایش حقوق وی بیشتر است، بنابراین در سال آینده برخی از بازنشستگان ممکن است 40 درصد و برخی دیگر 30 یا 20 درصد افزایش حقوق داشته باشند، البته میانگین افزایش حقوق 12 درصد در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: این روند افزایش حقوق به نحوی پیش می‌رود که تا سال آینده، افراد زیرخط فقر نداشته باشیم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • مجیدی

    این معاون به اصطلاح وزیر در تیر ماه 1394 اعلام نمود که تا دوماه دیگر (یعنی شهریور 94) پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت گداورزی تسویه می شود و حالا دوباره مثل خروس می فرماید که در سال 95 تسویه خواهدشد. این حرف را آقای دکتر نوبخت فرموده بودند و دیگر نیازی نبود که ایشان گلوی خود را خسته کنند و کلمات دیگران را بلغور نمایند تا حرفی زده باشند. بیچاره بازنشستگان جهاد کشاورزی که برعکس بازشنستگان اموزش و پرورش انسجام لازم را ندارند و می ترشند. در ضمن وزیر محترم جهاد هم وقتی درخواست پاداش پایان خدمت از دولت می کند فقط به فکر افراد ستادی وزارت خودش است و بس و بیه کارمندان جهاد کشک هستند.

  • ناشناس

    آقایان تازه وضع وزارتومرکز جنین است بیاید تماشا کنید وضعیت جهاد کشاورزی در استان آذربایحانشرقی که مسئولین آن نه زبان بلداند نه گوش دارند نه.....

  • ناشناس

    دروغ

  • بازنشسته

    مگربازنسشتگان 30سال خدمت نکرده اندچرامقامات پیگیرحقوق آنان نمی کننده تورم در حرف کم شده اما عملا بیدادمی کندخدابدادبازنشستگان
    برسدبااین همه مشکلات اقتصادی

  • بازنشسته

    خدامی داندکه هزینه زندگی بازنشستکان واقعازیاداست مگراینها30
    سال خدمت به کشورنکرده اندپس چراافزایش35درصدحقوق برایشان درنظر
    گرفته نشده است واقعاعدالت اسلامی همین است

  • ناشناس

    اخه چرا هیچ کس به فکر بازنشسته ها نمیکنه الان سه سال هست بازنشسته شدم پاداشی در یاقت نکردم

  • بازنشسته فراموش شده وتمام سختیهای انقلاب وجنگ تحمیلی را چشیده

    متاسفم از دروغ گوییهای مسئولین اینقدر دروغ می گویند مردم که بدبخت شده از بازنشسته اش تا کارگرش در زیر خط فقر ونداری همه شرمنده اهل وعیالیم واز دست این زندگی نکبت بار واز دست این همه مسئولان دروغ گو آرزوی مرگ می کنیم شما را بخدا کمی هم شماها از خدا بترسید وجیبهای شما که همیشه پر بوده وهست مقداری هم به اقشار مختلف مردم رحم کنید که اگر نکنید انشا الله به قهر غضب الهی دچار می شوید چا که کاری جز نفرین نداریم برای شما زیرا هری کاری که باری پیش برد اهداف نظام جمهوری اسلامی لازم بوده این مردم دریغ نکرده ولی حالا که می بینند مسئولان دولتی روز بروز برای آنها دروغ می گویند دیگر اعتماد صفر ومردم صبرشان لبریز شده و..........

  • ناشناس

    چرا 35 در صد افزایش به بانشستگان شامل نمی شود بخدا باز نشستگان پس از سی سال خدمت تازه با مشکلات عدیده ای روبرو هستند که امید وذخیره ای ندارند لطفا این قشر را بیشتر مد نظر قرار دهید

  • ناشناس

    سلام لطفا پاداش بازنشستگان سال 94 اموزش وپرورش
    رابپردازید

نظرات