واکنش آقامحمدی به اتفاقات همایش اصلاح طلبان کوهدشت

ابراهیم آقامحمدی گفت: سخنران این همایش سخنانی توهین آمیز علیه مجلس وعلما و روحانیت و ائمه جمعه ایراد کرده است واین سخنرانی همه اش اهانت به ارگانهای نظام و انقلاب، مجلس، علما، روحانیت و ائمه جمعه بوده و وی به صراحت به آنها اهانت کرده و علما و روحانیت را به داعش و جریانات تکفیری تشبیه کرده است.

به گزارش لرستان خبر، ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در همایش اصلاح طلبان کوهدشت گفت: سخنان سخنران این همایش توهین آمیز و مجرمانه است و باید دستگاه قضایی و امنیتی به مساله ورود پیداکند.

 

وی افزود: در وهله اول استفاده از امکانات دولتی و سالن دولتی محل همایش تخلف آشکار و نشان دهنده عدم تقید و التزام به مسائل شرعی و مبیانی جمهوری اسلامی است و یک جناح حق ندارد از امکانات دولتی جهت برگزاری چنین نشست های اسقاده کند.

 

ابراهیم آقامحمدی  اظهارداشت: علاوه بر این مساله، حضور دو چهره دولتی از جمله مدیر کل ارشاد لرستان و فرماندار کوهدشت و سایر مسئولین حاضر در نشست نیز شبهه انگیز و تخلف آشکار بوده و یک نیروی دولتی حق ندارد امکانات را در اختیار تشکل های سیاسی قرارداده و خودش نیز سخنران مراسم شود.

 

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات دولت در لرستان برای یک جریان سیاسی ساماندهی شده و همایش مذکور مقدمه فتنه جدیدی در استان لرستان است و استاندار لرستان و معاون سیاسی امنیتی استاندار مسئول مستقیم این کار بوده و باید پاسخگوی این اقدامات غیر قانونی و اهانت های سخنران همایش نسبت به مجلس، علما، روحانیت وائمه جمعه باشد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: سخنرانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را علیرغم مشغله کاری و تنها به واسطه اهمیت موضوع با دقت گوش کرده ام، این سخنرانی همه اش اهانت به ارگانهای نظام و انقلاب، مجلس، علما، روحانیت و ائمه جمعه بوده و وی به صراحت به آنها اهانت کرده و علما و روحانیت را به داعش و جریانات تکفیری تشبیه کرده است.

وی تصریح کرد: در لرستان فتنه ایی آغاز شده که دستگاه سیاسی لرستان بانی آن است.

 

وی گفت: بدون اجازه استاندار و معاون سیاسی اش فرماندار کوهدشت و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نمی توانند در این نشست حضور داشته و در این همایش سخنرانی کنند، مسئولین اجرایی وظیفه شان کار است نه فعالیت اجرایی و هدایت جریانات سیاسی.

 

آقامحمدی گفت: سخنران این همایش سخنانی توهین آمیز علیه مجلس وعلما و روحانیت و ائمه جمعه ایرادکرده از جمله اینکه:”امروز بعضی هستند که به جای مصلحت اندیشی در حیطه قانون گذاری به لجبازی روی می آورند، به منفعت طلبی روی می آورند. مصلحت طلبی را کنار می گذارند، منفعت طلبی و لجبازی را محور قانون گذاری قرار می دهند. بعضی از اینها در مجلس هستند، من نام میبرم . سه نفر هستند مثل علم الهدی در مشهد ، آیت الله پناهیان در منابر و رسایی که در مجلس است.”لذا ما بعنوان نمایندگان مردم در این باره کوتاه نخواهیم آمد و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را استیضاح خواهیم کرد.

 

آقامحمدی درادامه بر لزوم برخورد دستگاههای قضایی و امنیتی با سخنران همایش تاکید کرد و گفت: دادگاه روحانیت نیز باید به قضیه ورود پیدا کند و…را احضار و برخورد نماید.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: وزیر ارشاد در این خصوص یقینا استیضاح خواهد شد و علاوه بر آن وزیر کشور نیز به مجلس فرا خوانده خواهد شد و باید به نمایندگان ملت در این خصوص پاسخگو باشند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    سلام. خدا خیرتون بده که حداقل شما واکنش نشون دادید تو این استان

  • لرستان

    بقیه نمایندگان مجلس کجا هستن که خبری ازشون نیست-البته به خاطر پست و مقام شاید بترسن چیزی بگند.خداقوت آقا ابراهیم

  • حمایت

    خداخیرتون بده با این حرف هایی که گفتید. نمایندگان بقیه استان ها رو هم بیارید وسط و این وزیر را بکشانید مجلس

  • ناشناس

    خدا حفظ کنه آقا محمدی.....

  • حامی

    دروود خدا بر حاج ابراهیم .ان تنصروالله ینصرکم

  • احمد

    درود بر شجاعت و صداقت شما شیر مرد لر که بر اعتقادات انقلابی و ولایت مداری راسخ مانده ای.

    سایر آقایان نماینده که خود را اصولگرا می خوانند کجا هستند؟ نماینده کوهدشت بالاخره موافق ابن سخنان هست یا مخالف؟ یا اصلا ایشان خودش را میشناسد ومیدادند که کی هست؟

  • لر

    فکر کرد سه ماه شده مدیر کل ارشاد هر کاری دوست داره می کنه . با با مدیرکلی ارشاد هم اشتباه بود . ايشالا که بر داشته میشود همون بهتر که
    چنين

  • ناشناس

    باسلام
    ان شاالله منتظربرخورد قاطعانه هستیم تا نطفه ی فتنه ای مجدد بسته نشود

  • ناشناس

    باسلام
    ان شاالله منتظربرخورد قاطعانه هستیم تا نطفه ی فتنه ای مجدد بسته نشود

  • ناشناس

    با استیضاح وزیر ارشاد این گنده گویی ها بپایان خواهد رسید

  • طاها صالح

    باز دم شما گرم لطفا نماینده های که تبل اصولگرایی رو پاره کرده بودند تو انتخابات یه نطقی کنن یادرگیر هیأت علمی هستن ک بعداز مجلس بشن رئیس دانشگاه شکم زن و بچه رو سیرکنن!!!

  • طاها صالح

    باز دم شما گرم لطفا نماینده های که تبل اصولگرایی رو پاره کرده بودند تو انتخابات یه نطقی کنن یادرگیر هیأت علمی هستن ک بعداز مجلس بشن رئیس دانشگاه شکم زن و بچه رو سیرکنن!!!

  • ناصر

    ساحت فرهنگ مقدس است نباید در اختیار کسانی قرار بگیرد که بجای انجام امور فرهنگی به کار سیاسی رو بیاورند و فرهنگ جامعه را فدای مطامع سیاسی خویش نمایند اف بر کسانیکه به این قبیل اشخاص میدان می دهند

  • ناصر

    ساحت فرهنگ مقدس است نباید در اختیار کسانی قرار بگیرد که بجای انجام امور فرهنگی به کار سیاسی رو بیاورند و فرهنگ جامعه را فدای مطامع سیاسی خویش نمایند اف بر کسانیکه به این قبیل اشخاص میدان می دهند

  • سجاد

    درود بر آقای آقا محمدی

  • ناشناس

    اتفاقا این سه نفر را که نام برده انسان های بسیار شریف و بزرگواری هستند.

  • ناشناس

    اصولگرایی به عقیده و عمل است کجایند آنها که نام و نانشان را با هزينه اصولگرايان تامین کردند ولی الآن ساکت فتنه هستند ظاهرا بعضی نمایندگان مجوز از عباسی فرد ندارند که در این خصوص موضع بگیرند درود بر آقامحمدى شجاع درود بر فرزندان امام و رهبری

  • سعید

    آقای حنان شما تا سالهای پیش .... بودی ،
    یادتون نیست شما مسول نهاد رهبری دانشگاه آزاد خرم آباد بودید؟؟ چرا اون زمان از این حرفها نمیزدید الان که دولت متمایل به اصلاحات اومده شما رنگ عوض کردید؟؟ از لباستان خجالت بکشید لباس امام صادق (ع) پوشیدی عکس رفتار علما عمل می کنید،

    آقایان پناهیان و علم الهدی عمارهای زمان ما هستند شما کی هستید که اینان رو زیر سوال ببرید……

  • ناشناس

    اصولگرايان در انتخابات مجلس پاسخ ساکتین فتنه را خواهند داد

  • ناشناس

    درود بر غیرت و برتان حاج ابراهیم

  • بابک

    نماینده های ما باید در مجلس واکنش نشان دهند تا ملت ببینند که هنوز مردمان انقلابی لرستان پای ارمان هایشان ایستاده اند

  • ناشناس

    در این استان به نام اعتدال و به کام اصلاحات آقایان هر کاری دلشان می خواهد می کنند جناب آقای حنان چرا اتفاقات مجلس ششم رو به یاد نمی آورید

    چرا می خواهید حوادث خرم آباد دوباره اتفاق بیافتد بیشتر از این می خواهید تمام اصلاح طلبان مغرض جنوب استان را جمع کرده اید که چه بشود کمی به فکر فر هنگ استان باش نه نوچگی اصلاحات

  • ناشناس

    سایت بالاگریوه balageriveh.ir هم این موضوع را منعکس کرده است

نظرات