لرستان خبر گزارش می دهد

ائمه جمعه لرستان در خطبه های این هفته نماز جمعه در شهرستان های مختلف به توهین های مدیر ارشاد لرستان به شخصیت های نظام واکنش نشان داده و این اقدام را نتیجه پست دادن به فتنه گران دانستند.

به گزارش لرستان خبر، بعد از سخنان توهین آمیز حجت الاسلام حنان مدیر ارشاد لرستان به جریان انقلابی کشور، ظهر امروز مصلی های نماز جمعه لرستان صحنه اعتراض مردم و ائمه جمعه به این سخنان بود.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد با انتقاد از سخنان عنوان‌شده از سوی یکی از مدیران استانی و بی‌احترامی به بزرگان اظهار داشت: در هفته‌ای که گذشت یکی از مدیران در همایشی سخنانی اهانت‌آمیز به کاربرد که نسبت به این اقدام تذکر و هشدار می‌دهم.

 

وی با تذکر به مدیرانی که به بزرگان توهین می‌کنند، بی‌احترامی به بزرگان را خوش‌خدمتی به جریانی خاص دانست و افزود: مقام معظم رهبری و مردم ایران از کلیت دولت حمایت کرده و می‌کنند و به مدیرانی که سخنان توهین‌آمیز به کاربردند هشدار می‌دهم که از این کارها دست‌بردارند. چراکه این اقدامات خدمت به دولت نیست.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به لزوم حفظ وحدت در جامعه بیان کرد: وقتی بزرگان نقدی می‌کنند از روی دل سوزی است و نباید مدیران باکارهای خود جامعه را متشنج کنند بلکه باید به فکر ایجاد وحدت باشند.

 

وی با اشاره به راهکارهای دفاع مدیران از دولت تصریح کرد: خدمت کردن به مردم راهی است که مدیران برای دفاع از دولت از آن استفاده کنند و درواقع دفاع فرهنگی از دولت، خدمت به مردم است و مدیران از این سخنان تفرقه‌انگیز و اهانت‌آمیز دوری کنند.

****توهین به شخصیت های انقلابی نتیجه پست دادن به فتنه گران است

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌محمد لروند امام جمعه پلدختر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به حضور 20 میلیونی عاشقان اباعبدالله‌الحسین (ع) در کربلا گفت: حرکت عظیم و شرکت میلیونی شیعیان در عراق علاوه بر وحشت داعش باعث خنثی شدن نقشه‌های دشمنان اسلام شد.

 

لروند در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم کردن حرکت برخی از مسئولان استان لرستان و توهین مدیر ارشاد لرستان به شخصیت‌های نظام گفت: این نتیجه مسئولیت دادن به فتنه‌گران است که بارها نسبت به آن  هشدار داده بودم.

 

وی با هشدار به مدیر کل ارشاد استان لرستان و فرماندار کوهدشت گفت: علم‌الهدی و آیت‌الله مصباح یزدی از شخصیت‌های نظام هستند و مقایسه آنها با داعش تندروی است و با شعار اعتدال اصلاً سازگار نیست.

 

وی اظهار کرد:متاسفانه در  جلسه اصلاح طلبان کوهدشت مدیر کل ارشاد اسلامی لرستان آیت الله علم الهدی و آیت الله مصباح یزدی  را به داعش تشبیه کرده  که این خلاف اخلاق سیاسی است.

 

وی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب در مورد آیت الله مصباح یزدی که ایشان را مطهری زمان معرفی کردند،افزود:آیت الله علم الهدی و آیت الله مصباح از افتخارات این کشور هستند ،تلاش و مجاهدت های این عالمان با بصیرت برکسی پوشیده نیست.

 

امام جمعه پلدختر با اشاره به تندرویی مدیر کل ارشاد اسلامی لرستان در همایش اصلاح طلبان کوهدشت تاکید کرد:به حجت الاسلام حنان هشدار می دهم اگر کسی بخواهد در پلدختر بیاید و اینگونه حرف ها را بزند مطمئن باشد حتما از مردم حزب اللهی تو دهنی خواهد خورد.

 

وی با بیان اینکه برخی از مسئولین با این حرکات مردم ولایتمدار کوهدشت را زیر سوال می برند بیان کرد:مردم  ولایتمدار لرستان مرید رهبر هستند و امروز هم به این تندروی ها اجازه نمی دهند، اگر مدیر کل ارشاد لرستان جرات دارد برای سخنرانی به  پلدختر سفر کند تا ببیند چه جواب دندان شکنی خواهد گرفت.

 

وی عنوان کرد:اگر استان لرستان از لحاظ بیکاری رتبه اول دارد و دارای اقتصادی بیمار است همه این مسائل  به این حرکت های بچه گانه  برخی افراد بر می گردد.

 

وی اضافه کرد:نهاد های امنیتی  و سربازان گمنام امام زمان(عج) در تایید استعلام ها افراد و سوابق آنها برای انتصابات اداری دقت کنند و از ورود اینگونه افراد مغرض به ادارات جلوگیری کنند.

 

وی تاکید کرد:وزرای ارشاد و کشور باید این موضوع را پیگیری کنند به مردم پاسخگو باشند.

 

****به فتنه گران پست می دهند که بجای حل مشکلات مردم به دنبال فتنه گری باشند

 

حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهرستان کوهدشت در خطبه های نماز جمعه این هفته راجع به همایش اخیر اصلاع طلبان در شهرستان کوهدشت  گفت: احیای تفکر امام (ره) یعنی اینکه امام  صریح و قاطع بود امام چیزی جز اسلام نمی خواست اما ولایت فقیه راه ولایت رسول الله اعلام کرد بعضی ها به اسم اصلاح طلبی از تفکر روشن امام(ره) برداشت های از خودشان مطرح می کنند که دل امام را خون می کنند .

 

به گزارش ارجا نیوز وی افزود : کلید حل مسائل ایران دیانت ،مقاومت و استقامت است چشم امید داشتن به بیگانگان هیچ کاری را درست نمی کند.

حجت الاسلام طهماسبی بیان کرد: می گویند برگزاری پشت سرهم این همایش ها قانونی است ولی آیا ضرورتی هم دارد ، چرا همایشی برای فقر و معظلات فرهنگی برگزار نمی شود .

 

وی عنوان کرد: متاسفانه در این همایش آیت الله علم الهدی را به عنوان فردی افراطی معرفی کردند ولی ایشان یک فرد مومن و انقلابی می باشد همچنین آیت الله مصباح از افتخارات انقلاب است کوبیدن این اشخاص چه دردی را از مشکلات مردم حل می کند.

 

امام جمعه کوهدشت اظهار داشت: ما که افراطی گری های دوران اصلاحات در مجلس ششم را فراموش نکرده ایم آن زمان رسما می گفتند”تفکر امام یعنی چه” مگر فتنه ۸۸ را چه کسانی درست کردند. اکنون به فتنه گران پست می دهند که بجای حل مشکلات مردم به دنبال فتنه گری باشند.

 

****مدیران به جای مسائل سیاسی، مشکلات مردم .و استان لرستان را حل کنند

حجت‌الاسلام رضا حقیان  امام جمعه شهرستان دورود در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دورود اظهار داشت: وظیفه دولت است که برای عدم وابستگی کشور به نفت گام بردارد و در این راه باید از ایده‌های تمامی اقتصاددانان کشور بهره‌گیری شود و راهکار عملیاتی داده شود.

 

حقیان با اشاره به قدرت کشور درزمینهٔ کشاورزی و دامداری بیان کرد: کشور ما از ظرفیت‌های بالایی درزمینهٔ کشاورزی و دام‌پروری برخورداراست و باید با تبدیل نفت خام به محصولات دیگر از وابستگی بودجه کشور به نفت بکاهیم.

 

امام‌جمعه دورود اظهار داشت: متأسفانه درگذشته و حال بخشی از انرژی مسئولان لرستان صرف مسائل سیاسی می‌شود که این‌ها مشکل اصلی ما نیست و مدیران به فکر حل مشکلات مردم باشند.

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • عمارنامه

    با سلام و احترام؛
    مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/node/87643
    ما را از بروزرسانی خود آگاه
    و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
    یا علی

  • بابک

    اقای حنان مراقب باش؛ جوانان این استان « مومن و انقلابی اند»

  • فاطی


    دم امام جمعه پلدختر گررررررررررررررررررررممممممم

  • ولی الله

    متاسفم برای مدیر کل ارشاد لرستان که چنان بی خردانه در حال آشوب و فتنه ای دیگر است . آن هم در چنین زمان حساسی . مدیران ارشاد شهرستانهای لرستان دسته جمعی و در اعتراض به سخنان نسنجیده مدیر کل استعفای خود را اعلام نمودند

  • اب

    باید برکنار بشه

  • اب

    باید برکنار بشه حتما

نظرات