سردار سپهر در گفت‌وگو با لرستان خبر مطرح کرد

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران کشور گفت: نقش سردار سلیمانی در مبارزه، خروج و بیرون رفتن آمریکا از عراق، شکست دادن کشورها و قدرت‌های غربی در سوریه، لبنان و فلسطین بی‌بدیل است

سردار سرتیپ محمدحسین سپهر در گفت‌وگو اختصاصی با لرستان خبر، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی نگران توسعه بیداری اسلامی و انقلاب اسلامی در کشورهای مسلمان هستند و به بهانه‌های مختلف مانع انجام فعالیت‌های انقلاب ایران در آن کشورها هستند و بهانه‌های مختلف می‌گیرند که ایران نقش راهبردی خود را در آن کشورها انجام ندهد.

 

سردار سلیمانی نقش محوری در خروج آمریکا از عراق و شکست غرب در سوریه داشت

 

وی با اشاره به اینکه امروز سردار قاسم سلیمانی نماینده انقلاب اسلامی و تفکر گفتمان اسلامی در کشورهای منطقه است افزود: سردار سلیمانی برای انجام رسالت پاسداری از انقلاب و کمک به مردم مظلوم منطقه نقش‌های بی‌بدیلی ایفا کرده است و آن‌ها نگران هستند که این نقش تداوم پیدا کند.

 

 

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران کشور با اشاره به نقش سردار سلیمانی در خروج آمریکا از عراق بیان کرد: نقش سردار سلیمانی در مبارزه، خروج و بیرون رفتن آمریکا از عراق، شکست دادن کشورها و قدرت‌های غربی در سوریه، لبنان و فلسطین بی‌بدیل است و آن‌ها از اینکه یک جریان اسلامی انقلابی که به دنبال کمک، حمایت و پشتیبانی از امت اسلامی است وحشت دارند.

 

مرزهای انقلاب اسلامی تا مدیترانه توسعه‌یافته است

 

سردار سپهربا اشاره به رسالت سردار سلیمانی و سپاه قدس عنوان کرد: سردار سلیمانی در کشورهای مسلمان با خودش لشکرکشی نمی‌کند و نیروی قدس به دنبال آگاه‌سازی، انتقال تجارب مقاومت و ایستادگی مبارزه مردم مسلمان ایران به کشورهای اسلامی است.

 

وی با اشاره به دلایلی وحشت و نگرانی دشمنان از ایران اسلامی اظهار داشت: دشمنان از این وحشت دارند که امروز انقلاب اسلامی ایران توسط سپاه قدس مرزهایش تا مدیترانه، یمن، کشورهای حاشیه خلیج‌فارس، افغانستان و عراق توسعه پیداکرده است و به‌طور عمده نگران و ناراحت این توانمندی انقلاب اسلامی ایران هستند.

 

سپاه قدس برای ایجاد تمدن بین‌الملل اسلامی تلاش می‌کند

 

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ساخت تمدن بین‌الملل اسلامی را از اهداف بلند انقلاب دانست و به لرستان خبر گفت: یکی از اهداف بلند انقلاب ما که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تبیین فرمودند ایجاد تمدن بین‌الملل اسلامی است.

52a17503-eab7-435b-8080-002591b21454-6.jpg

 

سپهر تمام جوامع اسلامی را زمینه‌ساز ایجاد تمدن بین‌الملل اسلامی دانست و افزود: این تمدن اسلامی یعنی تمام جوامع اسلامی کشورهای مسلمان شامل زمینه‌ساز بودن این تمدن اسلامی هستند و سپاه قدس و انقلاب ما برای زمینه‌سازی و تسریع در این واقعه بزرگ اسلامی در حال تلاش کردن هستند.

 

 

وی با اشاره به اهمیت توسعه مرزهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: با هر وضعیتی که دشمن داشته باشد موظف و مکلف هستیم که مرزهای انقلاب اسلامی را توسعه ببخشیم و از مردم مسلمان جوامع اسلامی حمایت کنیم و دشمن چون آسیب‌دیده و از این توانمندی وحشت دارد سعی می‌کند به انواع حیله‌ها و با شیوه‌های مختلف مانع این نقش‌آفرینی انقلاب اسلامی بشود.

 

مرزهای ایران اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست

 

سردار سپهربا اشاره به اینکه مرزهای ایران اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست به لرستان خبر گفت: مرزهای ایران محدود به فضای گفتمانی انقلاب اسلامی در جهان اسلام است.

 

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه صنایع دفاعی و موشکی ایران قابل نظارت از سوی کشورهای غربی نیست اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند هرروز اسرائیل ناامن‌تر می‌شود و ایشان فرمودند ما مکلف هستیم برای مقابله با زیاده‌خواهی‌های رژیم غاصب اسرائیل کرانه باختری را مسلح کنیم که این راهبرد نظام ما است.

 

سپهر در این زمینه به سخن تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اسرائیل باید از صحنه روزگار حذف شود اشاره کرد و افزود: این راهبرد ما است وهمان طور که در آیات قرآن آمده است بزرگ‌ترین دشمن مسلمانان یهود و نصارا هستند.

 

 

جهان صهیونیست در مقابل جهان اسلام صف‌بندی نموده‌ است

 

وی ایستادگی در برابر دشمنان را بر اساس قرآن، منطق و عقل دانست و بیان کرد: امروز جهان صهیونیست (صهیونیست مسیحی و یهودی) در مقابل جهان اسلام صف‌بندی نموده‌اند و با تمام توان علیه ما مبارزه می‌کنند و ما هم بر اساس نص صریح قرآنی و بر اساس عقل و منطق در مقابل دشمنان باید بایستیم و از تمام روش‌های ممکن استفاده می‌کنیم و به‌عنوان یک راهبرد اساسی مهم ما یقین پیدا کردند که هیچ راهی جزء این نداریم.

x1400932673.jpg.pagespeed.ic.4pqvaMrESh.jpg

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه وجود سه اصل امت، امامت و شریعت را دلیل قدرت جمهوری اسلامی ایران برشمرد و عنوان کرد: قدرت ایران اسلامی در درجه نخست وجود یک رهبر توانمند، شجاع، مقتدر، هوشمند و آگاه است و مؤلفه دوم قدرت ایران اسلامی شریعت و اعتقادات دینی ما است.

 

سپهربا اشاره به سومین مؤلفه قدرت ایران اسلامی افزود: مؤلفه سوم قدرت جمهوری اسلامی ایران، مردم درصحنه انقلاب و پای اطاعت‌پذیری از فرامین مقام معظم رهبری است.

 

توانمندی موشکی ایران تهدیدی جدی علیه سیاست‌های استکباری آمریکا است

 

وی با اشاره به دلایل وحشت غرب از قدرت موشکی و نظامی ایران اظهار داشت: سلاح‌های موشکی و تجهیزات نظامی نه اینکه جزء مؤلفه‌های قدرت ما نیست اما آن‌ها جزئی از الزامات یک کشور قدرتمند است؛ بنابراین دشمنان انقلاب اسلامی ایران وحشت کردند و نگران هستند که اگر این رهبر، شریعت و امت دارای توانمندی موشکی، صنعتی و علمی باشد به‌طور یقین یک تهدید جدی علیه حیات و وجود اسرائیل غاصب و سیاست‌های استکباری آمریکا است.

 

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران به اشاره به‌اشتباه غرب در محاسبه قدرت ایران افزود: دشمنان گام‌به‌گام دارند تهاجم می‌کنند که توانمندی علمی، هسته‌ای، عملیاتی و موشکی را از ما بگیرند اما آن‌ها اشتباه می‌کنند چراکه توانمندی اساسی ما همان سه اصل امت، امامت و شریعت است که کشور ایران الحمدالله به آن مجهز است.

 

سپهر در رابطه با تجهیز کرانه باختری اظهار داشت: مقام معظم رهبری این فرمان را داده‌اند و به‌طور یقین این کار اجرا و عملیاتی می‌شود.

 

وی با اشاره به اهمیت تجهیز شدن کرانه باختری به لرستان خبر گفت: با توجه به نزدیکی تأسیسات حیاتی رژیم اشغال گر قدس که در تیررس منطقه کرانه باختری اسلرستان خبر گفت، این اتفاق می‌افتد و کرانه باختری تجهیز می‌شود و اگر ان‌شاءالله این امکان فراهم شود که می‌شود رژیم غاصب اسرائیل مجبور به عقب‌نشینی از سیاست‌های توسعه‌طلبانه و خصمانه خود علیه مسلمانان است.

52a17503-eab7-435b-8080-002591b21454-8.jpg

 

مسلح شدن کرانه باختری سبب شکست کشورهای استکباری در منطقه می‌شود

 

سپهر مسلح شدن کرانه باختری را سبب شکست کشورهای استکباری در منطقه و امنیت کشورهای اسلامی دانست و بیان کرد: مسلح شدن کرانه باختری و عقب‌نشینی اسرائیل غاصب از سیاست‌های توسعه‌طلبانه و خصمانه خود علیه مسلمانان یعنی درواقع شکست آمریکا و سیاست‌های استعماری و استکباری قدرت‌های غربی در خاورمیانه و تضمین امنیت کشورهای اسلامی است.

 

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: بر اساس آموزه‌های قرآنی اگر ملتی در برخورد با فساد تلاش نکند و فساد در هر ملتی حاکمیت پیدا کند خداوند قراری گذاشته و سنت قائل شده است که او جامع را هلاک می‌کند.

 

دولت و سایر قوا در برخورد با فساد فقط شعار ندهند

 

 سپهربا اشاره به ضررهای فساد در یک جامعه اسلامی گفت: فساد در کشور ما سبب هلاکت نظام و جوامع دینی و اسلامی می‌شود و مقام معظم رهبری با این پیامشان خواستند بفهمانند که یکی از راهبردهای اساسی حضرت امام (ره) انقلاب و رهبری مبارزه با فساد است.

 

وی مبارزه با فساد را درگرو کار عملیاتی دانست و اظهار داشت: دولت و سایر قوا موظف هستند که با فساد برخورد ریشه‌ای و عملیاتی کنند و فقط شعار ندهند.

 

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به حمایت‌های مردم از مبارزه با فساد بیان کرد: ملت، پشتیبان و حامی این فرمان (مبارزه با فساد) است و فقط اقدامات مسئولان را می‌طلبد که اگر مسئولان اقدام کنند به‌طور یقین این امکان با پشتیبانی مقام معظم رهبری و مردم فراهم می‌شود و با فاسد مبارزه می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • لروند

    جناب حنان مسول اداره مطبوعات و تبلیغات خودشو عوض کرد بجرم نتوانستن در فیلتر سایت شما .

  • لروند

    جناب حنان مسول اداره مطبوعات و تبلیغات خودشو عوض کرد بجرم نتوانستن در فیلتر سایت شما .

نظرات