در سایه عدم برخورد جدی با قانون شکنان؛

کاندیداهای احتمالی انتخابات در مجلس در لرستان این شب ها با دادن نذری در هیئات سعی در جذب رای مردم دارند.

به گزارش لرستان خبر، در ماه های اخیر کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس در استان لرستان با شدت و قدرت زیاد در حال تبلیغات انتخاباتی هستند.

 

این کانیدادها که از دو سال قبل بر خلاف قانون با حضور در مراسمات شادی و غم مردم به تبلیغ خود پرداخته اند با فرا رسیدن ماه محرم شیوه ای دیگر از تبلیغ خود را آغاز کرده اند.

 

افرادی که برنامه ریزی جدی برای حضور در انتخابات مجلس شپورای اسلامی در اسنفندماه 94 دارند این شب ها با حضور در هیئات مذهبی سعی دارند با دادن نذری ها و سخنرانی های کوتاه رای مردم را جذب کنند.

 

 

علی رغم اینکه شورای نگهبان استان در چندین مورد از تبلیغات زودهنگام انتخاباتی انتقاد کرده و هشدار داده است ولی کاندیداها توجهی نکرده و به فعالیت خود با سرعت بیش تری مشغول هستند.

 

 

 

 

 

 

 

محمد تقی شاکرمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان از راه اندازی شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در سطح دادگاههای استان لرستان و در دادسراها، دادگاههای جزایی، تجدید نظر در مرکز استان لرستان و در دادگاههای شهرستانهای مختلف استان خبر داد و گفت: تا کنون ۱۲ گزارش تخلفاتی انتخاباتی در دستگاه قضایی استان داشته ایم.

 

تخلفات کاندیدهای انتخاباتی به خاطر تبلیغات زودهنگام اقدامی است که همواره شاهد آنبوده ایم اما متاسفانه برخورد محکم و جدی از سوی متولیان امر مشاهده نشده و همین امر سبب بی توجهی این افراد به قانون شود.

 

انتهای پیام/

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات