اقامحمدی:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت اگر دولت پس از هتک حرمت دو نوجوان و حادثه منا موضوع را به سازمان ملل ارجاع می داد شاهد گستاخی سعودی ها نبودیم.

ابراهیم اقامحمدی نماینده مردم خرم آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام وزیر خارجه عربستان مبنی بر قطع روابط دیپماتیک با کشورمان گفت که عربستانیها به جای این اقدام باید در رفتار و اعمالشان تجدیدنظر میکردند.

 

وی با محکومیت اعدام شیخ نمر و حمله سعودیها به یمن تصریح کرد که این اقدامات خوی وحشی گرانه آل سعود را نشان میدهد که بوی از اسلام و انسانیت نبرده اند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارحی مجلس شورای اسلامی با اشاره به هتک حرمت ۲ نوجوان ایرانی توسط سعودی ها و کشتار صدها مسلمان ازجمله هموطنانمان در منا, گفت: دولت باید همان موقع به اقدام عربستانی ها واکنش نشان می داد.

 

آقامحمدی همچنین گفت: انتظار این بود که دولت در همان ایام پرونده ۲ نوجوان و شهدای منا را به سازمان ملل ارجاع میداد نا امروز شاهد ان نباشیم که سعودیها با گستاخی و پس از ان همه فجایع بخواهند موضوع سفارت را به سارمان ملل ارجاع دهند.منبع: فارس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • شاهد

    تمام احاد مردم هم نظر باشما هستند این خشم مردم از رفتار بی شرمانه اسبق عربستان در خصوص دو جوان ایرانی و شهدای منا است که با شهادت شیخ نمر بروز کرده است گرچه شهادت شیخ نمر هم یکی از فجایع بزرگ عربستان است متاسفانه دستگاه دیپلماسی دولت چنان در مذاکرات با 6کشور خود را غرق کرد که حادثه منا و دو جوان را مجدانه و قاطع پیگیری نکرد و باعث این گستاخی عربستان شده

نظرات