لرستان خبر گزارش می دهد

17 کاندیدای انتخابات مجلس در لرستان توسط هیئت های اجرایی رد صلاحیت شدند که البته این مرحله نخست بوده و مرحله تائید صلاحیت توسط شورای نگهیان مانده است.

به گزارش لرستان خبر، ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان لرستان امسال با استقبال کم سابقه همانند دیگر استاتن های کشور همراه بود به طوریکه حدود 307 داوطلب برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان لرستان ثبت نام کردند.

 

قبل از شروع کار برسی تائید صلاحیت کاندیدا 7 نفر از ثبت نام شده ها انصراف داده و هیئات اجرایی کار بررسی 300 داوطلب انتخابات مجلس در 7 حوزه انتخاباتی استان لرستان را آغاز کردند.

 

کار بررسی صلاحیت های نمایندگان مجلس توسط هیئات های اجرایی پایان روز 14 دی ماه به اتما رسید و امروز نتایج استعلامات داوطلب ها اعلام شد.

 

از 300 داوطلبی که بررسی صلاحیت انها انجام شد 283 نفر تائید صلاحیت شده و 17 نفر نیز رد صلاحیت شدند.

 

افراد رد صلاحیت شده از 15 دی ماه می توانند اعتراض خود را به هیئات نظارت اعلام کنند که از تاریخ 20 دی ماه به اعتراض انها رسیدگی می شود.

 

 

4 نفر رد صلاحیت شده در خرم آباد و دوره چگنی

 

خبرها حاکی از این است که از 87 داوطلب ثبت نام کرده در حوزه انتخابی خرم آباد و ددوره چگنی 2 نفر در مراحل اولیه انصراف داده و 4 نفر نیز رد صلاحیت شدند که در مجموع 81 نفر تائید صلاحیت شدند.

 

9 نفر رد صلاحیت شده در بروجرد

احمد گودرزیان رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد گفت: از 58 کاندیدا ثبت نام کرده در حوزه بروجرد 48 داوطلب تائید صلاحیت شد، 9 نفر رد صلاحیت و یک نفر هم انصراف داد.

 

پلدختر رد صلاحیتی نداشت

نورالدین درمنان فرماندار شهرستان پلدختر گفت: هر 13 داوطلب ثبت نام کرده در پلدختر تائید صلاحیت شدند.

 

2 نفر در سلسله و دلفان فاقد صلاحیت

جعفر طولابی فرماندار دلفان گفت: در حوزه انتخابی سلسله و دلفان 36 نفر ثبت نام کردند که 33 نفر تائید صلاحیت شد، 2 نفر رد صلاحیت و یک نفر هم انصراف داد.

 

کوهدشت و رومشگان بدون رد صلاحیت

در حوزه کوهدشت و رومشگان 48 نفر ثبت نام کرده که   همگی تائید صلاحیت شدند.

 

دورود و ازنا بدون رد صلاحیت

در حوزه دورود و ازنا 44 نفر ثبت نام کردند  که همگی تائید صلاحیت شدند

 

در حوزه الیگودرز نیز 2 نفر رد صلاحیت شدند

در حوزه الیگودرز 17 نفر ثبت نام کرده بود که 15 نفر تائید صلاحیت شده و 2 نفر رد صلاحیت شدند

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات شما

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات