نماینده مردم تهران در مجلس در بروجرد:

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به مطرح شدن نظارت بر رهبری گفت: هاشمی‌رفسنجانی بهتر است بر رفتار ناپسند فرزندانش نظارت داشته باشد

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی عصر امروز در نخستین یادوراه شهدای مهندسین صنعتی بروجرد اظهار داشت: این وعده و سنت الهی است که بندگان را آزمایش کرده و آنها را به فتنه می‌اندازد بنابراین وقوع فتنه در هر عصر و زمانی بعید و دور از تصور نیست.

 

وی افزود: عالم پر از فتنه است در حقیقت همه در فتنه می‌افتند تا راستگو از دروغگو تشخیص داده شود بنابراین پیش از وقوع فتنه‌ها باید خود را آماده کرده و مانع از افتادن در مهلکه فتنه‌ها شویم.

 

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه تنها قانون گذار در عالم خلقت خداوند متعال است، عنوان کرد: برخی افراد دین اسلام را دین اقلی می‌دانند که تنها به گفتن آداب مختصر فردی و جزئی اکتفا کرده و در امور دیگر حرفی برای گفتن ندارد، اینگونه افراد سکولار نامیده می‌شوند در حالی که براساس تفکر اسلامی دین از سیاست، اقتصاد، معیشت و سراسر زندگی جدا نیست.

 

وی مراعات حقوق مردم را بخش مهمی از دستورات دین مبین اسلام خواند و بیان کرد: مجاهده و ایستادگی کردن، سیاست و اقتصاد بر مبنای دستورات اسلام همگی عین عبادت است.

 

آقاتهرانی تصریح کرد: مگر می‌توان گفت کدخدای ما آمریکا است در حالی که این عبادت طاغوت است، عبادت تنها وقت صحیح است که زیر چتر ولی‌فقیه باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور روسیه که در مقابل سران کشورهای قدرتمند دنیا متکبرانه و از سر قدرت برخورد می‌کند در مقابل رهبر معظم انقلاب تواضع کرده و فروتنانه می‌نشیند در حالی که معرفت به مقام ولی امر مسلمین دارد و این افتخار اسلام است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه مقام ولایت فقیه باید به ولایت الهی متصل شود، گفت: برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری با نظارت و دقت شورای نگهبان برای برگزیدن 80 نماینده از سراسر کشور که هریک عالم، مجاهد، زمان‌شناس، دشمن‌شناس و دارای ویژگی‌هایی هستند که در قانون اساسی به صراحت به آن اشاره شده است، برای این است که با اجتماع خود نظر دهند که چه کسی صلاحیت رهبری و قرار گرفتن در مسند ولایت فقیه را دارد.

 

وی با بیان اینکه تمامی ویژگی‌های یک رهبر اسلامی که در روایات وارده از طریق امامان معصوم (ع) ذکرشده در وجود امام خمینی(ره) و پس از آن رهبر معظم انقلاب متجلی شده است، اظهار داشت: 80 شاهد شهادت داده‌اند که رهبر انقلاب شایستگی رهبری انقلاب را دارد و ایشان را اعلم می‌دانند بازهم عده‌ای در شک و تردید خود مسئله شورای رهبری را به میان می‌کشند و قصد دارند با این کار خود بر عملکرد رهبری نظارت کنند.

 

آقاتهرانی افزود: هموراه با آمد و رفت دولت‌های مختلف انتقاداتی بر نحوه عملکرد آنها وجود داشته است اما حتی یک نقطه خاکستری در نحوه ولایت ایشان نبوده و نیست و تنها اصل نظام است که تمامی ارکان آن به درستی با رهبری مرجعی جامع الشرایط حفظ شده است.

 

وی با اشاره به اینکه واحد اندازه گیری و معیار سنجش افراد، گروه‌ها و مسئولان میزان همراهی آنها با ولایت فقیه و آرمان‌های امام و شهدا است، عنوان کرد: مردم در 9 دی نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه هستند بنابراین باید از ان اصل مهم حاکمیت اسلامی به خوبی نگهداری کرد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر لزوم حفظ بصیرت در اقشار مختلف جامعه بیان کرد: زمانی شهرستان بروجرد 72 عالم مجتهد داشته است بنابراین می‌توان با تقویت حوزه‌های علمیه بصیرت‌افزایی را در جامعه افزایش داد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات