رئیس سازمان حج و زیارت در راهپیمایی 22 بهمن خرم آباد:

رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: انقلاب اسلامی خواب راحت را از رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار گرفته است.

به گزارش لرستان خبر، سعید اوحدی صبح امروز در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان خرم‌آباد با بیان اینکه این جشن بزرگ تفاوت جدی با سال‌های گذشته دارد اظهار داشت: امسال شاهد هستیم که استکبارجهانی و دنیای غرب در مقابل صبر و پایداری شما مردم وفادار، به رهبری حماسه‌های خون‌بار شهدای ما و صبر جانبازان در مذاکرات 1+5 سر تسلیم فرو آوردند و عزت و شکوه انقلاب در کشور ما رقم زدند.

وی افزود: سال گذشته و سال‌های گذشته در طول 12 سال تحریم ظالمانه دشمن، یکی از شعارهای شما در راهپیمایی 22 بهمن این بود که انرژی هسته‌ای حق مسلم ما است.

رئیس سازمان حج و زیارت عنوان کرد: امروز  به برکت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، فتوای تاریخی مرجعیت شیعه و رهبری معظم انقلاب، پشتیبانی که شما ملت از سرداران دیپلماسی داشتید و به برکت خون شهدای مظلومی که خونشان را هدیه کردند تا این عزت را امسال داشته باشیم، شاهد تحقق این شعار محوری سال‌های گذشته شما بودیم.

وی بیان کرد: خواست ملت تحقق‌یافته و دنیا امروز حق مسلم هسته‌ای ما را به رسمیت شناخت، امروز شاهد بودیم که شعار محوری بنیادی انقلاب« مرگ بر آمریکا» هم‌چنان در صحنه تظاهرات طنین‌انداز است.

اوحدی تصریح کرد: اگر از 22 بهمن گفته می‌شود می‌خواهیم در بلندی‌های قله‌های افتخاری که امروز شما مردم غیور جشن می‌گیرید به بهانه سالگرد پیروزی انقلاب  یک نگاهی هم به عقب بکنیم.

وی خاطرنشان کرد: 37 سال صبوری، 37 سال حماسه، 37 سال عشق و ایثاری که تبلور آن را در راهپیمایی 22 بهمن دیدیم، آیا این کشتی عظیم انقلاب در مسیر امواج پرتلاطم توفان‌ها به همین شکل و به‌ راحتی به ساحل امن و آرامش امروز رسید.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: یک نگاهی به منطقه خودمان کنیم، همه‌جا جنگ، آشفتگی، ظلم، ریختن خون مظلومان را شاهد هستیم، در حال حاضر در میهن اسلامی ایران، اگر از 22 بهمن گفته می‌شود و در جشن پیروزی انقلاب حضور پیدا می‌کنیم می‌خواهیم از ناخدای با تدبیر این کشتی عظیم انقلاب یاد کنیم که در طوفان‌ها و در امواج پرتلاطم این کشتی عظیم را در مسیر امن خود هدایت کردند.

وی اظهار داشت: در طول تاریخ انسان‌های سرنوشت‌ساز و بزرگی هستند که با تدبیر و آینده‌نگری خودشان سرنوشت انسان‌ها را رقم می‌زنند.

اوحدی افزود: اگر به 37 سال پیش برگردیم، دنیای غرب، آمریکا و صهیونیست جهانی یکه‌تازی می‌کردند و مظلوم‌ترین مظلومان فلسطین و کودکان فلسطین را به خاک و خون می‌کشیدند ولی هیچ صدایی در عالم خلقت بلند نشد که در مقابل صهیونیست جهانی مبارزه کند.

وی عنوان کرد: امروز شاهد هستیم که به برکت انقلاب اسلامی، پیش‌بینی‌هایی که امام خمینی(ره) کردند و به برکت تدبیری که مقام معظم رهبری کردند خواب راحت را از صهیونیست جهانی به آمریکای جنایت‌کار گرفته است.

رئیس سازمان حج و زیارت بیان کرد: امروز شاهد هستیم که پیش‌بینی‌های امام خمینی(ره) در طول انقلاب هر کدام در شرف تحقق هستند و یا تحقق پیداکرده‌اند، روزی در اوج جنگی که به‌ عنوان بزرگ‌ترین فتنه به شما مردم شریف تحمیل کردند امام راحل(ره) فرمودند که این جنگ رحمت و فرصت است که به برکت ایثار شهدای شما و ایثارگران این نظام به قله‌های افتخار و قدرت خواهد رساند.

وی بیان کرد: امروز شاهد هستیم دستاوردهای بزرگ انقلاب در حوزه‌‌‌های مختلف چشم دنیا را تقدیر و چشم استکبار جهانی را به حیرت واداشته است و در حوزه‌های علمی در زمینه تولید علم امروز  افتخار می‌کنیم که بعد از گذشت 37 سال با داشتن رتبه پانزدهم تولید علم کشور در بلندای علمی قرار گرفته است.

اوحدی با اشاره به اینکه در دنیا نرخ رشد تولید علم و رتبه اول متعلق به شما حماسه‌سازان کشور شده است، گفت: قبل از انقلاب کدام رتبه علمی را داشتیم اما امروز می‌بینیم در حوزه‌های تولید علم نوین، نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی، هوا فضا و انرژی هسته‌ای که هیچ رتبه‌ای را  قبل از انقلاب نداشتیم اکنون در رتبه‌های هفتم، هشتم و نهم دنیا  قرار داریم.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه امروز در حوزه صنایع موشکی و تولید موشک جزو معدود کشورها هستیم، تصریح کرد: امروز می‌بینیم که چقدر  رهبری حکیمانه، تدیبر و توصیه به موقع ایشان به سرداران دیپلماسی کشور در این  مذاکرات دقیق بود که فرمودند خط قرمز مذاکرات هسته‌ای ما ممنوع بودن مذاکره در رابطه با قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه امروز در حوزه فناوری موشکی، پرتاب ماهواره، ساخت و تولید موشک‌های ماهواره‌بر در بین جمله کشورهایی معدود دنیا هستیم اظهار داشت: امروز در جای جای میهن اسلامی، بیعت مردم را یک بار دیگر در اوج در کشور و با رهبری و ارزش‌های انقلاب می‌بینیم.

اوحدی افزود: اگر از 22 بهمن گفته می‌شود و امروز شاهد حضور گرم، با نشاط و پر شور مردم در بزرگترین جشن ملی کشور هستیم می‌خواهیم به آن جمله بزرگ و ماندگار معمار انقلاب امام راحل اقتدا کنیم که فرمودند این اعجاز بزرگ قرن نیاز به حفاظت صیانت و مراقبت دارد و آفرین بر شما مردم شریفی که امروز با حضورتان نشان دادید که هم‌چنان از این انقلاب صیانت می‌کنید و وفادار به ارزش‌های خون شهدا هستید.

وی در رابطه با دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در استان لرستان، عنوان کرد: به عنوان یک شهروند لرستانی افتخار می‌کنم که در سالی که مقام معظم رهبری به عنوان سال همدلی هم‌زبانی دولت و ملت نام‌گذاری کردند شاهد تحقق  دستاوردهای بسیار  ماندگار و زیبایی در استان لرستان هستیم.

رئیس سازمان حج و زیارت بیان کرد: بر اساس گزارش استاندار لرستان طی دو سال و نیم گذشته دولت تدبیر و امید بیش از سه هزار میلیارد تومان پروژه‌های مختلف برای آینده مردم این استان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی طراحی کرده است که امروز باید این همت و عزم ملی و همدلی را به استاندار و نماینده ولی‌فقیه  تبریک گفت چرا که این انسجام سبب تحقق این دستاوردهای عظیم شده است.

وی با بیان اینکه سه سد بزرگ ایوشان، حوضیان و مروک در استان لرستان یا به  بهره‌برداری رسیده و یا در شرف بهره‌برداری است، خاطر نشان کرد: امروز می‌شنویم و می‌بینیم که در طول دو سال و نیم گذشته 407 روستا و سه شهر بزرگ در استان لرستان به برکت این انقلاب و در جهت بعیت با ارزش‌های رهبری از نعمت گاز برخوردار شدند که این امر نسبت به سال‌های گذشته بیش از 150 درصد افزایش یافته است.

اوحدی گفت: این حضور اراده قوی و حماسه‌ای که شما یک بار دیگر در بعیت با رهبری شعار دادید، طی دو هفته آینده که یک برهه دیگری از انقلاب است به یقین حضور شما باید چشم‌گبر باشد.

رئیس سازمان حج و زیارت به برگزاری انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی و  پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و عنوان کرد: در این زمینه امروز دنیای که خواب و خیال‌های مختلف در منطقه دیدند نگاه‌شان به این برهه عظیم تاریخی است بنابراین اگر در راهپیمایی‌ها شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی سر دادیم عصاره جمهوری اسلامی یعنی مردم سالاری دینی و جمهوری به معنای مردم سالاری تحقق آن در هفتم اسفند ماه است که باید ببینیم.

اوحدی عنوان کرد: به طور یقین با حضور حماسی شما مردم فهیم و هوشیار در سال همدلی و هم‌زبانی ببین دولت و ملت برای انتخاب افراد اصلح به منظور دفاع و صیانت از این جشن بزرگ انقلاب اسلامی، حماسه دیگری شاهد هستیم.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات