دبیر همایش شیرخوارگان حسینی در بروجرد :

لرستان خبر: دبیر همایش شیرخوارگان حسینی به مناسبت برگزاری این مراسم در بروجرد گفت: امسال به صورت رایگان 4 هزار لباس برای شیرخوارگان درنظر گرفته شده و در روی بطری های آب معدنی برچسب عمو عباس و عطش ثبت شده که در اختیار مادران قرار می گیرد.

لرستان خبر، حجت الاسلام والمسلمین' حسن ترابی ' امام جمعه بروجرد روز پنجشنبه در جلسه بررسی برنامه شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع) گفت: مراسم شیرخوارگان از مهم ترین برنامه های دهه اول محرم است که خوشبختانه همه ساله با شکوه تر برگزار می شود.
 

وی عنوان داشت: مردم با اعتقادات خاص خود در این مراسم شرکت می کنند و مادران، نوزادان خود را با اعتقاد بیمه کردن آنها توسط حضرت علی اصغر(ع) در این مراسم حاضر می کنند.
 

امام جمعه بروجرد بیان داشت: مراسم شیرخوارگان بروجرد از لحاظ کمی و کیفی جزو شهرهای برتر کشور است، و باید برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم همه مسئولان تلاش کنند.

 

دبیر همایش شیرخوارگان حسینی گفت: سال گذشته 4 هزار نفر در مراسم معنوی شیرخوارگان شرکت کردند که از لحاظ برتر بودن عملکرد، بروجرد بعد از تهران قرار گرفت.  
 

دبیر همایش شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع) عنوان کرد: در این همایش طرح نذرنامه را برای شیرخوارگان داریم که در این طرح اسامی شیرخوارگان توسط مادران در روی کارت های نذرنامه ارائه شده نوشته می شود که در روی کارت نوشته شده یا صاحب الزمان(عج) فرزندم را نذر یاری قیام تو می کنم او را برای ظهور نزدیکت برگزین و حفط کن.


همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی نهم آبان ماه ساعت 2 بعدازظهر در بروجرد، میدان نواب سالن ورزشی ولایت برگزار می شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات