جبهه پایداری لرستان بیانیه داد

آیا حنان حاضر هستند در یک مناظره عمومی و شرایطی یکسان با جبهه پایداری شرکت نمایند تا همگان بدانند جبهه‌ی پایداری زمینه‌ساز داعش است یا کسانی که در روز عاشورا همچون داعشی ها، عزاداران حسینی را ضرب و شتم کردند.

 

 

به گزارش لرستان خبر، جبهه پایداری استان لرستان در پی سخنان آهانت آمیز حجت‌الاسلام حنان بیانیه‌ای صادر کرده است که در زیر آمده است:

 

امت مسلمان و همیشه درصحنه لرستان، همان‌گونه که اطلاع دارید چند روز پیش مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جناب آقای حنان در جمع همفکرانش در شهرستان کوهدشت افاضاتی خارج از عرف و اخلاق اسلامی ایراد فرمودند که متأسفانه علاوه بر اینکه درشان و جایگاه یک مدیر آن‌هم با وظیفه ارشاد اسلامی نیست  بلکه نتیجه‌ای غیر از تشنج در جامعه برای آن متصور نیست.

 

ایشان در سخنرانی خود هرچه عقده از نیروهای حزب الهی  و اصولگرا داشته‌اند در قالب تهمت و افترا،نثار نیروهای خدوم انقلاب نموده اند که ازجمله فرمایش ایشان است که "جبهه پایداری و اعضای آن ازجمله علم الهدی،پناهیان و رسایی! سرسلسله  افراطیگری و زمینه‌ساز ایجاد داعش درایران هستند."

 

شاید ایشان گمان کردند که بابی حرمتی به بزرگانی همچون آیت ا... علم الهدی و دیگران به جرگه آنان خواهند پیوست، غافل از آنکه با این‌گونه اعمال نه بر ارزش سنگ افزوده خواهد شد و نه از ارزش گوهر کاسته می‌گردد.

 

آیا یهتر نبود به‌جای کلی‌گویی و نثار تهمت  و افترا به جبهه‌ی پایداری، ایشان به مصداق خاصی از موضع‌گیری‌های جبهه که نشانگر افراطی‌گری داعشی یا وابستگی به اجانب باشد اشاره می‌کرد؟

 

آیا ایشان حاضر هستند در یک مناظره عمومی و شرایطی یکسان با جبهه پایداری شرکت نمایند تا همگان بدانند جبهه‌ی پایداری زمینه‌ساز داعش است یا کسانی که در روز عاشورا همچون داعشی ها، عزاداران حسینی را ضرب و شتم کرده، به مساجد حمله و به قوانین اسلامی توهین کردند ؟ و حامیانشان؟

 

آیا ایشان می‌دانند افرادی را که نام‌برده‌اند اصولاً از اعضای جبهه‌ی پایداری نیستند ؟ آیا بهتر نبود قبل از سخن گفتن و جو گیر شدن اندکی تأمل می‌نمودند ؟

 

البته کسانی ازاین‌دست خوکرده‌اند که بدون آگاهی و به‌غلط و شاید هم مغرضانه و آگاهانه موضوعی را در جامعه مطرح و پیرامون آن حاشیه‌سازی کرده و از آن بهره‌برداری سیاسی نمایند و آنگاه پس از روشن شدن قضیه بدون عذرخواهی از مردم آن را رها نمایند که نمونه بارز آن مسئله‌ی بورسیه‌ها است(و ما ادراک ما البورسیه).

 

با تأمل بیشتر در این جریان می‌توان دلایل نهفته در دل این هنجارشکنی‌های ضد ارزشی و غیراخلاقی و به‌زعم خودشان مخالف دموکراسی را بیرون کشید ازجمله:

 

1-با توجه به مشی و رویه رئیس‌جمهور محترم که دائماً از نقدپذیری دولت و فضای آزاد، داد سخن می‌دهند ولی در تمام سخنرانی‌هایشان، با ادبیاتی ناپسند منتقدان را می‌نوازند، معلوم است که عوامل ایشان نیز با دریافت این کدها اقدام به حرکاتی افراطی و غیر دموکراتیک مانند لغو اغلب سخنرانی‌های منتقدین دولت، حتی در دانشگاه‌ها و به‌ویژه در روز دانشجو،دست می‌زنند و می‌توان حدس زد که این‌گونه رفتارها حاصل همان دستورالعمل‌های نانوشته و همان کدهای عملیاتی است که از عوامل دست چندم با این وقاحت سرمی زند(گر از باغ رعیت ملک کند سیبی برکنند غلامان او درخت از بیخ!)

 

2-همه می‌دانیم که این روزها ازجمله شرایط احراز صلاحیت برای تصدی پست ، یکی سابقه شرکت در فتنه است و یکی هم توهین به جبهه‌ی پایداری ،که الحق و الانصاف ایشان به شایستگی از عهده آن برآمده اند.

 

3-با توجه به اینکه داعش زاییده دست استکبار به سرکردگی آمریکا است و حیات و مماتش به آمریکا وابسته است و از طرفی با توجه به اینکه عده‌ای غرب‌زده در کشور نیز با شنیدن نام آمریکا ذوق‌زده شده و آب از لبانشان جاری می‌گردد،آیا این‌ها با داعش قرابت بیشتری دارند یا اعضای جبهه‌ی پایداری که موضع‌گیری‌ها و تصمیماتشان تحت نظارت شورای فقاهتی است؟!

 

4-با توجه به افت شدید قیمت نفت که به قول دولت محترم اقدامی سیاسی است اثرات نامطلوب آن بر معاش مردم که صدالبته حاصل تعامل با غرب است(!)و نتیجه مذاکرات بی‌نتیجه(!)،احتمالاً کسانی ازجمله ایشان مأموریت دارند تا اذهان مردم را منحرف سازند و در ضمن شیرینی حرکت بی‌سابقه در تاریخ جهان را که در اربعین حسینی امسال با حضور بیش از بیست میلیون شیعه انقلابی و مؤمن از سرتاسر دنیا رخ داد،به کام مردم تلخ کنند.

 

در انتها ضمن دعوت این برادر محترم به بصیرت دینی،گوشزد می‌نماییم حال که با تدابیر و فرمایش‌های مقام معظم رهبری  آرامشی در کشور حکم‌فرما شده و منتقدین هم با تأسی از ایشان سکوت کرده‌اند که شاید گروه مذاکره‌کننده حقوق تضییع‌شده ملت مظلوم ایران را اعاده کند،این‌گونه شیطانت ها صرفاً آب به آسیاب دشمن ریختن است.

 

سخن را با فرازی از فرمایش مقام معظم ولایت به پایان می‌بریم:

"بصیرت یعنی یادمان باشد، شمری که سر امام حسین(ع) را از بدن جدا کرد همان جانبازیست که تا مرز شهادت در رکاب امام علی (ع) جنگید."

 

خدایا چنان کن سرانجام کار                    تو خوشنود باشی و ما رستگار

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    الله اکبر

  • بابک

    امیدوارم دیگه شاهد اینجور مسائلی نباشیم

  • دختر نسل سومی

    اخیش دلم خنک شد

نظرات