دانش آموزان دبیرستانی صهیونیست از شعار توهین آمیز “اینجا ایران نیست، به اتفاقات پیرامونت رسیدگی کن” تلاش کرده اند تا به تخریب جمهوری اسلامی ایران بپردازند

دانش آموزان دختر صهیونیست ساکن فلسطین اشغالی در اعتراض به ممنوعیت پوشیدن شلوار کوتاه برای دختران در وزارت آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی کمپینی را تشکیل داده و طی نامه ای به “نفتالی بنت” وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی اعتراض خویش را به او رساندند.

 

نکته قابل توجه شعار این کمپین و اعتراض است. دانش آموزان دبیرستانی صهیونیست از شعار توهین آمیز “اینجا ایران نیست، به اتفاقات پیرامونت رسیدگی کن” تلاش کرده اند تا به تخریب جمهوری اسلامی ایران بپردازند

 

 ۴

ناگفته نماند در آیین یهود زنان باید حجاب داشته باشد و حتی صورت خویش را بپوشانند

دکتر «مناخیم بریر» پرفسور ادبیات در دانشگاه یشیوا در کتاب «زنان یهودی در ادبیات ربانی» می‌گوید: همواره این سنت برای زنان یهودی وجود داشته که با پوشش سر با هر چیزی به بیرون از منزل رفته و در مجامع عمومی ظاهر شوند حتی این که همه صورت را بپوشانند و تنها یک چشم را آزاد بگذارند.

یکی دیگر از علمای معاصر یهود در فلسطین اشغالی درکتاب خود به نام «بت یعقوو» درمورد کیفیت پوشش و حجاب زنان بیان کرده است:

 

لباس زنان باید به حدی گشاد و آزاد باشد تا اندام بدن به هیچ عنوان درآن برجسته نشده و کمربند بسته نشود. همچنین وی درباره پوشش گردن و مچ پا می‌گوید: تمام دور گردن پوشانده شود حتی پاها باید پوشیده باشد و از پشت جوراب نباید پوست پا دیده شود و جوراب های عکس دار وبا رنگ‌های تند ممنوع است. (البته این حدود و پوشش که نقل شده برای زنان متأهل است واز نظر آیین یهود، دختر یهود تا قبل از ازدواج حدود خاصی برای پوشش دارد.)

 

 

نمونه حجاب زنان متدین یهود

۷۳۰۱۱۱۰۱۷_۱۰۳۵۷۹Reporter Adrian Humphrey Requested by Phill Snel

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات