با حضور خبرنگار برتر جبهه مقاومت در لرستان؛

حسن شمشادی خبرنگار فعال جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم نبرد جبهه مقاومت در سوریه، قرار است به مناسبت برگزاری همایش افسران فرهنگی و اصحاب رسانه در خرم آباد سخنرانی کند.

به گزارش لرستان خبر، حسن شمشادی خبرنگار فعال جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم نبرد جبهه مقاومت در سوریه، قرار است به مناسبت برگزاری همایش افسران فرهنگی و اصحاب رسانه در خرم آباد سخنرانی کند.

 

 

حسن شمشادی خبرنگار لرستانی است که از سال 1375 به عنوان خبرنگار واحد مرکزی خبر فعالیت می کند و در ماجرای اشغال عراق در سال 83 حضور مستقیم در این کشور بحران زده داشت و تا سال 86 به فعالیت خود در آنجا ادامه داد و سال 89 موعدی بود که شمشادی به عنوان مدیر دفتر صدا و سیما در سوریه انتخاب و همزمان به عنوان خبرنگار در این کشور  جنگ زده فعالیت خود را آغاز نمود.

 

 

گزارش های میدانی دقیق شمشادی از خطوط مقدم جبهه مقاومت بر علیه داعش و نطق های خبری پژوهش محور وی از این گروه تکفیری نقش بارزی در شناخته شدن بیش از پیش گروهک داعش و ماهیت تروریستی آن در ذهن ایرانیان داشت.

 

 

خبرنگار برتر و بین المللی ایران قرار است 30 شهریور به مناسبت برگزاری همایش افسران فرهنگی و اصحاب رسانه در خرم آباد سخنرانی کند.

  

 

محمدحسین امیدی پور با اشاره به ایام هفت دفاع مقدس و برگزاری ویژه برنامه های حوزه هنری برای این مناسبت اظهار داشت: قرار است با حضور فعالان فرهنگی استان لرستان و اصحاب رسانه  30 شهریورماه فیلم «مزار شریف» در استان لرستان رونمایی شود.

 

 

وی با اشاره به مکان و زمان نمایش و مضمون فیلم  مزار شریف افزود: این فیلم ساعت 9:30 دقیقه در سینما استقلال شهر خرم‌آباد رونمایی می‌شود و روایت گر شهادت مظلومانه اعضای کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و شهادت شهید خبرنگار، محمود صارمی در کشور افغانستان است.

 

 

رئیس حوزه هنری استان لرستان با اشاره به اینکه در ویژه‌ برنامه هفته دفاع مقدس از حسن شمشادی رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و خبرنگار جبهه مقاومت تجلیل به عمل می‌آید، عنوان کرد: در این برنامه شمشادی، خبرنگار بین‌المللی استان لرستان خاطرات خود را در رابطه با رویدادهای بین‌المللی و نحوه انتقال اخبار مقاومت ارائه می‌دهد.

 

 

وی با اشاره به اینکه ویژه ‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس با حضور مدیران و فعالان فرهنگی استان و جمعی از هنرمندان برگزار می شود، بیان کرد: در پایان ویژه ‌برنامه فیلم مزار شریف، این فیلم به‌صورت رایگان برای عموم مهمانان اکران می‌شود.

 

 

امیدی پور بابیان اینکه در این ویژه‌برنامه از خانواده شهید صارمیان تجلیل به عمل می‌آید، گفت: این برنامه با همکاری حوزه هنری لرستان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر (عج) برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات