پدرم چهل روز است غم دوری تو را با دیدن قاب عکست تسکین می‌دهم

پدر شهیدم چهل روز از شهادتت می گذرد، دلم بهانه تو را دارد و غم دوری را با دیدن قاب عکس روی دیوار تسکین می دهم.

به گزارش لرستان خبر، فرزند شهید "ماشاالله شمسه نخستین شهید مدافع حرم لرستانی در اربلعین شهادت پدرش دلنوشته ای به رشته قلم آورده است و با پدرش سخن گفته است که در زیر می آید

پدرم، اربعین شهادتت مصادف شده با ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، امسال روزت را که رنگ شهادت گرفته است با چهلمین روز شهادتت گرامی داشتیم. 

پدر شهیدم که افتخار خانواده هستی، وقتی چهلمین روز شهادتت با ولادت امام حسین(ع) همزمان شد قدری آرام گرفتم و شروع کردم به نوشتن دلتنگی هایم تا دل پر از غصه و درد خود را که از دوری و فراق شما پر شده است خالی کنم. 

پدر هر روز که می گذرد خاطرات با تو بودن برایمان بیشتر تداعی می شود و عکس روی دیوارت سنگ صبوری می شود برای درد دل همه اعضای خانواده، که باعث غرور و افتخارم شده ای، دلم بد جوری هوایت را کرده است البته همه هوای ما را دارند ولی سایه شما برایم هنوز هم آرامش بخش است.

 هر سال در سوم شعبان و روز ولادت امام حسین(ع) برایت جشن می گرفتیم ولی امسال اربعین چهلمین روز شهادتت را برگزار کردیم. وقتی دیدی می توانی برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) راهی سوریه شوی و در برابر دشمنان بایستی، لحظه ای ساکت نماندی و برای دفاع رفتی و در غربت به خیل یاران شهیدت پیوستی.

 پدر شهیدم اگر سایه پر مهرت بالای سرم نیست ولی غروری که با شهادتت به من دادی، کمتر از سایه سر پدر نیست. در آستانه چهلمین روز شهادتت، پدران دیگری از کشور عزیزمان عباس های زینب(س) شدند و به شهادت رسیدند. 

پدرم دلم برای دستان گرم و پر مهرت، برای در آغوش گرفتنت، برای درد دل کردن هایت و برای گفتن خاطرات شیرینت تنگ شده است. 

حالا چهل روز از شهادتت می گذرد اما همچنان دلم بهانه تو را دارد. شهدای مدافع حرم ، شهدای پیرو امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) هستند که با نثار خون خود در راه آنان و دفاع از حرم آل اله دین اسلام و شرافت شیعه را به جهانیان نشان داده اند. پدرم  دل نوشته خود را با اشک و آه می نویسم و چهل روز غم دوری را با دیدن قاب عکس روی دیوار تسکین می دهم.

شما با شهادتت افتخار آفریدی و در کنار همه خوبان در بهشت برین منزل گزیدی و این برای ما کافی است که پاداش همه مجاهدتها و پدر بودنت را خداوند با شهادت به تو عطا کرد.

 شهید "ماشاله شمسه" مدتی بعد از بازنشستگی بهمن ماه سال 94 برای دفاع از حرم حضرت زینب(س)عازم سوریه شد و حدود دو ماه پس از اعزام در روز 13 فروردین سال 95 به فیض شهادت نائل آمد. شهید شمسه اولین شهید مدافع حرم استان لرستان است که از شهرستان بروجرد به عنوان مدافع حرم عازم سوریه شد و به شهادت رسید. 

روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

منبع» بازتاب بروجرد

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات