با انتقال متهمان به دادگاه پیرمرد ۵۰ ساله به اسم حسین با اعتراف به سرقت پژو ۲۰۶ در بازجویی ها گفت: به همراه پسرم محمد و دوستش فرزاد در مدت سه ماه هرشب یک خودرو ۲۰۶ را سرقت می کردیم.

سارقی که هر شب یک خودرو ۲۰۶ را در پایتخت سرقت می کرد با تلاش ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شد.

از چند ماه قبل ماموران پلیس پایتخت در جریان افزایش سرقت خودرو پژو ۲۰۶ در تهران قرار گرفتند و تحقیقات را در این باره آغاز کردند. در بررسی های پلیس مشخص شد بیشتر خودروها در غرب تهران انجام می شود. در حالی که تحقیقات برای دستگیری سارقان ۲۰۶ ادامه داشت، فردی با مراجعه به پایگاه دوم پلیس آگاهی از تخریب خودرواش توسط دزدان خبر داد.

این مرد در شکایتش به ماموران گفت: بامداد امروز متوجه سر و صدا از داخل خیابان شدم. وقتی برای بررسی موضوع به پایین آمدمدیدم دو مرد در حال شکستن شیشه در حال باز کردن در خودرو هستند. وقتی به کارشان معترض شدم پیرمرد و پسر جوانی که همراه او بود مرا به شدت کتک زده و با خودرو تیبا فرار کردند. در ادامه با چهره نگاری از سارق شناسایی و دستگیری او در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

تحقیقات در این رابطه ادامه داشت که چند روز قبل ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان هنگام گشت زنی در یکی از خیابان های غرب تهران دو مرد سارق را در حال سرقت خودرو ۲۰۶ مشاهده و بلافاصله برای دستگیری آنها وارد عمل شدند. دزدان که متوجه حضور پلیس شده بودند با خودرو تیبا پا به فرار گذاشتند. با توجه به حساسیت موضوع ماموران با شلیک تیر هوایی موفق شدند خودرو را متوقف و سه سرنشین آن را دستگیر کردند.

با انتقال متهمان به دادگاه پیرمرد ۵۰ ساله به اسم حسین با اعتراف به سرقت پژو ۲۰۶ در بازجویی ها گفت: به همراه پسرم محمد و دوستش فرزاد در مدت سه ماه هرشب یک خودرو ۲۰۶ را سرقت می کردیم.

سرهنگ امیرحسین رضایی رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان با اعلام این خبر به مهر گفت: در بازرسی خودرو متهمان دو چاقو چند کاره، یک چاقو زورگیری، دیلم خم کردن در پژو و تعدادی پیچ گوشتی کشف و ضبط شد. با اعتراف متهمان به جرمشان، سه متهم در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات