جوانی که پسر خاله خود را به خاطر مشاجره بر سر قمار با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، توسط مأموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

  در روز ۲۸ دی سال گذشته از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ کشف جسدی در خیابان زربافیان کوچه مرادی به کلانتری ۱۱۵ رازی اعلام شد که با حضور مأموران کلانتری و بررسی های اولیه مشخص شد فردی به نام برزو ۲۷ساله بر اثر ضربات متعدد چاقو به بیمارستان منتقل و فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به این پرونده، یکی از برادران مقتول در اظهارات اولیه خود به کارآگاهان عنوان داشت که پسرخاله آنها به نام فرشید ۲۵ ساله طی تماس تلفنی عنوان کرده که او مرتکب قتل شده است.

برادر مقتول در ادامه اظهاراتش گفت: برادرم به همراه فرشید در یک خانه مجردی در خیابان زربافیان زندگی می کرد؛ شب حادثه فرشید با من تماس گرفت و اعلام کرد که برادرم را کشته است، من به سرعت خود را به داخل کوچه رسانده و مشاهده کردم که برادرم بر روی زمین افتاده و خون زیادی از وی رفته است.

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که فرشید پس از وقوع جنایت از تهران متواری شده است؛ بلافاصله اقدامات پلیسی جهت شناسایی مخفیگاه آغاز و کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم پس از متواری شدن، در یکی از شهرهای غرب کشور مخفی شده است.

با شناسایی دقیق مخفیگاه متهم، هماهنگی لازم قضایی انجام و کارآگاهان اداره دهم با اخذ نیابت قضایی به غرب کشور اعزام شدند و در روز ۱۱ اردیبهشت سال جاری متهم را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.



متهم پس از انتقال به اداره دهم، صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و در خصوص انگیزه خود گفت: به خاطر اینکه برزو همیشه در قمار به من می باخت با هم مشاجره لفظی پیدا کردیم و نهایتا در روز حادثه با یکدیگر درگیر شدیم.

متهم در ادامه اظهاراتش گفت: چند روز پیش از جنایت، بر سر بازی و شوخی کردن با یکدیگر دچار اختلاف شده و از آن زمان به بعد با یکدیگر دشمن شده بودیم و دائما با یکدیگر درگیری لفظی داشتیم تا اینکه شب حادثه، مقتول جلوی مرا در داخل کوچه گرفت و دوباره شروع به مشاجره لفظی کرد که این بار با یکدیگر درگیر شدیم؛ مقتول برای من چاقو کشید اما توانستم چاقو را از دستش خارج و چندین ضربه به او بزنم که پس از آن چاقو را چندین خیابان آن طرف تر انداختم و فرار کردم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات