فرماندار سلسله:

فرماندار سلسله گفت: سلسله با بیش از ۲۰۰ اثر تاریخی ثبت شده و جاذبه های گردشگری بی شمارش آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

به گزارش لرستان خبر از سلسله، اردشیر صفا پور در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سلسله که ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: شهرستان سلسله یکی از شهرستانهای خوش آب و هوای استان لرستان است که به جهت برخورداری از ۱۱۰ سراب، چشمه و سه رودخانه دائمی و میزان بارندگی مناسب سالانه از شرایط آب و هوایی ییلاقی خوبی در استان برخوردار است.

وی افزود: وجود سه منطقه گردشگری کهمان، گلهو، کا کا رضا و بیش از ۲۰۰ اثر تاریخی ثبت شده از جمله قلعه مظفری، تپه گریران، دژ شینه، پل شاپوری پل آذر، خانه رحمتی از جمله توانمندی و پتانسیل های طبیعی و تاریخی سلسله است.

فرماندار سلسله تصریح کرد: وجود این آثار تاریخی ارزشمند بیانگر قدرت فرهنگی و تمدن بالای مردم فرهنگ مدار این دیار است که به واسطه این آثار و جاذبه ها و مردم مهمان نواز، همه ساله پذیرای مهمانان نوروزی از سراسر کشور است.

فرماندار سلسله با اشاره به آمادگی کامل کلیه دستگاههای عضو ستاد نوروزی عنوان کرد: با هدف ارائه خدمات بهتر و در شان مهمانان نوروزی، تمهیدات لازم برای ورود گردشگران به سلسله اندیشیده شده است.

صفاپور بیان کرد: ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان سلسله برای استقبال از مهمانان نوروزی تدابیر لازم را اتخاذ کرده که آمادگی آموزش و پرورش با ۵ آموزشگاه جهت میزبانی، بر پایی۲ کمپ هلال احمر در مسیر پلیس راه و ورودی شهر، آمادگی شهرداری و آتش نشانی، اورژانس و پلیس راهور از جمله این تدابیر است.

وی افزود: امید واری کرد که در سال جدید شاهد تحول و رونق همه جانبه سلسله باشیم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات