رئیس کمیته امداد بروجرد:

لرستان خبر: رئیس کمیته امداد بروجرد گفت: در 9 ماه گذشته امسال تاکنون سه میلیارد و 124 میلیون ریال در راستای اجرای سرفصل های برنامه های فرهنگی و آموزشی در این نهاد هزینه شده است.

به گزارش لرستان خبر، علی معظمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد اظهار داشت: در 9 ماهه گذشته امسال 18 نفر از مددجویان کمیته امداد بروجرد به مشهد و 40 نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب راهیان نود اعزام شدند.

 

وی افزود: در طول این مدت 803 دانشجوی کمیته امداد که در دانشگاه های دولتی، آزاد و غیر انتفاعی و سایر دانشگاه ها مشغول به تحصیل هستند، از پرداخت شهریه دو میلیارد و 200 میلیون ریالی کمیته امداد برخوردار شدند.

 

رئیس کمیته امداد بروجرد عنوان کرد: اجرا و عملیاتی کردن برنامه های فرهنگی برای مددجویان این نهاد از عمده فعالیت های کمیته امداد بروجرد است که در راستای پیشبرد اهداف متعالی کمیته امداد اهمیت بسیاری دارد.

 

وی تصریح کرد: واحد فرهنگی کمیته امداد دو میلیارد و 949 میلیون ریال را در زمینه جذب اعتبارات سهمیه کمک های انتظامی جمع آوری کرده است.

 

معظمی خاطر نشان کرد: تاکنون سه میلیارد و 124 میلیون ریال در راستای اجرای سرفصل های برنامه های فرهنگی و آموزشی در این نهاد هزینه شده است.
 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات