معاون شهردار بروجرد:

لرستان خبر: معاون خدمات شهری شهردار بروجرد گفت: با همکاری مسئولان امر با احداث باغ خانواده در بروجرد این باغ را به منحصر به فردترین تفرجگاه‌های غرب کشور تبدیل کرد.

به گزارش لرستان خبر، احمد عبدی‌زاده عصر امروز در جلسه بررسی عملکرد سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری بروجرد اظهار داشت: باغ دیده‌ور سال گذشته با هزینه‌ای بیش از چهار میلیارد تومان خریداری شده است.

 

وی با اشاره به این‌که حدود 20 هکتار باغ در بروجرد وجود دارد، افزود: نزدیک به 15 هکتار باغ در مجاورت باغ دیده‌ور وجود دارد که قرار است به این باغ اضافه شود و و در راستای استفاده عموم مردم و احداث باغ خانواده به کار گیری شود.

 

معاون خدمات شهری شهردار بروجرد عنوان کرد: در صورتی که اعتبار مورد نیاز برای این طرح تأمین شود، و نیز طراحی که برای این باغ در نظر گرفته شده است، درختان مثمر این باغ حفظ می‌شوند.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که باغ‌های تحت تملک شهرداری ساماندهی شوند، تصریح کرد: با همکاری مسئولان امر می‌توان این باغ را به منحصر به فردترین تفرجگاه‌های غرب کشور تبدیل کرد.

 

عبدی زاده با اشاره به ظرفیت‌های بروجرد برای افزایش سرانه فضای سبز، بیان کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرستان بروجرد در زمینه‌های توسعه فضای سبز شهرستان عملکرد خوبی داشته و سازمانی پیشرو است.

 

وی خاطرنشان کرد: امسال از سوی شورای معاونان و شورای راهبردی سازمان فضای سبز بروجرد برنامه‌ریزی‌هایی در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهرستان تدوین شده است.

 

معاون خدمات شهری شهردار بروجرد گفت: احداث پارک در فاز هفت شهرک اندیشه، گسترش بلوارها و میادین، احداث پارکهای محله‌ای از جمله خدمات در دستور کار این سازمان است.

 

وی افزود: خدمات ارائه شده توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرستان بروجرد نشان می‌دهد که در مقایسه با دیگر شهرستان‌ها خدمات مطلوب‌تری داشته است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات