مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان در جلسه ای با حضور اعضای کمیته استانی نظارت بر جایگاه های CNG، از استاندارد سازی 50 جایگاه CNG در استان خبر داد و گفت : اختصاص 10 درصد کارمزد خدماتی به جایگاه داران، به شرط ارائه تاییدیه بازرسی و سازمان ملی استاندارد ایران امکان پذیر است.

به گزارش لرستان خبر، پیمان بهرامی در این نشست که مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، مدیرعامل شرکت گاز استان، و مدیرکل اداره استانداردحضور داشتند، گفت: 50 جایگاه  CNGدر استان فعالیت دارند که استانداردسازی آنها به طور جدی در حال پیگیری است. 
  
وی هدف از تشکیل این جلسه را بررسی آخرین وضعیت استانداردسازی تجهیزات و رسیدگی به مسائل و مشکلات جایگاه های CNG استان دانست و گفت : هماهنگی مدیران اجرایی در استان در خصوص بررسی راهکارهای موثر،می تواند در ایمن سازی و ارتقاء کیفی جایگاه ها نقش مهمی داشته باشد. 
  
بهرامی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کلی جایگاه های CNG استان اظهار داشت : اختصاص 10 درصد کارمزد خدماتی به جایگاه داران، به شرط ارائه تاییدیه بازرسی از شرکت های بازرسی فنی CNG مورد تایید سازمان ملی استاندارد ایران است که این موضوع، ضمانت اجرایی استانداردسازی جایگاه های CNG را افزایش خواهد داد وعقد قرارداد تعمیر و نگهداشت جایگاه با شرکت های معتبر و نیز داشتن یک اپراتور فنی و آشنا با سیستم CNG دو اقدام موثری است که جایگاه داران با رعایت آن می توانند صدمات ناشی از کار با CNG را به صفر برسانند. 
  
وی با اشاره به پرداخت کارمزد جایگاههای CNG بر اساس اخذ مجوز و گواهینامه استاندارد سازی تجهیزات به لزوم واگذاری مناقصات تعمیرات و بهره برداری جایگاهها از سوی شهرداری ها به شرکت های دارای مجوز قانونی و معتبر تأکید کرد. 
  
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان در این نشست از موافقت صدور مجوز احداث 3 باب جایگاه CNG در این شهرستان توسط بخش خصوصی به منظور رفاه حال شهروندان شهرستان کوهدشت خبر داد. 
  
همچنین در ادامه این جلسه در خصوص مشکلات جایگاه های CNG شهرستان کوهدشت بحث و بررسی به عمل آمد و مقرر شد که مدیر کل امور شهری به طور ویژه نسبت به راه اندازی هرچه سریعتر جایگاه شهرداری کوهدشت پیگیری لازم را به عمل آورد.

انتهای پیام/

 

منبع: کیمیا نیوز

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات