در همایش روز مهندس مطرح شد؛

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان گفت: در استان تا امروز نتوانستیم بحث مجریان ذی صلاح را اجرا کنیم.

به گزارش لرستان خبر، امیر محمد امیری صبح امروز در همایش بزرگداشت روز مهندس با اشاره به اینکه در لرستان ۹ هزار عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان وجود دارد، اظهار داشت: در هر جامعه ای نیروی انسانی یک سرمایه است و کشورهایی که توسعه اقتصادی داشته اند به خاطر نیروی کار بوده است.

وی با بیان اینکه باید برای این نیروی کار برنامه ریزی داشته باشیم، تصریح کرد: فضای اقتصادی که حاکم است، تحریم هایی که علیه کشور ما وارد شد، افزایش تورم و رکود باعث کاهش فضای کسب و کار برای نیروهای جوان شد.

رئیس نظام مهندسی ساختمان لرستان با تاکید بر اینکه باید برنامه ریزی جامع برای این نیروهای تحصیلکرده شود، افزود: یکی از جنبه هایی که می توانیم برای بهبود فضای کسب و کار این نیروها داشته باشیم صدور خدمات مهندسی است.

امیری با اشاره به اینکه نظام مهندسی ساختمان سال گذشته ۹۰۰ تا یک میلیون مترمکعب کارکرد داشته است، گفت: در استان قزوین ۶۰۰ هزار مترمکعب فعالیت مهندسی در نجف و کربلا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه محقق شدن این قضیه صدور خدمات مهندسی فقط در حیطه نظام مهندسی نیست و تلاش مجموعه استان را می طلبد، تصریح کرد: در استان تا امروز نتوانستیم بحث مجریان ذی صلاح را اجرا کنیم و این موضوع می تواند یکی از جنبه ها برای بهبود فضای کسب و کار مهندسان استان باشد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با تاکید بر اینکه موضوع مجریان ذی صلاح روی کاغذ مصوب می شود اما اجرا نمی شود، افزود: در شهرداری بروجرد به عنوان پایلوت توانستیم موضوع مجریان ذی صلاح را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: مهر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات