مدیر فروش گروه خودروسازی ایران خودرو گفت: فروش محصولات این گروه از روز شنبه آینده براساس مصوبات شورای رقابت آغاز می شود.

عبداله بابایی افزود: مردم می توانند به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری در نمایندگیهای مجاز گروه خودروسازی ایران خودرو، خودرو مورد نیاز خود را با قیمتی که شورای رقابت اعلام کرده است، خریداری کنند.

وی افزود: قیمت خودروهای خریدارانی که از ۱۷ بهمن اقدام به خرید خودرو از نمایندگی های مجاز ایران خودرو کرده اند هم بر اساس مصوباتی که از شنبه ارائه خواهیم داد، تعیین خواهد شد و چنانچه افزایش دریافت وجود داشته باشد به مشتریان بازگردانده می شود.

بابایی با عذرخواهی از شهروندان گفت: با مصوبات دولت و مستنداتی که به پلیس راهور دادیم از امروز مجوز شماره گذاری ارائه می شود و این دسته از مشتریان که حدود ۷۰ هزار نفر هستند، می توانند شماره و پلاکهای خود را دریافت کنند.

در همین حال، سعید مدنی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز گفنت: با مشخص شدن قیمت رونق به بازار خودرو بازخواهد گشت و مطمئناً بخشی از مشکلات تامین نقدینگی با فروش خودرو حل خواهد شد ولی این انتظار از بانک مرکزی میرود که وظایف خود در قبال تولید ملی را فراموش نکند و همچون دیگر کشورها در برهه حساس کنونی در کمک به صنعت خودرو کشور دریغ نکند.

وی در خصوص قیمت گذاری شورای رقابت اظهارداشت: ما مشکلی با قیمت گذاری شورای رقابت نداریم ولی این انتظار را داریم که در بحث قیمت گذاری تمام زوایا، هزینه های مالی و واقعیت های تولید در نظر گرفته شود و امیدواریم این موضوع هرچه سریعتر حل شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات