به گفته مدیرعامل بانک تجارت، این بانک در اولویت لغو تحریم ها قرار دارد و بستر لازم برای جهش دوباره فعالیت های بین المللی این بانک فراهم شده است.

به گزارش افکارنیوز ، دکتر فلاح در جمع تعدادی از روسای شعب این بانک با اشاره به توفیقات اخیر بانک در بازارهای پول و سرمایه گفت: خوشبختانه روند لغو تحریم های بانک تجارت آغاز شده و طی یکسال و نیم گذشته نیز شعبه بانک تجارت در پاریس با وجود محدودیت ها، توانسته نقش مهمی در فعالیت های ارزی بانک داشته باشد.

مدیرعامل بانک تجارت افزود: شعبه بانک در پاریس در این ایام توانسته بخش های زیادی از تعهدات LC خود را عملی کند و با توجه به تاکید نماینده فرانسوی این شعبه مبنی بر سرمایه قابل توجه شعبه و ارتقای نرم افزار ها، می تواند اولین نقطه تماس بین المللی بانک برای لغو تحریم ها و افزایش فعالیت ها و نقل و انتقال ها در سطوح بسیار بالاتر باشد.

وی افزود: خوشبختانه لغو تحریم بانک تجارت در دستور کار اتحادیه اروپا قرار دارد و بر اساس آخرین اخبار شعب پاریس و دوشنبه بانک تجارت در اولویت لغو تحریم ها قرارگرفته اند.

فلاح در پایان گفت: به زودی شاهد رونق بیشتر کسب و کار بانک تجارت در تمامی ابعاد خواهیم بود. بستر موفقیت و اوج گیری بانک فراهم شده و باید با تکریم مشتریان که به معنای واقعی ولی نعمت ما محسوب می شوند این روند را تسریع بخشیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات