' آقای احمدی نژاد! بگذارید طعم خوش خدمات دولت نهم در استان کرمان و خصوصا در جنوب استان در کام مردم محروم منطقه بماند' .

بخشی از این نامه که به امضای جمع کثیری از جوانان حزب الله رسیده، آمده است: دیار کریمان به مهمان نوازی معروف است اما نمی توانیم شاهد حضور کسی باشیم که حاشیه های بسیاری برای دولت خدمتگزار فراهم نموده است.

حضور آقای مشایی در کنار رئیس جمهور و دولت، شائبه بهره گیری تبلیغاتی برای ایشان دارد و از آن جا که مردم اقبالی به آقای مشایی ندارند، بهتر است آقای احمدی نژاد ضمن حفظ حرمت خویش، از آوردن ایشان به کرمان خودداری نمایند.

حضور آقای مشایی به عنوان رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد در سفرهای استانی با وجود نداشتن هیچگونه مسئولیت در هیأت دولت، همواره اعتراض دلسوزان نظام و مقیدین به بی طرف ماندن دولت در امر انتخابات ریاست جمهوری را به دنبال داشته و تاکنون پاسخ روشنی به علت این حضور داده نشده است.

مستدعی است برای حفظ آرامش و بسترسازی برای خلق حماسه ای دیگر در ۲۴ خرداد، لطفا اطراف خود را از عناصر مشکوک پاکسازی و سفرها را از حاشیه سازی تبلیغاتی مبرا دارید.

پیش از این هم جامعه زینب (س) و دانشجویان شورای هماهنگی حزب الله آذربایجان شرقی با صدور بیانیه هایی جداگانه، خواستار توجه جدی دولت به حساسیت های موجود در مورد برخی از اطرافیان رئیس جمهور شدند و از دکتر احمدی نژاد خوستند، از به همراه آوردن آقای اسفندیار رحیم مشایی در سفر به استان آذربایجان شرقی خودداری کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات