عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت:

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین کمیته مشترکی تشکیل دادند که براساس مکانیزم این کمیته بنا نداریم بر روی مصادیق در انتخابات نظر بدهیم.

سید رضا تقوی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سئوال که آیا نظر جامعتین بر انتخاب گزینه اصلح در ائتلاف پیشرفت، تاثیر دارد یا خیر پاسخ داد: جامعه روحانیت و جامعه مدرسین قم، کمیته مشترکی را تشکیل دادند که در این کمیته مکانیزمی برای انتخابات طراحی شد، براساس این مکانیزم بنا نبوده است که افراد و کاندیداها به صورت مصداقی بررسی شوند.

وی افزود: براساس این مکانیزم، ائتلاف های اصولگرایی که تلاش کرده و با هم رقابت می کنند مورد حمایت جامعه روحانیت مبارز هستند تا جمع این ائتلاف ها به معرفی دو یا سه نفر کاندیدا منتهی شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: در این مکانیزم حمایت از همه ائتلاف های اصولگرا از سوی جامعه روحانیت مبارز ادامه پیدا می کند تا مرحله ای که از طریق نظرسنجی از افکار عمومی کسی که بیشترین اقبال را بین ملت داشته باشد به عنوان کاندیدای واحد جامعه روحانیت معرفی شود.

تقوی خاطرنشان کرد: مکانیزم جامعه روحانیت این نیست که بگوید به چه کسی تمایل دارد.

به گزارش مهر چندی پیش علی اکبر ولایتی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی عنوان کرده بود که معتقدم بسیار از نظرسنجی هایی که تا کنون انجام شده درست نیست و نظر علما و مراجع نیز در انتخاب کاندیدای نهایی موثر است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات