فلاحیان:

نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه برنامه ۴۰۰ صفحه ای برای ایجاد اشتغال در کشور لحاظ کردم، اظهار داشت: نرم افزار مبارزه با فساد اداری را تهیه کردم.

حجت الاسلام علی فلاحیان عصر شنبه درمسجد حضرت محمد رسول الله (ص) ساری با اشاره به نامگذاری امسال به حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق های اخذ رای، حماسه سیاسی را محقق کنند.

وی با اعلام اینکه دشمن درصدد است تا حضور مردم را در صحنه انتخابات کمرنگ کند، گفت: حضور پرشور ملت ایران در صحنه انتخابات توطئه های دشمن را خنثی خواهد کرد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه استکبار همواره درصدد خورد کردن روحیه ملت ایران است، اظهار داشت: ملت ایران هوشیار بوده و هیچگاه در برابر توطئه های دشمنان، روحیه خود را نخواهد باخت.

امتیازگیری دشمن از ایران

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند در مذاکرات متعددی در حوزه سیاست خارجی با ایران از این کشور امتیاز بگیرند، افزود: این کشورهای استکباری در قد و اندازه امتیازگیری نیستند.

فلاحیان با اشاره به اینکه مسئولان برای توسعه روابط خارجی باید استقلال ملت و آرمانهای امام و شهیدان را در نظر بگیرند، اظهار داشت: دشمن به دنبال تضعیف روحیه پاک جوانان از ولایت است.

وی با اشاره به تحصیل ۴.۵ میلیون دانشجو در مراکز آموزش عالی کشور، گفت: هم اکنون بیش از استاندارد معقول، کلاس برای دانشجویان داریم.

فلاحیان با بیان اینکه شعار دانشگاه محوری از سوی برخی مسئولان صحیح اجرایی نشده است، افزود: بسیاری از رشته های دانشگاهی در مراکز آموزش عالی متناسب با نیاز جامعه نبوده و این مهم سبب افزایش موج بیکاری فارغ التحصیلان در کشور شده است.

وزیر اطلاعات دولت سازندگی با اشاره به اینکه میزان نقدینگی کشور از ۹۳ هزار میلیارد دلار در سالهای دولت هاشمی به ۴۰۰ هزار میلیارد دلار در زمان کنونی رسیده است، اظهار داشت: این افزایش نقدینگی موجبات تورم افزایشی را در کشور فراهم آورده است.

توقف استقراض از بانک مرکزی

وی با بیان اینکه استقراض از بانک مرکزی باید توسط دولت متوقف شود، اظهار داشت: باید با کاهش سرعت گردش پول، جلوی مهار تورم را در کشور بگیریم و سبب رونق بخش کشاورزی و خدمات شویم.

وی با اشاره به اینکه برای رونق اشتغال برنامه ۴۰۰ صفحه ای دارم، گفت: با نگاهی اجمالی به این سند قصد دارم کشور را از لحاظ صنعتی به فراصنعتی تبدیل کرده و توسعه اشتغال و کارآفرینی را در کشور فراهم شود.

فلاحیان با بیان اینکه برای مبارزه با فساد اداری و نابسامانی در فعالیت های اداری، نرم افزاری در دست تهیه دارم، افزود: با تجهیز این سامانه در ادارات از ۸۰ درصد فساد در دستگاههای دولتی جلوگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه دولت الکترونیک از برنامه های محوری دولت بنده است، افزود: استفاده صحیح از اوقات فراغت را با توسعه مراکز فرهنگی در استانها ساماندهی خواهم داد.

فلاحیان افزود: برای توسعه روابط بین المللی باید با کشورهای همسایه رابطه برقرار کنیم تا زمینه صادرات و واردات محصولات مورد نیاز کشورها فراهم شود.

این نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه برای توسعه مراودات باید توسعه فرهنگی بین کشورها با ایران را تداوم دهیم، گفت: توسعه روابط بین کشورهای منطقه باید در دولت آینده مدنظر قرار گیرد.

ایران قدرت اول منطقه

وی با بیان اینکه شرایط کشور در برهه فعلی با گذشته تفاوت کرده است، اظهار داشت: ایران اسلامی اکنون به یک کشور قدرتمند در منطقه تبدیل شده است و باید این جایگاه در دولت های آینده حفظ شود.

فلاحیان با اشاره به اینکه قدرت امنیتی و نظامی کشور رو به رشد است، افزود: باید برای افزایش این توانمندی در کشور تلاش بیشتری شود.

این نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی با اشاره به اینکه شعار بنده" اسلام" است، گفت: دنیا با اسلام موافق است و حکومت جهانی زیر پرچم حضرت بقیه الله الاعظم تشکیل می دهیم.

فلاحیان با اشاره به اینکه استکبار نتوانست کاری در فلسطین، لبنان، غزه و سوریه انجام دهد، ادامه داد: حمله آنها به عراق و افغانستان بود و ایران را خاکریز بعدی می دانستند اما به این نتیجه رسیدند که تا سال ۲۰۱۴ دیگر نمی توانند در منطقه باشند.

وی با بیان اینکه فریاد امپریالیسم بلند شده است، گفت: کاخ زرینی که در منطقه برای خود ساخته بودند، در حال ویرانی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همیشه اصرار داشتند که با جمهوری اسلامی مبارزه می کنند و اجازه تجدید حیات اسلامی نمی دهند.

وی با بیان اینکه مازندران قطب کشاورزی کشور بوده و برای توسعه صنایع تبدیلی باید از مکانیزاسیون کشاورزی و فناوریهای جدید استفاده شود.

فلاحیان افزود: این انتخابات باید نمایش شور و هیجان و همچنین اخلاق مداری باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات