محسن رضایی:

یک کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: درست است که ما در برابر موجی از تحریم های سخت جهانی قرار گرفته ایم، اما بیشترین آسیب را از مدیریت غلط و تصمیمات نابه جا خورده ایم.

  محسن رضایی عصر امروز در جمع مردم شهرستان کنگاور ضمن اشاره به دلاورمردی های مردم این شهر در دوران دفاع مقدس و عرصه های مختلف، اظهار داشت: من از شلمچه و قصرشیرین آمده و لباس رزم بر تن کرده ام تا حماسه اقتصادی بیافرینم.

وی با بیان اینکه کشور ما شرایط خاصی را تجربه می کند، ادامه داد: در سال های اخیر با مشکل کاهش فروش نفت و افزایش فزاینده تحریم ها رو به رو بوده ایم و علاوه بر تحریم ها، سوءمدیریت نیز وجود دارد.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اقتصاد ما اقتصادی در حد آزمون و خطا بوده و هیچ پیشرفت چشم گیری را تجربه نکرده است.

رضایی تصریح کرد: درست است که ما در برابر موجی از تحریم های سخت جهانی قرار گرفته ایم، اما بیشترین آسیب را از مدیریت غلط و تصمیمات نابه جا خورده ایم؛ نمونه این تصمیمات غلط خرید گندم از کشاورزان است.

وی افزود: اگر مدیریتی صحیح با زمان بندی درست در امر خرید گندم در کشور وجود داشت، گندم با نرخ بالا از کشاورزان خریده می شد و مبلغ زیادی ارز در کشور باقی می ماند.

وی با اشاره به اینکه خودش یک عشایرزاده است و می داند اقشار مختلف مردم چگونه امرار و معاش می کنند، بیان داشت: با توجه به اینکه اقتصاد خوانده ام، می توانم برای این اقتصاد بیمار نسخه ای درمانی بپیچم.

رضایی عنوان کرد: در کشوری با این همه منابع و پتانسیل، چرا باید این همه معضل داشته باشیم. در صورت انتخاب شدنم برای مناطقی همچون شهر شما که از شهرهای کوچک شمرده می شوند، نسخه ها دارم که یکی از آن ها طرح یارانه سبز است.

وی این طرح را شامل تجهیز کردن کشاورزان به ابزارآلات و تجهیزات مدرن کشاورزی اعلام کرد که ضمن اشتغال زایی، درآمدها را در همین شهرهای کوچک متمرکز و از مهاجرت جوانان شهرستانی برای اشتغال به شهرهای بزرگ جلوگیری می کند.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یارانه ای که دولت کنونی وضع کرده به مبلغ ماهیانه ۱۱۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات