رییس جمهور بر رسیدگی به مشکلات ایتام تاکید کرد.

دکتر محمود احمدی نژاد چهارشنبه شب در مراسم افطار با جمعی از ایتام کمیته امام و سازمان بهزیستی در سخنان کوتاهی با خوش آمدگویی به آن ها با تاکید بر این که « باید قدر خودتان را بدانید» گفت: شما باید تصمیم بگیرد که به بالاترین رتبه ها برسید. ماه مبارک رمضان بر شما مبارک. امیدوارم که خدای بزرگ بهترین و زیباترین سرنوشت را برای همه شما، همه ملت ایران و همه بشریت در این ماه رقم بزند.

وی با تاکید بر رسیدگی به مشکلات و درددل های ایتام حاضر در این جلسه گفت: به نامه هایی که ارائه کردید و مطالبی که فرمودید رسیدگی و تلاش می کنیم که خواسته های شما را تا آن جا که امکان پذیر است برآورده کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اهمیت به توکل بر خداوند خطاب به حاضران در این جلسه گفت: همه کارها دست خداست، همه خزانه ها عالم و همه قدرت ها دست خداست و هرچه می خواهید از خدا بخواهید. از ماه مبارک رمضان استفاده کنید، ان شالله خداوند هرچه که شما می خواهید به بهترین نحو به شما اعطا کند.

رییس جمهور خطاب به ایتام با بیان این که « شما همگی بچه های من هستید» گفت: خداوند ما را خلق کرده و در درون ما استعدادهای زیاد و قدرت بی نهایت قرار داده است و ما باید از این استعدادها و توانمندی ها به نفع احسن استفاده کنیم ما می توانیم با استفاده درست و مناسب از آن ها بزرگترین، قوی ترین، مهمترین، بهترین انسان روی زمین شویم و برای تحقق این موضوع نیازمند تعامل، مقاومت، صبر و تحمل سختی ها، تلاش و کوشش هستیم و اگر کسی سختی ها را تحمل نکند به جایی نمی رسد.

تک تک شما خیلی مهم هستید و باید قدر خودتان را بدانید ما نیز در خدمت شما هستیم از شما پشتیبانی می کنیم و شما نیز باید تصمیم بگیرد که به بالاترین رتبه ها برسید و من امیدوارم تک تک شما تصمیم بگیرید که بهترین و بالاترین باشید و ما نیز تمام تلاش خود را برای کمک به شما خواهیم کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات