سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: در جلسه امروز این هیئت، درخواست تمدید تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد مطرح و قرار شد که مجوزهای لازم برای آن صادر شود.

به گزارش افکارنیوز، عبدالرضا مصری سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز این هیئت که بدون حضور لاریجانی برگزار شد، گفت: در جلسه امروز مواردی در خصوص مسائل نظارتی مجلس و سیستم نظارتی پارلمان و دستگاه های اجرایی مطرح شد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز ۲ مورد درخواست تمدید تحقیق و تفحص مطرح شد که یکی از آنها درخواست تمدید تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد بود که قرار شد مجوزهای لازم برای تمدید آن توسط مجلس صادر شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: یکی دیگر از موارد نظارتی و تحقیق و تفحص هایی که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت، اعتبارات مربوط به هزینه های فرهنگی بود که قرار شد مجوزهای لازم برای تمدید این اعتبارات نیز از سوی مجلس صادر شود.

مصری در ادامه با بیان اینکه در جلسه امروز هیئت رئیسه چگونگی هماهنگی گزارش های مجلس با قوه قضائیه و رسیدگی به آنها مورد بررسی قرار گرفت، گفت: در این جلسه قرار شد که کمیته ای در جهت هماهنگی های بیشتر بین قوه قضائیه و مجلس جهت رسیدگی به گزارش ها تشکیل شده تا در روند امور تسریع ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: زمان معرفی ۳ وزیر پیشنهادی دولت به مجلس نیز ارتباطی با هیئت رئیسه ندارد و هرگاه دولت اقدام کند می تواند اسامی را به مجلس اعلام کند که نمایندگان نیز یک هفته پس از اعلام اسامی، رای اعتماد وزرای پیشنهادی را در دستور کار قرار می دهند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات