پورمحمدی:

رییس سازمان بازرسی کل کشور، گفت: این محافل، الهام بخش اتحاد مسلمانان است و برای شکست دشمن باید توجه جدی به این نیروی مسلمان شود.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی با حضور در جمع عزاداران فاطمی در آستان مبارک امام زاده سیدابراهیم (ع) زنجان، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) خیر کثیر نه تنها برای پیامبر (ص) ، بلکه برای کل امت اسلامی در همه اعصار تاریخ است.

وی افزود: همه مسلمانان در جای جای دنیا با قرار گرفتن در زیر سایه محبت این بانو و اهل بیت (ع) و با تأسی به فرامین اسلامی دارای قدرتی خواهند شد که کل دنیا را به حیرت وادارند.

وی تصریح کرد: این محافل عزاداری کانون الهام بخش مسلمانان برای مقابله با استکبار و ظلم و جور است که نباید از آن غافل شد.

پورمحمدی با تأکید بر این که « اسلامی که از اهل بیت (ع) جدا شود، ذلیل خواهد شد» گفت: اسلامی که پهلوی فاطمه زهرا (س) را بشکند و علی (ع) را خانه نشین کند، اسلام نیست و قطعاً غیرت آفرین نیز نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی خود اسلام ناب محمدی را احیا کرد و به برکت همین انقلاب اسلامی دیگر دنیا نمی تواند حرف خود را به ما تحمیل کند و برای جبران این شکست دست به اذیت ملت ایران از راه تحریم ها زده است.

وی با استناد به آیه قرآن کریم، گفت: در قرأن تأکید شده است که در هنگام مواجهه با دشمن ایستادگی کنید و استقامت علی گونه و زهراگونه در برابر دشمنان، الگوی همه مسلمانان در سرتاسر جهان باید باشد تا به پیروزی برسیم.

این مقام مسوول با بیان این که « کفار دنیای امروز در برابر مسلمانان قد علم کرده اند» تأکید کرد: دشمنان مبارزه با ظلم و ارزش های اخلاقی همه در صف متحد در برابر جمهوری اسلامی قد علم کرده اند تا به خیال خود ملت ایران را از پای در بیاورند، ولی همین تحریم ها و دشمنی ها موجب دستاوردهای عظیم برای ملت شده است، در جنگ احزاب به سر می بریم و اتحاد رمز پیروزی در این جنگ می باشد.

وی خاطرنشان کرد: طبق تأکید مقام معظم رهبری بر خلق حماسه سیاسی، همه مردم با انتخاب فردی اصلح و جهادگر و همچنین همراهی با او پس از انتخاب، به خوبی از پس خلق حماسه اقتصادی و سربلندی کشور برخواهند آمد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات