فرمانده کل ارتش گفت: آمادگی رزمی با سلاح های جدید ایجاد نمی شود و آمریکا توان اعمال جسارتی حتی با سلاح های جدید علیه ایران ندارد.

  امیر سرلشکر عطا ء الله صالحی فرمانده کل ارتش در حاشیه رژه ۲۹ فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه غربی ها اعلام می کنند گزینه نظامی در مقابل ایران روی میز است، گفت: ما روی حرف هایی که گفته می شود حساب نمی کنیم و فکر می کنیم آنها به شکل کلیشه ای باید این موضوع را مطرح کنند و خوراک رسانه های خودشان است و نه تهدیدی است و نه مصرفی دارد.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: البته نمی خواهیم بگوییم دشمن توان نظامی ندارد اما داشتن توان با اعمال اراده توان فرق می کند.

صالحی در خصوص نصب توپ های لیزری بر روی شناورهای آمریکایی در آب های جنوبی، اظهار داشت: آمادگی رزمی با سلاح ایجاد نمی شود آنها از قبل هم سلاح های گوناگون از جمله سلاح اتمی داشته اند اما توان اعمال جسارتی حتی با سلاح های جدید علیه جمهوری اسلامی ندارند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران به طور مشخص آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند در خصوص تهدیدات آنها علیه ایران گفت: اگر بخواهند دست به حماقت بزنند و تهدید خود را علیه ایران عملی بکنند ما در پاسخ به آنها درنگ نخواهیم کرد.

صالحی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه برخی مقامات رژیم صهیونیستی گفته اند، اسرائیل ممکن است به تنهایی به ایران حمله بکند، اظهار داشت: ما هم همین حرف را می زنیم و می گوییم ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده است تا به تنهایی در مقابل رژیم صهیونیستی بایستد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات