حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نسبت به تشکیل ائتلاف ۱+۲ اصلاح طلبان که برخی رسانه ها از آن خبر داده اند، ابراز بی اطلاعی کرد.

  حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در حاشیه مراسم دیدار جمعی از اساتید دانشگاههای تهران با وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا با توجه به اینکه دو تن از فرزندان هاشمی در مراسم اعلام رسمی کاندیداتوری شما حضور داشتند با هاشمی برای کاندیداتوری رایزنی داشته اید یا خیر گفت: من جواب این سئوالات را در مصاحبه با روزنامه شرق داده ام.

حجت الاسلام حسن روحانی در پاسخ به سئوال دیگری درباره جلسه وی و محمد خاتمی گفت: من با همه جلسه داشته ام؛ با بزرگان اصلاح طلب و اصولگرا هم جلساتی را برگزار کرده ام، با فردی که شما نام بردید هم دیدار داشته ام.

خبرنگاری از روحانی پرسید که خود را یک اصلاح طلب می دانید یا اصولگرا که روحانی پاسخ داد: سوال های عجیب و غریب می پرسید!

رئیس مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تشکیل ائتلاف ۱+۲ متشکل از خاتمی، اسحاق جهانگیری و خود وی اظهار داشت: من این خبر را نشنیده ام بنابراین درباره آن نظری هم ندارم.

حجت الاسلام روحانی در پاسخ به سئوال دیگری در رابطه با اینکه تعدد کاندیداها را در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری چطور ارزیابی می کنید افزود: این روند به همین شکل ادامه نمی یابد، ما در دوره های گذشته نیز شاهد تعدد نامزدها بودیم. در این دوره ائتلاف هایی هم تشکیل شده است که عملا باعث کاهش کاندیداها خواهد شد.

وی با بیان اینکه کثرت کاندیداها در اموری که بتواند بخش بزرگی از جامعه را نمایندگی کند مطلوب خواهد بود ادامه داد: در غیر این صورت این موضوع برای کشور خاصیتی نخواهد داشت.

وی همچنین درباره اینکه آیا در صورت کاندیدا شدن هاشمی و خاتمی در انتخابات کناره گیری خواهید کرد: گفت: من قبل از اینکه وارد عرصه شوم با آنها جلسه داشته ام و آنها گفته اند که نمی آیند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات