فرمانده سپاه الیگودرز:

لرستان خبر: فرماندار الیگودرز گفت: اطاعت بسیج از ولایت و فرمایشات رهبری به عنوان بهترین شاخصه های بسیج است.

به گزارش لرستان خبر، ولیالله میرزایی عصر امروز در جمع بسیجیان در الیگودرز اظهار داشت: اهمیت تأثیر تفکر بسیجی مختص یک زمان و مکان خاصی نبوده و بسیجیان در تمامی عرصه های نظام حضوری مثبت دارند، به طوری که امروز از این تفکر در سراسر دنیا الگوبرداری می‌شود.

 

وی از اطاعت بسیج از ولایت و فرمایشات رهبری به عنوان بهترین شاخصه بسیج یاد کرد و افزود: هفته بسیج فرصت خوبی برای گرامیداشت همیشه در صحنه بودن بسیجیان است، چرا که ارزشهای ملی و اعتقادی توسط نیروهایی مانند بسیج حفاظت می‏‍‌‌شود.

 

فرماندار الیگودرز عنوان کرد: همه دلسوزان نظام و فرهیختگان باید در راستای تعمیق و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند چرا که راز ماندگاری و پویایی نظام جمهوری اسلامی در این فرهنگ بوده و لازم است نسل جوان با این فرهنگ آشنایی بیشتری پیدا کنند.

 

مجید سوری فرمانده سپاه الیگودرز نیز در این مراسم اظهار داشت: با وجود ناامنی ها و خشونت ها در خاورمیانه، در این میان ایران همچون جزیره ای در منطقه، از امنیت برخوردار بوده که این امنیت را مرهون خون شهیدان و ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است.

 

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه ایران، افزود: امروز بسیجیان در خنثی سازی توطئه دشمنان و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، نقشی بسیار ارزشمند دارند.

 

قبور شهدای الیگودرز عصر امروز با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز و جمعی از مسئولان غبارروبی و عطرافشانی شد.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات