نرم افزار ویژه‌نامه «نسل ششم»

چندی پیش نشریه «حلقه وصل»، ویژه‌نامه‌ای با عنوان «نسل ششم» ویژه دیروز، امروز و فردای جمعیت ایران منتشر کرد. به دلیل استقبال مخاطبین از این ویژه نامه، تیم این مجموعه بر آن شد تا نرم افزار آندروید آن را هم آماده نماید.

2تا کافی نیستوضعیت بحران جمعیتی در ایران مساله‌ای نیست که کسی آن را نادیده بگیرد. سیاست‌های نادرست جمعیتی در سال‌های گذشته عاملی برای رشد منفی جمعیت در ایران شده است. پس از هشدار امام خامنه‌ای در مورد این مساله، تلاش‌های فراوانی برای اصلاح مسیر گذشته صورت گرفت.

 
در همین راستا نشریه «حلقه وصل»، ویژه‌نامه‌ای با عنوان «نسل ششم» ویژه دیروز، امروز و فردای جمعیت ایران منتشر کرد.
 
ویژه‌نامه «نسل ششم» در 5 فصل مجزا به موضوع جمعیت نگریسته است: «جمعیت و اقتدار سیاسی»، «جمعیت و جامعه»، «جمعیت و فرهنگ»، «جمعیت و اقتصاد» و «جمعیت و بهداشت» فصولی هستند که با نگاهی دقیق و موشکافانه بررسی شده‌‎اند.
 
ویژه‌نامه «نسل ششم» تلاش کرده موضوع جمعیت را از نگاه کارشناسان و اندیشمندان به بررسی و تحلیل بنشیند. در این ویژه‌نامه‌ی 300 صفحه‌ای، اساتید و کارشناسانی چون حجت‌الاسلام قرائتی، علیرضا مرندی، آیت‌الله تسخیری، حسن عباسی، حجت‌الاسلام میرباقری، غلامعلی افروز، سیما فردوسی‌پور، حجت‌الاسلام عباسی ولدی، فروغ نیلچی‌زاده، طاهره همیز، سهیلا جلودارزاده، ابراهیم شفیعی سروستانی، لاله افتخاری و... به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداخته‌اند.
 
 نرم افزار آندروید ویژه نامه ی نسل ششم هم اکنون آماده بهره برداری است و شما می تونید این نرم افزار را از این جا دانلود نمایید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات