تولید فیلم سینمایی دلاوران زاگرس با موضوع دفاع مقدس و عملیات حاج عمران در استان لرستان کلید خورد.

تهیه کننده و نویسنده فیلم سینمایی دلاوران زاگرس روز سه شنبه با اعلام این خبر  گفت: فیلم دلاوران زاگرس جانفشانی رزمندگان اسلام در تیپ 57 ابوالفضل(ع) در عملیات حاج عمران را به تصویر می کشد.


فرهاد پاک نیا با بیان اینکه پیش تولید این فیلم سینمایی انجام شده است، گفت: نشست های متعددی با رزمندگان دوران دفاع مقدس که در عملیات حاج عمران شرکت داشته اند برگزار شده و اطلاعات جامعی در خصوص این عملیات غرور آفرین جمع آوری شده است.



وی افزود: قرار است تعدادی از این رزمندگان با پوشیدن لباس رزم در آغاز فیلمبرداری این فیلم سینمایی حضور یابند.



تهیه کننده و نویسنده دلاوران زاگرس گفت: فیلمبرداری این فیلم سینمایی اواخر مرداد ماه در پادگان شهید بهشتی خرم آباد آغاز می شود.



وی افزود: فیلم دلاوران زاگرس در سه استان لرستان، تهران و آذربایجان غربی با حضور بازیگران مطرح سینمای ایران ساخته می شود.



پاک نیا گفت: کارگردانی فیلم سینمایی دلاوران زاگرس را ناصر ناصر پور از کارگردانان مطرح استان لرستان بر عهده دارد.



وی با قدردانی از همکاری خوب مسوولان استان لرستان برای تهیه این فیلم سینمایی گفت: استاندار، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و اداره کل ارشاد اسلامی لرستان برای همکاری در تهیه این فیلم قول مساعد داده اند.



وی افزود: با توجه به حضور پرشور رزمندگان بروجردی در عملیات حاج عمران و تقدیم 95 شهید و 70 آزاده و جانباز در این عملیات، بخشی از فیلمبرداری دلاوران زاگرس در بروجرد انجام می شود.



وی اظهار داشت: از بازیگران بومی و استانی سینما و تئاتر نیز در این فیلم سینمایی استفاده خواهد شد.



لشکر 57 حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در اردیبهشت ماه 1365 در عملیات حاج عمران با اهدای قریب به 300 شهید و مفقود توانست ارتفاعات 2519 تپه شهدا و تپه شهید صدر را تصرف و از پیشروی دشمن بعثی جلوگیری کند.



با توجه به وسعت کم منطقه و آتش پشتیبانی بسیار شدید دشمن، رزمندگان اسلام با شجاعت و از خودگذشتگی و رزم بی امان خود و تقدیم شهدای والا مقامی همچون شهید سید مصطفی میرشاکی، شهید درویش علی شکارچی، شهید علی راست پیرحیاتی، شهید روح الله سپهوند، شهید نورمراد مقدسی، شهید محمد سپهوند و دیگر شهدا برگ زرین دیگری را در تاریخ دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشتند، آنچنان که مقام معظم رهبری در همان زمان به همین مناسبت طی پیامی از مردم غیور لرستان تقدیر کردند.  منبع: ایرنا

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    دوباره در لرستان از این اسم های کلیشه ای و زرد برای محصولات استفاده شد.
    افلاکیان خاکی، دلاوران زاگرس و ...
    تو رو خدا یه خورده خوش سلیقه عمل کنید
    کار برای شهداست...

نظرات