با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان؛

امام جمعه شهر مومن آباد در شهرستان ازنا به عنوان هجدهمین امام جمعه لرستان معرفی شد

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام نصرت امیدی طی حکمی به مدت سه سال از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه شهر مومن آباد در شهرستان ازنا منصوب شد.

مراسم معارفه امام جمعه شهر مومن آباد با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد صبح امروز جمعه برگزار شد.

نماز جمعه یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است

 

آیت الله سید احمد میرعمادی که برای معرفی امام جمعه شهر مومن آباد وارد این شهر شده بود صبح جمعه در جمع مردم با بیان اینکه خدا را شاکریم که در ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد اقامه اولین نماز جمعه در شهر انقلابی، مومن و ولایتمدار مومن آباد هستیم اظهار داشت: اقامه نماز جمعه یکی از مهم ترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه بدون تردید امروز برای شهر مومن آباد و مردم همیشه حاضر در صحنه این شهر یک روز ماندگار و تاریخی خواهد بود گفت: امروز نماز جمعه به عنوان پایگاه دین، ولایت در این شهر شکل می گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به استقبال مردم شهر مومن آباد در رابطه با اقامه اولین نماز جمعه در این شهر بیان داشت: این امر برای ما مایه افتخار است و صمیمانه از حضور مردم متدین، اصیل و ریشه دار این شهر، علما و مسئولان و ... تقدیر می کنم.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه اشتیاق مردم شهر مومن آباد برای اقامه نماز جمعه در این شهر را در جاهای دیگر کمتر دیده ایم گفت: این امر نشانه تدین، ایمان و تقوای مردم این شهر است.

وی بیان داشت: به طور حتم شهر مومن آباد از امروز یک حال و هوای دیگر پیدا می کند و روز به روز شاهد پیشرفت معنوی، مادی، عمران و آبادانی این شهر خواهیم بود.

بنا بر این گزارش، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و شرکت در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه ای نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد خواهد بود.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات