با تدابیر کادر فنی و مسئولان باشگاه، پیشکسوتان قرمزپوش قبل از بازی با سپاهان به تمرینات این تیم خواهند رفت.

  تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب فینال جام حذفی ۱۵ اردیبهشت میزبان سپاهان اصفهان هستند از همین رو با تدابیر کادر فنی و مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار است تا قبل از این دیدار پیشکسوتان پرسپولیس به تمرینات قرمزپوشان بروند و به آنها برای بازی های فینال روحیه دهند.

گفتنی است، مجتبی محرمی اولین نفری بود که روز گذشته به تمرین قرمزپوشان رفت.

* بنا بر مشکلاتی که برای نقل و انتقالات ارز به وجود آمده مسئولان باشگاه پرسپولیس با کمک یک صرافی در کویت بالاخره پول وینگادا را به مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به حسابش واریز کردند.

پس از این اتفاق از وینگادا خواستند تا هرچه سریع تر اعلام وصول این پول را برای آنها ارسال کند که تا به این لحظه این اعلام وصول نرسیده است.

* همچنین با توجه به کامل شدن لایحه پرسپولیس قرار است دوشنبه یا سه شنبه هفته جاری این لایحه در دفاع از شکایت ژوزه راهی فیفا شود. ژوزه به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت کرده است.

* همچنین پس اعلام رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس باید ۲۷۹ میلیون تومان به دایی پرداخت کند، قرمزپوشان از این رأی به کمیته استیناف اعتراض کردند. با توجه به اینکه خبری از رسیدگی به این اعتراض پرسپولیسی ها نشده نماینده ای از سوی باشگاه به کمیته انضباطی و استیناف برای مذاکرات اعزام شد و قرار است به زودی طبق قولی که به پرسپولیسی ها داده شده کمیته استیناف پس از جلسه نظر خود را درباره این پرونده اعلام کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات