سرپرست سابق پرسپولیس ضمن انتقاد ازنحوه برگزاری مراسم خداحافظی مهدی مهدوی کیا، تغییر کادر فنی پرسپولیس را لازم دانسته و معتقد است علی دایی بهترین گزینه سرمربیگری پرسپولیس در فصل آینده است.

سرپرست سابق پرسپولیس ضمن انتقاد ازنحوه برگزاری مراسم خداحافظی مهدی مهدوی کیا، تغییر کادر فنی پرسپولیس را لازم دانسته و معتقد است علی دایی بهترین گزینه سرمربیگری پرسپولیس در فصل آینده است.

محمود خوردبین در پاسخ به این سوال که آیا نحوه برگزاری مراسم خداحافظی مهدوی کیا را در شان او می دانید؟ گفت: این که مهدوی کیا با این همه افتخارآفرینی برای پرسپولیس و تیم ملی به این صورت که پنج دقیقه در یک بازی دستگرمی از فوتبال خداحافظی کند، ۱۰۰ درصد در شأن او نیست و مسئولان باید مراسم باشکوه تری برای وی تدارک می دیدند تا شان وی به خوبی حفظ شود.

وی تصریح کرد: مهدوی کیا وقتی دید آن چیزی که مدنظرش بوده محقق نشده است و کسی اهمیتی به آن نمی دهد به برگزاری چنین مراسمی قانع شده است و بهتر بود مدیریت پرسپولیس به قولی که درباره دعوت هامبورگ داده بودند، عمل می کردند تا خواسته وی محقق شود.

سرپرست سابق پرسپولیس با ابراز تاسف از برگزاری مراسم خداحافظی مهدوی کیا در چنین سطحی، خاطر نشان کرد: از بازیکنان بزرگ پرسپولیس در سال های گذشته مانند علی پروین و… نیز مراسم خداحافظی در شأن آنها تدارک دیده نشد تا به خوبی از آنها قدردانی شود و باید گفت کجای کار آنها درست است که برگزاری مراسم تجلیل از بازیکنانشان درست باشد و لازم است این کمبود برطرف شود.

خوردبین تاکید کرد: باید از تجربه بالای مهدوی کیا با توجه به حضور چندین ساله در سطح اول فوتبال دنیا و کار کردن با مربیان سرشناس به خوبی استفاده شود و از وی برای پیشرفت سطح فوتبال در ایران استفاده کافی شود.

وی همچنین درباره عملکرد پرسپولیس در فصل جاری گفت: ژوزه عملکرد خوبی در پرسپولیس نداشت و نتوانست نتایج خوبی را کسب کند، اما با آمدن یحیی گل محمدی عملکرد تیم بهتر شد و نتایج بهتری به دست آمد.

سرپرست سابق پرسپولیس با بیان این که از ابتدا مخالف آمدن ژوزه به پرسپولیس بوده است، خاطر نشان کرد: همان ابتدای فصل نظر من بر روی سرمربیگری علی دایی بوده، اما همه با این مساله مخالفت کردند کما این که نتیجه تصمیم اشتباهشان را با آوردن ژوزه دیدند.

خوردبین، تاکید کرد: علی دایی بهترین شخص برای سرمربیگری پرسپولیس در فصل آینده است و می تواند پرسپولیس را به روزهای اوج خود برساند تا با کمک یحیی این تیم را به جایگاه واقعی خود برساند و امیدوارم این موضوع اتفاق بیفتد.

وی در مورد عملکرد بازیکنان پرسپولیس نیز گفت: متاسفانه تعدادی از بازیکنان پرسپولیس که در گذشته به این تیم فحش می دادند و خواهان شکست پرسپولیس بودند در این تیم حضور دارند و فقط به فکر پول هستند و هیچ عشقی به پیراهن پرسپولیس ندارند که باید از این تیم خارج شوند.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان این که باید تعدادی بازیکن تراز اول در پست های مختلف برای فصل آینده جذب این تیم شوند ابراز امیدواری کرد پرسپولیس بتواند با شکست سپاهان قهرمان جام حذفی شود و دل هواداران بی شمار خود را شاد کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات