مهرداد پولادی مدافع چپ پای پرسپولیس بعد از عمل جراحی پایش حالا مراحل درمانی را طی می کند ولی زمان بازگشت او به میدان فوتبال هنوز مشخص نیست.

پولادی ابتدا در خصوص وضعیت فعلی اش می گوید: « من تا چند روز دیگر باید پایم را به دکتر نشان دهم تا وضعیتم را بررسی کند ولی هنوز مشخص نیست که چه زمانی بتوانم تمرین کنم و به میادین فوتبال برگردم. » از پولادی در مورد استوک مخصوصی که قرار است از خارج برایش سوال می کنیم که او اینگونه جواب می دهد: « من با مسعود شجاعی در تماس هستم. او این استوک مخصوص را فرستاده و قرار است به زودی به ایران برسد تا از آن استفاده کنم. »

می گویند پولادی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس یک پیشنهاد سنگین مالی به این باشگاه ارائه داده است ولی خودش این موضوع را تکذیب می کند. او در این خصوص می گوید: « من هم چنین موضوعی را از طریق رسانه ها و دوستانم شنیدم ولی این خبر فقط در حد شایعه است. این که می گویند به پرسپولیس پیشنهاد سنگین داده ام صحت ندارد در ضمن من با مسوولان این باشگاه در مورد فصل آینده صحبت نکرده ام. اگر قرار باشد در ایران بازی کنم و پرسپولیس هم خواهان تمدید قرارداد باشد دوست دارم در این تیم بمانم. با این حال هنوز وقت زیاد است و فعلا قهرمان شدن در جام حذفی از همه چیز واجب تر است. »

او در پایان حرف هایش در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی می گوید: « پرسپولیس در فینال کار سختی دارد چون سپاهان تیم با هوشی است، با این حال تیم ما از شرایط میزبانی و حمایت هواداران بهره می برد و امیدوارم در تهران جام قهرمانی را بالای سر ببریم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات