هافبک کهنه کار شیاطین سرخ در آستانه انجام پانصدمین بازی خود در لیگ برتر انگلیس است.

پل اسکولز، هافبک منچستریونایتد که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته در آستانه انجام پانصدمین بازی خود با پیراهن تیم منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس است. هافبک ۳۸ ساله شیاطین سرخ که در نیم فصل دوم فصل جاری از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده از ماه ژانویه تا به امروز بازی نکرده و در حدود ۴ ماه از میادین به دور بوده است.

اسکولز از ۱۰ روز پیش در تمرینات سرخپوشان حضور یافته و گفته می شود در بازی فردا شب (یکشنبه) که منچستریونایتد در اولدترافورد به مصاف چلسی می رود روی نیمکت قرار خواهد گرفت.

اسکولز که یکی از شاگردان قدیمی و البته مورد علاقه سرالکس فرگوسن است تا کنون ۴۹۷ بازی لیگ در کارنامه اش دارد. اگر وی در بازی با چلسی به میدان برود و در ۲ بازی باقی مانده آخر این فصل برابر سوانزی و وست برومویچ نیز به تشخیص فرگی در ترکیب تیم قرار بگیرد رکورد حضور خود در بازی های لیگ را به عدد ۵۰۰ خواهد رساند.

سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد نیز تمایل زیادی دارد تا در روز اهدای جام که در تاریخ ۱۲ می ۲۰۱۳ (۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲) در دیدار برابر سوانزی خواهد بود هافبک با سابقه خود را در میدان داشته باشد. فرگوسن گفت: به احتمال فراوان اسکولز را در دیدار با چلسی روی نیمکت خواهیم داشت تا وی به شرایط مسابقه برگردد. خیلی دوست دارم که در بازی با سوانزی از او استفاده کنم.

اسکولز تا به امروز ۷۱۶ بازی برای شیاطین سرخ انجام داده و ۱۵۵ گل نیز به ثمر رسانده است ولی با رکورد ۷۵۸ بازی سربابی چارلتون و ۹۳۸ بازی رایان گیگز فاصله دارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات